به انجمن وب سایت آپدیت کده خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات و ارسال پست ثبت نام کنید

fns4565

عضوعادی
  • تعداد ارسال ها

    4
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

0/0

درباره fns4565

اطلاعات شخصی

  • سیستم عامل Android
  • جنسیت زن
  • سن 0
  • تلفن تماس: 0
  1. در این دوره ای که ما در آن قرار داریم، صنعت فناوری اطلاعات یکی از پولسازترین صنایع موجود در جهان است و افراد مختلف به ثروت های زیادی از این زمینه می رسند. زمانی تنها ثروتمند دنیای تکنولوژی که در لیست ثروتمندان جهان قرار می‌ گرفت بیل گیتس بود. اما حال با ورق زدن لیستافراد ثروتمند دنیا، آمارها حاکی از چیز دیگری است. ثروتمند ترین افراد جهان همگی آی تی من هستند! مروری بر لیست ۴۰۰ ثروتمند جدید جهان و آمریکا که همه ساله توسط فوربس منتشر می شود نشان می دهد از میان ۴۰۰ ثروتمند آمریکایی هم اکنون ۵۳ نفر آنان در صنعت تکنولوژی هستند و پنج نفر از ۱۰ ثروتمند بالای لیست را ثروتمندان دنیای تکنولوژی تشکیل می دهند. بیل گیتس موسس غول نرم افزاری دنیا، مایکروسافت ارزش دارایی بیل گیتس هم اکنون 87.2 میلیارد دلار است. سال ها پیش بود که در خبری جالب در مورد ثروت بیل گیتس، بیان شده بود که اگر وی هزار دلار از دستش به زمین بیفتد، مطمئنا برای برداشتن آن خم نخواهد شد، چون درآمد وی چیزی بالغ بر ثانیه ای ۲۵۰ دلار است که در مدت زمان کوتاه ۴ ثانیه ای برای خم شدن و برداشتن پول، مال از دست رفته جبران خواهد شد! بیل گیتس طبیعتاً در لیست ۱۰ ثروتمند صنعت تکنولوژی هم رتبه نخست دارد. جف بزوس با آمازون پولدار شد زمانی که آمازون سود فصل دوم مالی‌ اش را اعلام کرد نتایج اعجاب آور بود. عملکرد عالی آمازون باعث شد قیمت سهام آمازون نسبت به یک سال قبل ۶۴ درصد افزایش یابد و این ۵/ ۱۶ میلیارد دلار را به ثروت جف بزوس اضافه کرد. این میزان ثروت باعث شد که بنیان گذار آمازون بالاترین درآمد سال ۲۰۱۵ را در لیست ۴۰۰ میلیاردر جهان از آن خود کند و در جایگاه سومین ثروتمند صنعت تکنولوژی در آمریکا بایستد. افزایش سهام آمازون که در آغاز به ۲۰ درصد رسید باعث پیشی گرفتن این خرده فروش اینترنتی از بزرگ ترین فروشگاه فیزیکی آمریکا یعنی وال مارت شد. جف بزوس در همان نخستین روزهای این افزایش سهام به دلیل در اختیار داشتن ۸۳ میلیون سهم از این شرکت ۸ میلیارد دلار به ثروتش اضافه شد که برای قراردادن او در لیست ۲۰۰ ثروتمند اول جهان کافی بود. موفقیت آمازون بسیار بالاتر از پیش بینی تحلیل گرانی چون تامسون رویترز بود و بسیاری آن را نتیجه توجه به سرویس های رایانش ابری می دانند که درآمد آن در این فصل به ۸۲/۱ میلیارد دلار رسید. این یعنی ۸۱ درصد رشد نسبت به سال قبل. اعلام حضور در بازارهای جدیدی چون هند نیز به افزایش خوش بینی ها نسبت به این خرده فروش آنلاین کمک کرد. فروش آمازون تنها در آمریکای شمالی ۲۶ درصد نسبت به سال قبل رشد نشان داد و به ۷۹/۱۳ میلیارد دلار رسید. البته رشد فروش شرکت در جهان ۳ درصد اعلام شده است. آمازون پیش‌ بینی کرده که فروش این شرکت در فصل مالی بعدی بین ۵/۲۳ تا ۵/۲۵ میلیارد دلار خواهد بود. چنین موفقیتی جف بزوس را از نظر ثروت بالاتر از مارک زوکربرگ، مدیرعامل فیس‌ بوک و سرگی برین و لری پیج قرار داد. لری الیسون، پولدار پسرفت کرده لری الیسون بدشانس تر از بیل گیتس بود. وی در ماه مارس ۲۰۱۵ (حدود اردیبهشت ۹۴) چیزی در حد ۵۴ میلیارد دلار ثروت داشت اما ثروت او الان با افت ۵/۶ میلیارد دلار به ۵/۴۷ میلیارد دلار رسیده است. لری الیسون 2 سال پیش از مدیرعاملی شرکت اوراکل کنار کشید اما هنوز یکی از قوی ترین تصمیم گیران این شرکت که خودش آ‌ن را بنا گذاشته، محسوب می شود. لری الیسون در لیست ۴۰۰ ثروتمند آمریکا در رتبه سوم (پس از وارن بافت) و در جایگاه دومین ثروتمند صنعت تکنولوژی است. زاکربرگ پنجمین آمریکایی پولدار است مارک زاکربرگ ۳۱ ساله در سال ۲۰۱۱ به میزان ۱۷ میلیارد ثروت داشت اما حالا ثروت او به 62.8 میلیارد دلار رسیده است. مدیرعامل فیس بوک از سال قبل تا حالا ۳/۶ میلیارد دلار به ثروتش افزوده شده و برای نخستین بار به لیست 5 ثروتمند اول آمریکا راه پیدا کرده و در رتبه پنجم این لیست ایستاده است. زاکربرگ در دنیای تکنولوژی در رده سوم ثروت است. در ماه اوت تعداد کاربران فیس بوک به یک میلیارد نفر رسید. خرید استارت‌ آپ واقعیت افزوده OCULUS در 2 سال گذشته و اعلام اینکه هدست‌ های Rift این شرکت از اوایل ۲۰۱۶ وارد بازار شد یکی از دلایل رشد سهام و موفقیت ۳/۶ میلیارد دلاری زوکربرگ است. بیل گیتس شاید معروف ترین فردی بود که در این زمینه به دارایی خارق العاده 87 میلیارد دلاری رسید و برای همیشه نام وی ماندگار خواهد ماند، اما بجز او هنوز افرادی دیگری هستند که در این صنعت مشغول به دست آوردن سودهای فراوانی هستند، سودهایی که حتی به کمک صنعت چاپ و پول چاپ کردن نیز به دست نخواهد آمد!! منبع : قانون جذب
  2. بیل گیتس کیست؟ بیل گیتس ثروتمندترین مرد جهان است که 11 سال متوالی برنده این عنوان بوده و دارایی او در حدود 82.7 میلیارد دلار تخمین زده می‌‌ شود. گیتس در سن 43 سالگی ثروتمندترین مرد جهان بود. او از سن بیست سالگی تاکنون رئیس شرکت مایکروسافت بوده است. گیتس با دگرگونی مایکروسافت و تبدیل آن به یک بازیگر مهم در صنعت کامپیوتر و استفاده از جایگاه برتر جدید برای ایجاد بستری جهت رشد بیشتر در برنامه‌ های کاربردی فکر خود را به منصه ظهور گذاشت. گیتس از همان ابتدا و خیلی زود دریافت که اگر بخواهد فکرش را به نتیجه برساند، لازم و ضروری است که یک استاندارد صنعتی ایجاد شود. او همچنین می‌‌دانست که اگر هر کسی زودتر و قبل از همه به آنجا برسد فرصت و شانس مهم‌تری برای داشتن قدرت در صنعت کامپیوتر را خواهد داشت. ثروت گیتس به اندازه‌ ای است که خارج از درک ماست و این خود هم مایه شک ما است و هم کنجکاوی ما را بر می‌ انگیزاند اما آنچه مهم می‌‌ نماید شیوه کسب و کار گیتس است که در آن گیتس به مدیران هشدار می‌‌ دهد؛ (به همه کسب و کارها هشدار می‌‌ دهم حتی اگر تاکنون در صنعت خود بی‌‌ رقیب هستید، ممکن است به زودی مورد هجوم بازیگران داد و ستد اینترنتی قرار بگیرید!) در واقع گیتس پدیده قرن بیستم یعنی بزرگ‌ ترین غول کامپیوتری است که طلوع برق‌ آسای وی همراه با شهرت و اقبالش، مؤید ظهور یک نظم تجارت جهانی جدید است. بیوگرافی بیل گیتس در زندگی نامه بیل گیتس اینگونه آمده است که: ویلیام هنری گیتس سوم مشهور به بیل گیتس، در ۲۸ اکتبر ۱۹۵۵ در سیاتل، مرکز ایالت واشنگتن آمریکا به دنیا آمد. گیتس در خانواده‌ ای به دنیا آمد که از تاریخی غنی از تجارت و سیاست و خدمات اجتماعی سرشار بود. پدر پدربزرگش شهردار و نماینده مجلس ایالتی بود، پدربزرگش معاون رئیس کل یک بانک ملی و پدرش ویلیام هنری گیتس دوم وکیل دادگستری و یکی از سرشناسان شهر سیاتل است و مادر او آموزگار مدرسه و یکی از اعضا هیئت‌ مدیره یونایتد وی اینترنشنال (United Way International) بود که در امور خیره نیز فعالیت داشت. بیل گیتس در این خانواده و در کنار دو خواهر خود رشد کرد. گیتس در کودکی بیشتر وقت خود را در کنار مادربزرگ خود گذراند و از او تأثیر بسیار گرفت. از اول زندگی‌ اش، جاه‌ طلبی و بلندپروازی و حس رقابت از او می‌ بارید؛ همان عواملی که نیاکانش را به بالاترین مدارج حرفه‌ ای شان رسانده بود. در دبستان به سرعت از هم سن و سالانش در تمام دروس به ویژه ریاضیات و علوم جلو افتاد. والدینش که این وضعیت را دیدند او را در یک مدرسه معروف به نام لیک‌ ساید ثبت نام کردند. در همین جا بود که هسته اولیه مایکروسافت شکل گرفت. قضیه از آن جا شروع شد که در بهار ۱۹۶۸ مدرسه تصمیم گرفت که دانش آموزان را با پدیده‌ ای جدید که تازه داشت در دنیا شکل می‌ گرفت، یعنی رایانه، آشنا کند. رایانه‌ ها هنوز بزرگتر و گرانتر از آن بودند که مدرسه بتواند یکی از آنها را بخرد. برای همین مدرسه یک صندوق گذاشت و گفت که برای اجاره یک سال رایانه DECPDP -۱۰ ساخت جنرال الکتریک، کمک کنید. پول زیادی بیشتر از هزینه اجاره یک سال جمع شد. اما مدرسه، جذابیت این غول الکترونیکی را برای بچه‌ ها دست کم گرفته بود. بیل گیتس و پل آلن این بچه‌ها، بیل گیتس، پل آلن که دو سال از گیتس بزرگتر بود و چند تای دیگر از رفقا بودند که همه الان برنامه‌ نویسان ارشد مایکروسافت هستند. آنها روز و شبشان را توی اتاق رایانه مدرسه می‌ گذراندند. خیلی نگذشت که معلمان از دست آنها شاکی شدند. آنها نه درس می‌ خواندند و نه مشق می‌ نوشتند. بدتر از همه این که تمام زمان اجاره رایانه را تنها در عرض چند هفته تمام کردند. در پاییز ۱۹۶۸ شرکت مرکز رایانه (Computer Center) دفتری در سیاتل باز کرد. بچه یکی از کارمندان ارشد این شرکت در مدرسه لیک ساید درس می‌ خواند. برای همین، این شرکت، رایانه‌ ای را با زمان محدود در اختیار این مدرسه قرار داد. گیتس و بقیه بچه‌ ها به سرعت سراغ این رایانه رفتند. هکرهای جوان چند بار دزدکی وارد سیستم شدند و نرم افزارهای امنیتی آن را خراب کردند. بدتر از همه این که فایل‌ هایی را که زمان استفاده آنها از رایانه در آن ثبت شده بود، دستکاری می‌ کردند. اما گند قضیه درآمد و شرکت هم آنها را از استفاده از رایانه محروم کرد. اما مغز صاحبان این شرکت کار می‌ کرد. آنها گیتس و آلن را استخدام کردند. اواخر ۱۹۶۸ بود که بیل گیتس، پل آلن و دو نفر دیگر، گروه برنامه نویسان لیک ساید را تشکیل دادند. آنها که حالا سرشان به سنگ خورده بود، تصمیم گرفتند به جای هک، یک کار درست و حسابی بکنند. شرکت مرکز رایانه هم از آنها خواست که حالا که به اشکالات امنیتی رایانه ما پی بردید، آنها را درست کنید. در عوض، آنها وقت نامحدودی را می‌ توانستند با این رایانه سر کنند. برای آنها واقعاً اغواکننده بود. اواخر سال ۱۹۶۹ شرکت مرکز رایانه دچار مشکل مالی شد و بچه‌ های گروه برنامه نویسی لیک ساید باید جل و پلاسشان را جمع می‌‌ کردند. آنها با هر تقلایی بود، یک کامپیوتر در دانشگاه واشنگتن، جایی که پدر پل آلن کار می‌ کرد، پیدا کردند. گروه دوباره تشکیل شد و اولین سفارش‌ اش را گرفت؛ نوشتن یک برنامه برای لیست حقوق یک شرکت. پاییز سال ۱۹۷۳ گیتس توانست وارد دانشگاه هاروارد شود. اما قلبش را بیرون دانشگاه کنار رایانه‌ اش جا گذاشته بود. گیتس که شب تا صبحش کنار رایانه و با پل آلن می‌ گذشت، صبح تا شب سر کلاس در حال چرت بود. او در هاروارد با استیو بالمر که در حال حاضر رئیس قسمت اداری مایکروسافت است آشنا شد. بالاخره پل آلن، او را راضی کرد که آنها باید یک شرکت مستقل رایانه‌ ای بزنند. اما بیل گیتس مردد بود که دانشگاه را کنار بگذارد یا نه. تا این که یک روز پاییزی ۱۹۷۴، آلن طرح جلد مجله پاپیولار الکترونیکس را دید: آلتیر ۸۰۸۰، نخستین ابزار میکرو رایانه‌ ای دنیا با مدل‌ های بازرگانی دست و پنجه نرم می‌ کند. خانه بیل گیتس بعدازظهر همان روز گیتس و آلن دو جوان آس و پاس و علاف که روزشان را با رایانه می‌ گذراندند، تصمیمشان را گرفتند: ما بازار رایانه‌ های خانگی را به دست می‌ گیریم. چند روز بعد، گیتس با شرکت MITS تماس گرفت و گفت که برای رایانه آلتیر یک نرم افزار به نام بیسیک نوشته ‌است. اما فقط خودش و آلن می‌ دانستند که این لافی بیش نبوده. آنها حتی یک خط برنامه هم ننوشته بودند. آنها حتی یک آلتیر ۸۰۸۰ را هم ندیده بودند. از وقتی که شرکت چراغ سبز به آنها نشان داد تا روزی که آخرین خط برنامه بدون Error اجرا شد، فقط ۸ هفته طول کشید. فردای آن روز آلن به دفتر MITS رفت و برنامه را نشان داد. اما نکته جالب این بود که آنها این برنامه را با رایانه مدرسه لیک ساید نوشته بودند و حالا برنامه داشت روی یک آلتیر ۸۰۸۰ بدون کوچک‌ ترین اشتباهی کار می‌ کرد. آلن آن موقع برای اولین بار تازه یک آلتیر ۸۰۸۰ را از نزدیک می‌ دید! آلن حقوق برنامه Basic را به MITS فروخت و بیل گیتس هم رسماً از دانشگاه انصراف داد. آنها داشتند نخستین سنگ بنای نرم افزارهای رایانه‌ های خانگی را پی ریزی می‌ کردند. بیل گیتس در سال ۱۹۷۵ به همراه دوست دوران کودکی خود پل آلن شرکت کوچکی بنام مایکروسافت با شعار «در هر خانه یک رایانه» ایجاد کرد. مایکروسافت انواع زبان‌های برنامه‌ سازی را برای رایانه‌ های مختلف تولید می‌ کرد. در آن زمان مایکروسافت فقط ۴۰ کارمند داشت که شبانه روز به‌ شدت کار می‌ کردند و کل فروش آن فقط ۲٫۴ میلیون دلار در سال بود. در سال ۱۹۸۰ شرکت آی‌ بی‌ ام برای اینکه از بازار رایانه‌ های شخصی عقب نماند تصمیم گرفت تا رایانه خود را که PC نام گرفت و رایانه‌ های امروزی نیز مبتنی بر آن هستند بسازد و وارد بازار کند. آی‌ بی‌ ام تصمیم گرفت تا کار نرم افزار آن را به عهده شرکت دیگری بگذارد. این بود که شاهین خوشبختی بر دوش مایکروسافت نشست و آی‌ بی‌ ام قراردی با شرکت کوچک مایکروسافت بست تا نرم افزارهای سازگار با رایانه‌ های شخصی آی‌ بی‌ ام تولید کند. رایانه‌ های جدید آی‌ بی‌ ام از پردازنده‌ های ۱۶ بیتی ۸۰۸۸ شرکت اینتل استفاده می‌ کرد. بنابراین مایکروسافت برای فروش زبان‌ های برنامه سازی خود به یک سیستم عامل ۱۶ بیتی نیاز داشت. در آن زمان شخصی بنام تیم پاترسون در کارگاه خانه خود یک رایانه ۱۶ بیتی کوچک ساخته بود و برای آن یک سیستم عامل ساده ۱۶ بیتی نوشت که نام DOS ۸۶ را برای آن انتخاب کرده بود. بیل گیتس کلیه حقوق سیستم عامل DOS ۸۶ را با قیمت ۷۵ هزار دلار بدست آورد. بیل گیتس و پل آلن سیستم DOS ۸۶ را متناسب با رایانه‌ های شخصی آی‌ بی‌ ام تغییر دادند و امکانات بیشتری را به آن افزودند و از آن یک سیستم عامل قوی ۱۶ بیتی ساختند. مایکروسافت این سیستم عامل را ام‌اس-داس نامید. MS-DOS بر روی رایانه‌ های شخصی آی‌ بی‌ ام جای گرفتند و آی‌ بی‌ ام درصدی از فروش رایانه‌ های PC خود را برای استفاده از MS-DOS به مایکروسافت می‌ پرداخت. رفته رفته امپراتوری آقای بیل گیتس بر روی MS-DOS بنیان نهاده شد. بعدها مایکروسافت با تولید سیستم عامل گرافیکی ویندوز و محصولات موفق دیگر گام‌ های بزرگتری بسوی موفقیت برداشت. طبق آخرین آمار بیش از ۹۵ درصد از دارندگان رایانه‌ های شخصی در سراسر جهان از محصولات مختلف مایکروسافت استفاده می‌ کنند. درحال حاضر بیل گیتس با بیش از ۵۰ میلیارد دلار، ثروتمندترین مرد دنیا شناخته شده‌ است. او این مقام را چندین سال است که حفظ کرده است. یکی از دلایل موفقیت مایکروسافت به گفته خود گیتس استخدام افراد باهوش در این شرکت است. گیتس زمانی که فقط ۱۹ سال داشت مایکروسافت را مدیریت می‌ کرد. او بقدری کار می‌ کرد که حتی گاهی چند روز محل کار خود را ترک نمی‌ کرد و به همراه کارمندان خود به‌ سختی بر روی پروژه‌ های مختلف و سفارش مشتریان کار می‌ کرد. همسر بیل گیتس گیتس در سال ۱۹۹۴ با ملیندا فرنج گیتس ازدواج کرد که حاصل آن یک دختر (متولد سال ۱۹۹۶) و یک پسر (متولد سال ۱۹۹۹) بوده‌ است. بیل گیتس راه مادر خود را ادامه داد و به همراه همسر خود چندین مؤسسه خیره در سراسر دنیا تأسیس کرد. هم اکنون بیل گیتس همراه همسر و فرزندان خود در شهر سیاتل ساکن است. در حال حاضر مایکروسافت با بیش از چهل هزار کارمند در شصت کشور جهان و با درآمد خالص ۲۵٫۳ میلیارد دلار در پایان سال مالی ۲۰۰۱ یکی از موفق‌ ترین شرکت‌ های ایالات متحده آمریکا و یکی از راهبران صنعت رایانه است. منبع : سایت قانون جذب
  3. رپورتاژ آگهی چیست؟ قبل از هرچیزی ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که رپورتاژ آگهی دقیقاً به چه معناست؟ در جواب به زبان ساده باید خدمت شما بگوییم که منظور از رپورتاژ آگهی این است که تبلیغ شما در قالب یک مقاله خبری تبلیغاتی همراه با تعدادی تصاویر و لینک مناسب در یک سایت با شرایط مناسب، منتشر می شود و برای همیشه در آن سایت باقی می ماند. امروزه رپورتاژ آگهی بهترین بک لینک ممکن است . دلیل این امر این است که بک لینک های مدنظر شما برای همیشه در سایت های رپورتاژ کننده ثبت خواهند شد و هرگز حذف نمی شوند. امیر قمصری همواره به شما گفته است خرید بک لینک بد است به دلیل اینکه در صورت عدم تمدید همیشگی، روزی لینک شما از سایت مربوطه حذف خواهد شد و پس از مدتی منجر به افت رتبه شما خواهد شد که اگر تعداد این حذف ها زیاد شود مشمول جریمه قطعی گوگل خواهید شد، که در صورتی که رپورتاژ آگهی انجام دهید با توجه به اینکه شما می توانید همزمان چندین بک لینک را برای خود به صورت دائمی بسازید، تاثیر بسزایی در پیشرفت سئو سایت شما خواهد داشت. در پاسخ این سوال که رپورتاژ چیست می توان گفت رپورتاژ آگهی اصولا مزایای تبلیغات چاپی سنتی را با مقالات ویژه‌ای که توسط یک گزارشگر خبری نوشته می‌شود را ترکیب می‌کند. داستان‌های ویژه اغلب به‌ ویژگی‌های بیشتر و خاص‌تری در مورد شرکت یا محصولات شما به نسبت تبلیغات سنتی می‌پردازد. با این ‌وجود، شما نسبت به مواردی که به چاپ می‌رسد کنترل کمتری دارید. از طریق پرداخت هزینه‌ای بیشتر برای فضای اختصاص‌یافته به مطلب خودتان، شما قدرت و کنترل کلی بر کلیت پیام موردنظر دارید و این به آن معنا است که شما به ‌طور کامل قادر به اشاره کردن به مزایا محصولات و خدمات یا ارائه یک داستان یا روایت اثرگذار در این زمینه هستید. از میان سایت هایی که ارزش بالای جهت دریافت بک لینک دارند، اولیت زیر را در خرید رپورتاژ مدنظر قرار دهید : 1. سایت های سئو قوی 2. سایت های خبری قوی 3. سایت های سرگرمی قوی 4. سایت های مرتبط با موضوع فعالیت شما حال بر اساس درخواست های بیشمار شما و دوستان شما در سال گذشته، سایت نیوسئو برآن شده است که بخش رپورتاژ آگهی را برای استفاده عموم، فعال نماید که البته با توجه به سطح بالای سایت نیوسئو در موتور جستجوگر گوگل (رتبه اول گوگل در بیش از 400 عبارت کلیدی و 50 عبارت کلیدی بسیار پر کلیک) و داشتن حدود 4000 آیپی (بازدیدکننده) روزانه، قطعا هر مطلبی در این سایت منتشر نخواهد شد. یکی دیگر از نکات مهم رپورتاژ خبری در سایت نیوسئو این است که با توجه به اینکه مطالب سایت نیوسئو تنها با گذشت 24 ساعت پس از انتشار توسط ده ها سایت کپی می شوند، ممکن است بک لینک شما در سایت های دیگری هم قرار گیرد و بیش از پیش باعث برندسازی و سئو سایت شما گردد (البته به شرطی که مقاله شما ارزش کپی شدن داشته باشد …) منبع : نیوسئو
  4. سئو چیست ؟ سئو به وب سایت ها کمک می کند تا از طریق کلید واژه ها و به طور متمرکز ترافیک و در واقع مشتری بیشتری برای وبسایت ایجاد شود. معمولا این کار از طریق رتبه بالای وبسایت یا برند در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ، یاهو و… انجام می شود. در ذیل تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم سئو سایت را بر روی توسعه کسب و کار بررسی شده است : (این نتایج بر اساس تحقیقاتی در کشور هند یعنی بزرگترین مرکز فناوری اطلاعات جهان، به دست آمده است) موجب افزایش و رشد سریع نفوذ اینترنت می شود طبق گزارش های اخیردر کتاب آموزش سئو سایت، تا سال 2020 هر سال حداقل 50 میلیون نفر به کاربران اینترنت در هند اضافه می شوند. این رشد دیگر فقط از طریق کاربران اینترنتی در دستکاپ ها ایجاد نمی شود، بلکه کاربران اینترنتی تلفن همراه قسمت اعظم آن را تشکیل خواهند داد. جوانان، جمعیت اصلی به شمار می روند که بیشترین رشد را دارند و از تجربه های جدید استقبال می کنند. حدود سه چهارم کاربران آنلاین هندی، در گروه سنی 18 تا 35 قرار دارند. این نشان می دهد که در دهه های آتی، آنها مشتریان هدف شما خواهند بود. برای دسترسی به آنها، باید حضور آنلاین پررنگی داشته باشید و مهم نیست که محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید، چیست. به «جذب» مشتریان کمک می کند در یک تحقیق آنلاین در سطح جهانی مشخص شد که وقتی صحبت از تعداد خریدارانی می شود که بطور آنلاین و از طریق موتور جستجو خرید می کنند، هند رتبه اول را کسب می کند. برخلاف رسانه ها یا رسانه اجتماعی سنتی که در آن باید به مخاطب هدف نزدیک شوید، ماهیت درونی سئو به دنبال مشتریانی می گردد که آنها در اینترنت شما را جستجو می کنند. اگر یک مشتری یک واژه جست و جوی خاص را در موتور جستجو تایپ کند و نام شما را در اولین نتایج ببیند، در واقع به او گفته شده که محصول یا خدمات شما به آنچه که جستجو کرده، بسیار مرتبط است. موجب بازگشت بهتر سرمایه می شود تبلیغات آنلاین یک صندوق پول است که باید به طور مداوم در آن پول بریزید تا مشتریان را به سمت خود جلب کنید. البته این برای یک استارت آپ ناخن خشک امکان پذیر نیست. تبلیغات شما فقط تا زمانی پخش می شود که شما پول خرج کنید. در مقابل، یک راهبرد سئو، ترافیک طبیعی ایجاد می کند و تا ماه ها پس از استفاده فعالانه، شما از مزایای آن بهره مند خواهید بود. سئو برای پیگیری نتایج از نظر ترافیک، رتبه بندی و مبادلات نیز مفید است. بنابراین، بازگشت سرمایه در سئو بیشتر از بازگشت سرمایه در سایر کانال های بازاریابی دیجیتالی است. برندسازی شما را تقویت می کند در پاسخ این سوال که سئو چیست می توان افزود سئو دیگر تنها راهبرد بازاریابی نیست؛ اکنون سئو یک قانون یکپارچه از راهبرد بازاریابی کلی یک شرکت به شمار می رود. وقتی گوگل، وبسایت استارت آپ شما را در بالای نتایج جستجو قرار میدهد، تأثیر خوبی روی مشتریان می گذارد. این امر موجب اعتمادسازی و اعتبار شما در بین مشتریان می شود. هرچه رتبه صفحات و محتوای شما بالاتر باشد، احتمال اینکه مشتریان روی محتوای شما کلیک کنند تا بیشتر درباره برند شما بدانند، بیشتر خواهد بود. تقاضای آفلاین ایجاد میکند یک نظرسنجی نشان داد که 85 درصد از مصرف کنندگان، از اینترنت برای یافتن کسب و کارهای محلی استفاده می کنند. تصور کنید که شما اخیرا یک بوتیک لباس باز کرده اید. فرض کنید یک صفحه اجتماعی یا یک وبسایت دارید (که اولین گام برای بازاریابی آنلاین شما به شمار می رود!) در این صورت سئو می تواند شما را به مشتریانی که چیزی درباره شما نمی دانند اما محصولات شما برای آنها بسیار مناسب است، وصل کند. اگر شما از سئو استفاده نکنید، مشتریان آنلاین شما را پیدا نخواهند کرد و ترغیب نمی شوند که از فروشگاه شما دیدن کنند. صنعت تجارت الکترونیک هند، روی سئو به عنوان یکی از راهبردهای بازاریابی داخلی بسیار حساب می کند. سیمیلار وب یک شرکت اطلاعات ترافیکی است که اخیرا گزارشی منتشر کرده است. طبق این گزارش مشخص شد که امسال 36 درصد ترافیک از دستکتاپ، مربوط به ترافیک مستقیم فروش اینترنتی در هند بوده است. در حالی که ترافیک جستجوی عادی 30 درصد از بازدیدهای دسکتاپی این صنعت را تشکیل داده است. موفقیت هر راهبرد سئو به نحوه اعمال آن بستگی دارد. سئو سایت به منابعی از لحاظ مالی، وقت و تلاش نیاز دارد؛ بنابراین هر استارت آپی که می خواهد از ان استفاده کند، باید بررسی کند که چه مقدار و به چه طریقی می تواند این منابع را در سئو سرمایه گذاری کند. به طور نمونه، برخی از سئوهای اولیه را می توان از طریق خود کارآفرینان و با یادگیری مراحل اولیه از طریق کارگاه های آموزشی و آموزشهای آنلاین انجام داد. سپس وقتی استارت آپ شما رشد کرد، باید یک راهبرد داشته باشید تا سئو را به عنوان یک روند مداوم و یکپارچه در بازاریابی و برندسازی خود جای دهید. در نهایت، مقدار سرمایه ای که می خواهد در سئو سرمایه گذاری کنید، فقط به بودجه شما محدود می شود و باید این موضوع را در نظر داشته باشید. منبع : نیوسئو