به انجمن وب سایت آپدیت کده خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات و ارسال پست ثبت نام کنید

ehsannasr

عضوعادی
  • تعداد ارسال ها

    12
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • Days Won

    10
1/1000

درباره ehsannasr

اطلاعات شخصی

  • سیستم عامل Windows
  • جنسیت مرد
  1. آن چیزی که وجود دارد خانواده جزء لاینفک زندگی شماست و همواره همراه شما است .شما می توانید این شانس را داشته باشید که یک وب سایت (خرید هاست و دامنه) با پسوند دامین family. داشته باشید ، و تمام جزئیات اعضای خانواده ی خود را در آن به نمایش بگذارید . خانواده بزرگترین حامی و پشتیبان است در زمانی که پیمودن یک مسیر برای شما سخت است و هم چنین بزرگترین مشوق برای زمانی که شما می خواهید به چیزهای بزرگ دست پیدا کنید. خانواده نوعی از یک رابطه ی واقعی و بزرگ است. به همین دلیل ما در مورد پسوند جدید family. هیجان زده هستیم. ثبت این پسوند در دسترس عموم است ،که با ثبت این دامین می توانید عکس های خانوادگی خود را به اشتراک بگذارید ، شماره ی تماس ها را ذخیره کنید و برای هر کدام از اعضای خانواده تحت نام خودشان آدرس ایمیل داشته باشید و … famiy. برای همه است. نام دامین با پسوند family. مناسب برای خانواده هایی است که می خواهند آیین خود را در خانواده ی خود حفظ کنند . دامین های ثبت شده با پسوند famiy تاریخچه ی خانواده را به اشتراک میگذارد ، جزییات تمام اعضای خانواده ، عموزاده ها ، خاله ، عمه ، عمو و … را حفظ می کند و جزییات بهم پیوستن خانواده را نشان می دهد. اما family. فقط منحصر برای خانواده و بستگان نیست ، خانواده بخشی از نزدیکان ما هستند ، دوستان شما هم می توانند جزیی از خانواده ی شما باشند یا همکارانتان که هر روز آنها را می بینید و اجتماعی از افراد با علاقه ی مشترک. برای هر کدام از این دسته ها که نام برده شد ، می توانید یک وب سایت (خرید هاست) با پسوند دامین family. داشته باشید و تمام جزییات و برنامه ی کاربردی دیگر را در آن داشته باشید. شرکت ها ، سازمان ها و حوزه ای از دوستان می توانند با داشتن دامین .family پیوستگی نزدیکشان را نشان دهند. .Famiy بیش از یک وب سایت است. معمولا زمانی که ما به نام دامین فکر میکنیم ذهن ما به سرعت به یک سمت میرود ; “وب سایت” ایجاد یک وب سایت جدید تنها راه استفاده از نام دامین جدید نیست ، اگر شما یک وب سایت (ثبت دامنه) در اختیار دارید که تم خانواده دارد می توانید دامین جدید خود را به آن وب سایت فوروارد کنید و به عنوان یک نام دامنه مکمل استفاده کنید. یا شما یک صفحه ی موجود در فیس بوک دارید که خانواده ی شما در ان با یکدیگر در ارتباط هستند ، که در دامنه ی .family با استفاده از url forwarding به طور مستقیم می توانید به اعضای خانواده ی خود به راحتی دسترسی داشته باشید . منبع: وبلاگ پویاسازان
  2. هدف سئو کمک به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط کاربران است. نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي کاربر و هم براي موتور جستجو است که در آن کاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده را پيدا مي‌کند و موتور جستجو قابل اعتماد مي‌شود چرا که الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را نشان مي‌دهد. بعد از اينکه سئوبراي بهبود رتبه‌بندي سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي کار خود را شروع کرد، اين فرآيند نيازمند دانش و زمان براي پياده‌سازي روش‌هاي خود شد. زمان، بزرگ‌ترين سرمايه‌گذاري اوليه براي بهينه شدن سايت و يا يک صفحه است. بسته به اينکه چگونه کلمات کليدي رقابتي در بهينه سازي مورد استفاده قرار مي‌گيرند، سئو هفته‌ها يا ماه‌ها طول مي‌کشد تا به نتيجه برسد. اگر چه ممکن است نتايج بهينه‌سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدکنندگان است. براي وب سايت‌ها خيلي مهم است که در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول که 58.4 درصد کليک‌ها را شامل مي‌شود، قرار گيرند. اين جاي تعجب نيست که وب سايت‌ها با محصولات و خدماتي که بفروش مي‌رسانند بر سر رسيدن به رتبه يک نتايج جستجو رقابت کنند. به عنوان مثال کلمه کليدي رقابتي "بيمه خودکار" 1.5 ميليون جستجوي گوگل را در ماه به خود اختصاص مي‌دهد، اين بدين معني است که 3 جايگاه اول 58.4 درصد بازديدکنندگان و خود جايگاه اول 36.4 درصد بازديدکنندگان را به خود اختصاص مي‌دهد. اين مسئله براي خيلي از سايت‌ها سودمند است که در بالاي نتايج جستجو قرار گيرند به خصوص آنهايي که با افزايش ترافيک سايت به تعداد مشتريانشان اضافه مي‌شود. يک مطالعه ديگر نشان مي‌دهد جستجو کنندگان خيلي دوست دارند روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو کليک کنند؛ اين مطالعه مشخص مي‌کند 72.3 درصد کاربران گوگل روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو کليک مي‌کنند و تنها 27.3 درصد کاربران روي پيوندهاي ليستهاي پرداخت شده کليک مي‌کنند. اين يکي ديگر از دلايلي است که شرکت‌ها تاثير سئو را دانسته و حاضر هستند براي آن زمان و هزينه صرف کنند. بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت زیر خلاصه نمود: 1- در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد. 2- باعث ایجاد برند می شود. 3- باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد. 4- باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد. 5- باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد. 6- بهترین ابزار برای تبلیغات است. جایگاه کلمه کلیدی | رتبه کلمات کلیدی در گوگل | بررسی موقعیت کلمات کلیدی
  3. مهم ترین اصل برای شما در خدمت رسانی به مشتری چیست؟ برای ۴۴% از مشتریان آنلاین، یک سوال و جواب زنده در حالی که آنها در بین یک خرید آنلاین بوده اند، اتفاق افتاده است. تحقیقات نشان داده است مشتریان حاضرند اگر شرکت خدمات بیشتری به مشتری ارائه کند، هزینه ی بیشتری برای محصولات پرداخت کنند. پس چرا یک گفتگوی زنده در وب سایت خود برای بهبود رضایت مشتری فراهم نمی کنید؟ به این وسیله مشتریان میتوانند دریافت کمک کنند، در لحظه ای که به آن نیاز دارند. تصور کنید یک مشتری برای اولین بار از وب سایت شما بازدید می کند. او ممکن است از طریق سایت خود کلیک کند و واقعا نداند به دنبال چه چیزی است. اگر شما متوجه چنین موردی در وب سایت (خرید هاست لینوکس) خود شدید، گفتگوی زنده این کمک را به شما می دهد. شما می توانید با بازدید کننده تماس بگیرید و در پنجره گفتگوی خود مشاوره ارائه دهید، برای مثال آنها درباره تفاوت بین محصولاتتان سوال می کنند یا کمک به تصمیم گیری برای خرید، ویا اینکه چه خدماتی مشتری نیاز دارد. این یک مزیت واقعی گفتگوی زنده در برابر دیگر کانال های ارتباطی است. این به شما اجازه می دهد با مشتریان در ارتباط باشید در حالی که هنوز در وب سایت، آماده برای خرید هستند. نه اینکه پس از ساعتها مشتریان آنجا را ترک کنند. مشتریان خوشحال از گرفتن مشاوره از شما در لحظه ی سردرگمی هستند. همچنین شما لازم نیست درباره بسیاری از سوالات نگرانی داشته باشید. بوسیله گفتگو کردن با چند مشتری در یک زمان شما اجازه ندهید آنها برای کمک منتظر بمانند. شما در دسترس باشید در لحظه ای که آنها نیاز به کمک یا مشاوره دارند، که این امر قدردانی بیشتر از آنها می باشد. ارتباطات در مقایسه با ایمیل بسیار کارآمدتر است. از طریق گفتگو، مشتریان اطلاعات مناسب و بیشتری را دریافت می کنند تا در مقابل ایمیل. سرویس گفتگوی یک مشتری از طریق ایمیل بسیار طولانی است و کمتر شخصی هست که این گفتگو را به گفتگوی آنلاین ترجیح دهد. این گفتگو بیشتر شبیه یک گفتگوی واقعی چهره به چهره است. این بسیار سریعتر و بسیار کارآمد تر است. برای شما به عنوان صاحب وب سایت چشم پوشی از یک ایمیل مهم از سمت یکی از مشتریان، غیر ممکن است. اگر آنها سوالی دارند، پنجره گفتگو باز می شود و شما می توانید بطور مستقیم به آنها پاسخ دهید. مشتری ها دوست دارند حق انتخاب داشته باشند. وقتی پای اینگونه ارتباطات به میان می آیند، مشتریان دوست دارند برای انتخاب کانالی برای ارتباط با شما، حق انتخاب داشته باشند. به همین دلیل است که گفتگوی زنده به عنوان یک گزینه مستقل، نه به عنوان بخشی از استراتژی خدمات به مشتریان چند کاناله، به طور کلی دیده نمی شود. بسیاری از مردم دوست ندارند مشکلاتشان را با تلفن حل کنند. آنها احساس عدم امنیت می کنند، زیرا آنها نیاز به دریافت پاسخ سریع دارند. وقتی آنها لازم دارند چیزی را بپرسند، ترجیح می دهند این کار را پشت نمایشگر خودشان انجام دهند. آنها خوشحال هستند که می بینند گفتگوی زنده یک گزینه هست و آنها مایل به بازگشت به وب سایت شما، در آینده هستند. مشتریان دائمی دوست دارند شناخته شوند. هنگامی که یک مشتری از وب سایت شما بطور منظم بازدید می کند این خوب است که اطلاعاتی درباره آنها داشته باشید. این باعث به وجود آمدن احساس خوبی در آنها می شود. با یکپارچه سازی چت زنده با یک سیستم CRM، برای مثال شرکت پویاسازان، شما باید تمام اطلاعات در مورد بازدید کنندگان خود را در یک مکان داشته باشید. این بدان معنی است که لازم نیست خودشان را معرفی کنند یا موضوعی را که در گذشته بوده مطرح کنند. شما آنها را با اسم صدا می زنید و حتی شما می توانید اگر آنها رازی از محصولات خرید هاست یا خدمات شما دارند، بپرسید. رضایت تضمین شده تحقیقات نشان داده که ۹۱ درصد مشتریانی که از گفتگو استفاده می کنند، در حالی که این توانایی به آنها کمک خواهد کرد در تصمیم گیری برای آنلاین خرید هاست و دامنه ، برطرف کردن مسائل خدمات به مشتریان و پاسخگویی به سوالات در رابطه با محصولات در یک زمان به موقع، راضی هستند . مشتریان کمک می خواهند، اما آنها نمی خواهند به هر روشی برای پاسخ و گفتگو با دیگران اطمینان کنند. تلفن، (در انتظار نگه داشتن)،مرور شاخه های تلفن- همه بطور بالقوه باعث سرخوردگی مشتری می باشد. دانستن اینکه گفتگوی زنده یک گزینه هست که آنها هر زمانی که می خواهند از آن استفاده کنند و یک پاسخ سریع دریافت کنند ،به آنها احساس آرامش می دهد. وهر زمان آنها گفتگو می کنند و یک پاسخ سریع دریافت می کنند، شما به آنها کمک کرده اید زمان و پول خود را، ذخیره کنند و همچنین آنها از خدمات شما راضی و خوشحال هستند. منبع: وبلاگ پویاسازان
  4. با www یا بدون www : در تنظیمات وردپرس بخش همگانی کادر نشانی سایت وجود دارد که می‌توانید در آن مشخص کنید وب‌سایت شما با www باز شود یا بدون www اما پرسش اینجاست که چرا این کار را انجام دهیم؟ علی‌رغم پیشرفت هوش مصنوعی الگوریتم‌های گوگل، هنوز تشخیص آدرس با www و بدون www یک وب‌سایت برای الگوریتم‌ها شناخته شده نیست و آنها را دو دامنه و آدرس جداگانه می‌شناسند و بخاطر اینکه duplicate content پیش نیاید، باید یکی از این دو وضعیت را انتخاب کرده و یکی از انها را بروی دیگری ریدایرکت کرد. دو‌نوع ریدایرکت داریم: 301 و 302 در ریدایرکت 301 پاسخ سرور انتقال دائمی وبسایت به آدرس دیگر است و در ریدایرکت 302 پاسخ سرور انتقال موقتی سرور است. حذف پلاگین‌های اضافی: وجود پلاگین‌های غیر ضروری و بدون‌استفاده، جدا از اینکه از منابع هاست وردپرس استفاده می‌کنند، سرعت وب‌سایت را تا حدودی کاهش می‌دهند. پلاگین‌های اضافی و غیرضروری را حذف کنید. بهینه سازی و سئو تصاویر: یک تصویر سئو شده باید خاصیت ALT را داشته باشد، نام فایل (تصویر) مناسب و به زبان انگلیسی باشد، اندازه تصویر در تگ IMG مشخص شده باشد و حجم آن تا حدممکن کاهش پیدا کرده باشد. از افزونه EWWW برای کاهش حجم تصاویر خود، از افزونه Seo friendly image برای قرار دادن خاصیت ALT و از افزونه google image site map برای ایجاد نقشه سایت برای تصاویر استفاده کنید. شناسایی و حذف لینک‌های 404 یا شکسته: زمانی که سرور در پاسخ به درخواست مرورگر کد 404 را برمی‌گرداند به معنای حذف و موجود نبودن فایل مورد نظر در سرور می‌باشد و این مسئله بسیار برای گوگل ناراحت کننده است و شاید یکی از دلایل پنالتی سایت باشد. برای شناسایی آنها از افزونه broken link chekcker استفاده کنید. این افزونه به صورت خودکار لینک‌های شکسته را شناسایی و آنها را حدف بی‌پیوند می‌کند. لینک‌های داخلی: یکی مسائل مهم در لینک سازی استفاده از تکنینک لینک سازی داخلی است، در محتوای مطالب مرتبط به آنها لینک بدهید و از کلمات کلیدی در انکرتکست آنها استفاده کنید. افزونه‌هایی وجود دارند که برخی کلمات کلیدی را به صورت خودکار به صفحه مشخص شده لینک می‌دهند، استفاده از این افزونه‌ها پیشنهاد نمی‌شود بهتر است خودتان مطالب مرتبط را به یکدیگر لینک کنید. فعال سازی کش: از کش استفاده کنید تا قالب وبسایت‌تان در سیستم کاربر ذخیره شده و در بازدید‌های بعدی لود سایت سریعتر باشد. برای فعال سازی کش از افزونه‌های W3C Total Cache و یا Wp Super Cache استفاده کنید. بهینه سازی بانک اطلاعات: شاید با شنیدن بهینه سازی بانک اطلاعاتی، بفکر نرمالایز کردن آنها بیفتید اما بانک‌های وردپرس تا حد امکان و تا جایی که ممکن بود نرمالایز شده‌اند فقط باید برخی اطلاعات اضافی که نیازی به آنها نیست را از درون بانک حذف کرد برای اینکار از افزونه WP Optimize استفاده کنید. جایگاه کلمه کلیدی | رتبه کلمات کلیدی در گوگل | بررسی موقعیت کلمات کلیدی
  5. هیچ گاه در نظرتون این نباشه که پست چه اندازه ای داشته باشه , کوتاه یا بلند … و بیشتر این مدنظرتون باشه که به چه حدی این پست مفیده , همیشه این رو هم در نظر داشته باشید که حداقل از سیصد کلمه در متن خودتون استفاده کنید ولی منظور این نیست که فقط در همین محدوده مطلب بنویسیم گاهی اوقات مطالب بسیار بلند تر میشود که نیاز هم هست , و بعضی اوقات هم مطلب مفیدی هست اما توضیح راجبش کم داریم که در اینجا با استفاده از خلاقیت خود باید مطلب را به حداقل استفاده برسانیم. جایگاه کلمه کلیدی | رتبه کلمات کلیدی گوگل | بررسی موقعیت کلمات کلیدی
  6. حملات DDOS چیست؟

    تقریبا به صورت هفتگی گزارشات رسانه ای درباره ی وب سایت های فلج شده توسط حملات DDOS وجود دارد. چگونه می توان با این نوع از حملات سایبری مقابله کرد؟ DOS؟ حملات DDOS ؟ تفاوت در چیست؟ قبل از پرداختن به حملات DDOS، ما نیاز به درک حملات DOS داریم. DOS مخفف “Denial of Service” می باشد که به معنای این است که یک سرویس آنلاین یا وب سایت (خرید هاست ویندوز) در حال حاضر موجود نمی باشد. این بلاک، می تواند در نتیجه ی اور لود اجزای مختلفی از زیر ساخت های آن باشد. دستگاه های شبکه، سیستم های عامل یا خدمات سرور خاص که می تواند باعث این اورلود باشند، به این صورت که آنها نتوانند به درخواست های استاندارد، همیشه یا با یک تاخیر زمانی خاص،پاسخ دهند. اگر این توسط عوامل خارجی ایجاد شود که به عمد یک سیستم را با درخواست های بیش از حدی که سیستم نتواند پردازش کند بمباران کنند، ما به آن حملات DOS گوییم. DDOS که مخفف “Distributed Denial of Service” می باشد یک فرم عادی از DOS است. در اینجا مجرمان سایبری با قرار دادن فشار بر روی یک سیستم هدفمند ، نه از یک کامپیوتر بلکه از طریق درخواست هایی از چندین کامپیوتر، به سیستم حمله می کنند که می توانند به یک شبکه گسترده، حمایت شده توسط یک شبکه کامپیوتری کل،متصل شوند. مجرمان سایبری در این وضعیت، قادر به تولید ترافیک بالاتر در مقایسه با استفاده از یک حمله ی DOS ساده هستند. در مقایسه با DOS، حملات DDOS، بر پایه ی شبکه ی پیچیده ای متشکل از کامپیوترهایی که از قبل مورد تهاجم قرار گرفته است استوار است. قربانیان عمدتا از مهاجمانشان که مجرمان اینترنتی ای هستد که از شبکه ای از نرم افزار های مخرب که بر روی کامپیوتر هایی که به اندازه ی کافی، طی چند ماهه ی قبل از حمله ی DDOS واقعی، محافظت نشده اند، استفاده می کنند، بی اطلاع هستند. این اصول آنها برای فعالیت های هک کلیدی است. هدف از چنین حملاتی چیست؟ هدف اصلی حملات DDOS، نفوذ از یک سیستم، نظیر دیگر حملات سایبری، نیست. اگر چه این می تواند بخشی از هک باشد، ولی مجرمان اینترنتی از DDOS برای اهداف متفاوتی استفاده می کنند: استفاده ی بیش از حد از پهنای باند و منابع سیستم، بهره برداری از یک نقص امنیتی و مایل بودن برای در دسترس قرار گرفتن یک وب سایت (خرید هاست) خاص. منبع: وبلاگ پویاسازان
  7. بک لینک مهم ترین گزینه در بهبود سئو است در صورتی که سایت شما بک لینک های قدرتمندی دارا باشد در نتایج گوگل صعود خواهید کرد. به طور کلی هرچه بک لینک های "قوی" تری داشته باشید در نتایج گوگل بالاتر خواهید بود. بهتره کلمات زیر را دنبال کنید تا نتایج تلاشتون را در این زمینه ببینید. جایگاه کلمه کلیدی | رتبه کلمات کلیدی در گوگل | بررسی موقعیت کلمات کلیدی
  8. داشتن یک نام تجاری راه بسیار خوبی است برای اینکه از نظر قانونی، روی کسب و کار، محصول و یا سرویس خود ادعا کنید. البته متاسفانه تضمین نمی شود که دیگران برای همیشه از آن دور خواهند ماند. نقض نام تجاری هنوز هم آگاهانه یا غیر آگاهانه، اتفاق می افتد ولی مهم این است که شما برای حفظ آن تلاش کنید. Mark monitor، اخیرا یک کتاب الکترونیکی منتشر کرده است برای کمک به صاحبان کسب و کار تا بفهمند چطور باید از نام تجاریشان از طریق ثبت دامنه، (خرید هاست) حفاظت کنند. ما به اختصار و سریع بهترین راهی که شما می توانید به صورت آنلاین از نام تجاری خود محافظت کنید را شرح می دهیم. نام تجاری می تواند بهترین دوست شما باشد. به عنوان بخشی از برنامه دامنه های جدید ICANN، امروزه فرصتهای بیشتری نسبت به قبل برای صاحبان علائم تجاری وجود دارد تا روی دامنه های خود، قبل از اینکه هر شخص دیگری بتواند، ادعا داشته باشند. ثبت نام به این طریق یکی از بهترین روشها برای ماندن در صدر انتشار نام دامنه جدید است. بلوک DPML را در نظر بگیرید. شرکت Donuts و Rightside هر دو خدمات مسدود کردن دامنه را ارائه می دهند. لیست علائم دامنه (DPML) اجازه می دهد تا شرکتهایی که مارک یا نام تجاری ای دارند، رشته های URL وابسته به آن علامت تجاری را مسدود کنند. اگر چه این مورد هزینه هایی در بر دارد اغلب یک سرمایه گذاری ارزشمند است. محصولات، رویدادها و متغیر های در ذهن را بررسی کنید. به یاد داشته باشید جنبه هایی از کسب و کار وجود دارد که به صورت کامل با نام تجاری شما محافظت نمی شود. به عنوان مثال، شاید کمپانی شما حمایت مالی یک کنسرت خیریه ی سالیانه و یا یک فروش نیمه سالیانه با یک نام منحصر به فرد را دارد. ثبت دامنه به طور خاص برای این حوادث یک حرکت هوشمندانه است حتی اگر آن را فعالانه در این زمان استفاده نکنید. بهتر این است که دامنه هایی که شما ممکن است بخواهید در آینده استفاده کنید و ریسک این را دارد که در آینده شخص دیگری آن را ثبت کند و از آن برای مقاصد خود استفاده نماید، توجه کنید و انها را از دست ندهید. تمدید دامنه را همواره در نظر داشته باشید. این می تواند یک تجربه ی استرس زا باشد که اجازه دهید یکی از دامنه های شما تصادفا منقضی شود. مطمئن شوید که شما برای دریافت ایمیل یادآوری برای تمدید به صندوق پستی خود ثبت نام کرده اید. به طور منظم آن را چک کنید یا دامنه های خود را تمدید خودکار نمایید. منبع: وبلاگ پویاسازان
  9. معرفی سایت سئو

    یه سایت خوب میخوام بهتون معرفی کنم که به صورت روزانه میتونید رتبه کلمات کلیدی گوگل سایت خودتون رو مورد بررسی قرار بدید و امکان نمایش بر روی نمودار داره که میزان رشدتون رو در گوگل نمایش میده.برای تست یک هفته رایگان می تونید ازش استفاده کنید. http://keywordrank.ir/
  10. پسوند های جدید دامنه در حال رشد با سرعت بالایی هستند و امروزه بیشتر از همیشه دیده می شود که در حال استفاده هستند. امروزه بیشتر روشن شده است که دامنه ها با پسوند های جدید یک دارایی ارزشمند در وب هستند. گرچه بعضی افراد هنوز در استفاده از آنها محتاط هستند ولی آنها به عنوان یک ابزار ارشمند خود را به اثبات رسانده اند. این پسوند ها فضا و نوآوری بیشتری برای وب به وجود آورده اند. اینترنت کار خود را تنها با ۸ گزینه برای انتخاب پسوند دامنه شروع کرد که انتخاب از بین آنها انجام می شد که با گذشت زمان، این نیاز برای شرکتها و افراد متفاوت شد به طوری که احساس نیاز شد که نام دامنه با موضوع، یا نام تجاری آنها همسان باشد. در واقع، این برای کسب و کارهایی که تازه شروع به کار می کردند مشترک بود که خواهان این بودند تا نام دامنه شان را نام برند خود که علاقمند هستند و در دسترس است قرار دهند. ولی امروزه حدود ۱۰۰۰ پسوند دامنه وجود دارد که می توان از بین آنها انتخاب کرد. با وجودی که بعضی از آنها محدود شده به یک گروه یا سازمان خاص، ولی هنوز هم گزینه های زیادی وجود دارد که به افراد شانس این را میدهد که مارک خود را آنلاین داشته باشند. Branded navigation تبدیل به یک ابزار بازاریابی پرسود شده است. داشتن حضور آنلاین شامل خرید هاست و دامنه ، ساخت و نگهداری یک وب سایت است. شما می توانید مالکیت یک گروه فیسبوک، کانال پرسکوپ، feed توییتر و … را با فوروارد یک دامنه سفارشی با استفاده از آنچه آن را Branded navigation می نامیم، داشته باشید تا کمک کند به بازدیدکنندگان تا بسیار ساده تر به محتوا دسترسی داشته باشند. شما می توانید از سایت رسانه های اجتماعی شخص ثالث برای اجرای نام تجاری خود استفاده کنید. آنها امنیت اینترنت را افزایش خواهند داد. همانطور که قبلا اشاره شد تعداد انگشت شماری دامنه های جدید وجود دارد که محدود شده به شرکتها، گروه های خاص و یا حرفه ها و این چیز خوبی است. با جهان اینترنت که متاسفانه با کلاهبرداری و اسپمرها شناخته می شود سخت است که تحقیق کنید آیا ایمیل ها، صفحات خاص وب (خرید هاست) و مطالب دیگر از منابع معتبر آمده یا خیر؟ ولی بعضی کمپانی ها دامنه های .brand را ثبت کرده اند یا دامنه های جدیدی که منعکس کننده ی نام های تجاری ثبت شده است. در میان شرکتهایی که دامنه های .brand امن دارند Amazon، Google، Canon، Nike و غیره است. از آنجایی که ثبت این دامنه ها برای عموم آزاد نیست مشتریان خواهند توانست اعتماد کنند به هر ایمیل یا صفحه ی وبی که با پایان .brand است که از یک منبع معتبر برخوردار است. مطابقت دقیق دامنه ها می تواند به کاربران در یافتن اطلاعات مرتبط با سرعت بیشتر کمک کند. امروزه ساده تر است که نام دامنه تان را دقیقا منطبق با پسوند دامنه هایی که برای استفاده آزاد است، ثبت کنید و همچنین به دنبال خرید هاست ارزان نباشید. اگر دقیقا منطبق با اسم برند شما باشد (بدون خط فاصله یا کلمات غیر ضروری) این دامنه می تواند رتبه ی خوبی در نتایج جستجو و ترافیک بیشتر داشته باشد. دامنه های جدید هم چنین می توانند به بازدیدکنندگان در تشخیص موضوعی که وب سایت پوشش می دهد، کمک کنند. منبع: وبلاگ پویاسازان
  11. در این مقاله قصد داریم در مورد هاستینگ هایی (میزبانی وب اشتراکی) که توسط پویاسازان ارائه میشود ، نحوه ی خرید هاست ، دیتاسنتر ، امنیت و کلا مواردی که مربوط به هاست و خرید آن است توضیحاتی ارائه دهیم تا در صورتی که مشتری جدید هستید و تا به حال از ما خرید هاست نداشته اید تا حدودی با ما و سرویس های هاستینگ های ما آشنا شوید. هنگامی که شما میخواهید یک کسب و کار جدید را شروع کنید ممکن است انتظار بسیاری از هزینه های موجود را نداشته باشید از استخدام کارکنان ، تبلیغات تا پرداخت هزینه برای وب سایت،میزبانی وب، ستون فقرات یک وب ‌سایت محسوب می ‌شود به طور مثال هیچ ‌کس بدون داشتن یک میزبانی وب قابل اعتماد، نمی‌ تواند خیال ساخت یک وب ‌سایت محبوب و موفق را در سر بپروراند. اجازه دهید توضیحی کوتاه در مورد میزبان وب اشتراکی بدهم ، میزبانی اشتراکی روشی از میزبانی سایت است که در آن منابع یک سرور مانند رم ، سی پی یو و … بین چندین سایت به اشتراک گذاشته میشود. در ابتدا توضیحات خود را با دیتاسنتر هایی که ما با آنها کار میکنیم آغاز میکنم. دیتا سنتر (محل نگهداری سرورها) نقشی مستقیم و تاثیر بسیار بالایی در کیفیت سرویس دهی به سایتها دارد،ما سرور های خارج از ایران خود را از کمپانی liquidweb تهیه میکنیم. تمرکز دیتاسنتر بخصوص در کشور آمریکا بسیار زیاد است دلیل آن ارزان بودن نرخ اتصال به اینترنت و همچنین در دسترس بودن سرعت‌های بالا میباشد ، از لحاظه استاندارد و قدرت شبکه کشور آمریکا رقیبی ندارد و معروفترین دیتاسنتر‌ها در این کشور قرار دارند که یکی‌ از این دیتاسنتر‌ها liquidweb می‌باشد ، دیتاسنتر liquidweb در سال ۱۹۹۷ تاسیس شده است و در کشور آمریکا قرار دارد . این شرکت دارای بیش از ۲۰٫۰۰۰ مشتری در بیش از ۱۲۰ کشور جهان میباشد و یک رهبر در بازار میزبانی وب حرفه ای میباشد که بهترین محصولات میزبانی وب را ارائه میدهد. Liquidwebدارای تیم کاملا حرفه ای میباشد که در ۲۴ ساعت شبانه روز در دسترس است و ۳۰۰ نفر پشتیبان با تخصص در پشتیبانی فنی ، راه اندازی سرور ، شبکه ، امنیت و … در حال فعالیت میباشند. در این دیتاسنتر کیفیت حرف اول را میزند. آپتایم این دیتاسنتر ۱۰۰% میباشد. برای سرور های ایران از دیتاسنتر تبیان استفاده میکنیم که برای آشنایی با این دیتاسنتر میتوانید وارد سایت http://tebyanidc.com/ شوید یکی از مهمترین تفاوت های شرکت پویاسازان با دیگر همکاران ، استفاده از دیتاسنتر معتبر liquidweb.com آمریکا به جای استفاده از دیگر دیتاسنتر ها به عنوان مثال hetzener در آلمان میباشد . در صورت مقایسه قیمتی این دو دیتاسنتر متوجه خواهید شد هزینه تهیه سرور به صورت میانگین در دیتاسنتر لیکوئد وب حدود ۱٫۵ میلیون تومان در ماه است در حالی که در دیتاسنتر آلمانی هتزنر حدود ۲۰۰ هزار تومان در ماه است. تفاوت قیمت ۲ دیتاسنتر به علت استفاده از سخت افزار سرور به جای سخت افزار دسکتاپی است که دیتاسنتر هتزنر ارائه میدهد. همچنین Uptime شبکه در دیتاسنتر لیکویید وب به دلیل استفاده از چند ده backbone برابر ۱۰۰% است حال آنکه در هتزنر ۹۹% میباشد. نکته ی دیگر در تفاوت قیمت سرور ها تعداد سایت میزبانی شده بر روی یک سرور ویا انجام oversell بر روی سرورها میباشد. این سوال اکثر کاربران است که دلیل تفاوت قیمت ها در شرکت ها ی میزبانی چه چیزی میتواند باشد ، که فرصت را غنیمت شمردیم و در این جا توضیحاتی پیرامون این موضوع ارائه دادیم. موارد ذکر شده تنها بخشی از رویه ارائه خدمات شرکت های هاستینگ میباشد که منجر به تفاوت قیمت در شرکت های هاستینگ میباشد. و نحوه ی خدمات دهی و پشتیبانی نیز میتواند یکی دیگر از دلائل تعیین کننده ی قیمت باشد ، تیکت هایی که برای ما ارسال میشود در سریعترین زمان ممکن پاسخ داده میشود در حالی که خیلی از مشتریان ما از این بابت در مورد شرکت های دیگر ناراضی هستند. به شما پیشنهاد می کنیم به دنبال خرید هاست ارزان و بی کیفیت نباشد. و اما در مورد پکیج های هاست با هاستینگ های پویاسازان میتوانید با حداقل ۳۳۶۰۰۰ ریال در سال کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کنید و یک اتصال آنلاین را با مشتریان خود شروع کنید. پکیج هایی که ما ارائه میدهیم متنوع است این فضا از چند مگابایت تا چند گیگابایت بر اساس نیاز متفاوت است ، شما بر اساس نیاز خود پکیج خود را انتخاب میکنید و خرید خود را انجام میدهید . یک سایت با یک پکیج میزبانی خوب شروع میشود و این اولین قدم به سوی تبدیل ایده ی وب سایت خود به واقعیت است ، زمانی که شما یک نام دامین و میزبانی وب بر روی عرشه دارید ساخت مابقی وب سایت خود ساده است و میتوانید از ابزارهای راحتی مانند وردپرس (خرید هاست وردپرس) استفاده کنید که در مورد مدیریت محتوا از جمله وردپرس(خرید هاست وردپرس ارزان) در مقاله های قبل توضیحات کاملی داده شده است . در پلن های هاست های ما به صورت نامحدود میتوانید آدرس ایمیل و دیتابیس ایجاد کنید میزان پهنای باند و فضا نیز در هر پکیج مشخص است که حتی اگر شما نیاز به قابلیت های بیشتری مانند فضا و پهنای باند داشته باشید در هر زمان به راحتی میتوانید آن را ارتقا دهید. در سرویس های میزبانی وب بر اساس نوع سیستم عاملی که بر روی سرور نصب میشود و طبیعتا” نرم افزار هایی که پشتیبانی میکند شاخه بندی میشوند مانند هاست ویندوز و یا هاست لینوکس و … ما از آخرین نسخه پنل مدیریت میزبانی وب ، هاست ویندوز با کنترل پنل پلسک و هاست لینوکس با کنترل پنل سی پنل استفاده میکنیم. (البته هاست لینوکس ایران از کنترل پنل پلسک استفاده میکند). کدام سیستم عامل را برای میزبانی وب خود انتخاب نماییم و یا کدامیک پاسخگوی نیاز وب سایت ما است؟ ویندوز یا لینوکس؟ این سوال اکثر کاربرانی است که قصد خرید هاست دارند که پیرامون این سوال میتوانید این لینک را مطالعه نمایید. با توجه به اینکه برنامه نویسی تحت وب عموما بر اساس زبانهای asp , php و asp.net میباشد پشتیبانی از این زبانها و امکان ایجاد دیتابیس های mysql و mssql در سرور از نکات مهم و قابل توجه در انتخاب هاست است. ما هاست اشتراکی هم بر روی سرور های ایران ارائه میدهیم و هم بر روی سرور های آمریکا که برای اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات و پکیج ها میتوانید به سایت پویاسازان مراجعه کنید ، هم چنین میزبانی وب (هاست – هاستینگ) داخل ایران در مقایسه با خارج از ایران را میتوانید در این لینک مطالعه نمایید. با این تفاسیر اگر مایل به خرید هاست بودید وارد سایت پویاسازان شوید از قسمت میزبانی وب بر اساس نیاز های خود هاست خود را انتخاب کنید و بر روی سفارش هاست در قسمت پایین کلیک کنید سپس از قسمت ” خدمات حضور در اینترنت” ، در صورتی که خرید شما فقط هاست است ، “دامین قبلا ثبت شده” را به همراه” وب هاستینگ” انتخاب کنید و با کلیک بر روی ادامه ی سفارش میتوانید سفارش خود را در سیستم ثبت کنید. امنیت امنیت یک معقوله ی ۱۰۰ درصد نمیباشد و کسی نمیتواند به شما اطمینان ۱۰۰ درصد بدهد اما سابقه ی ما و مشتریان ما نشان میدهد که امنیت ما نسبه به رقبا در رتبه ی خوبی قرار دارد ، سرور های ما توسط نرم افزار های امنیتی و فایروال به طور مداوم مانیتور و محافظت شده و در برابر هر گونه فعالیت مشکوک بررسی میشود . از آنجا که امنیت جایگاه و اهمیت ویژه ای در ارائه سرویس های میزبانی وب دارد پویاسازان نهایت تلاش خود را در جهت ارائه سرویسی مطمئن و امن می نماید . منبع: وبلاگ پویاسازان
  12. انتظارات مصرف کنندگان همواره رو به افزایش است. بازرگانانی که در حال شکست در مقابل رقیبان خود هستند چه چیزی را برای جلوگیری از آن باید در نظر بگیرند؟ امروزه خرده فروشان می توانند محصولات خود را بصورت آنلاین معرفی کنند و با دیگر محصولات به رقابت بپردازند. بنابراین ایجاد یک فروشگاه موفق ، نیاز به پیدا کردن نقاط ضعف و قوت در فضای مجازی دارد که این را USPs یا نقاط فروش منحصر به فرد می گویند. به ویژه در این زمینه آنچه که بسیار مهم است تجربه خریدار می باشد، که تا حد زیادی بستگی به طراحی فروشگاه و جذاب کردن آن دارد. روند طراحی ها می آیند و می روند ولی آنچه امروز دیده می شود مد روز است که می توان با نگاه کردن به آن اشتیاق بیشتر پیدا کنیم و یا خسته شویم. در زیر پویاسازان اصول طراحی که شما برای داشتن یک کسب و کار واقعی و موفق نیاز دارید را توضیح می دهد. وضوح ساختار و پیام یک قانون در بازاریابی آنلاین این است که مخاطب باید قادر به دریافت بیشتر اطلاعات مهم از یک صفحه وب (خرید هاست) در کمتر از چهار ثانیه باشد. در غیر اینصورت صفحه شما را به احتمال زیاد به سادگی ترک خواهد شد و مخاطب به سراغ فروشگاه های دیگر خواهد رفت. بنابراین شما باید از خود بپرسید که آیا نوع محصول ارائه شده برای فروش در فروشگاه آنلاین شما و USPS آن می تواند در یک کسری از ثانیه به مشتری ارائه شود یا خیر؟ برای جلوگیری از این اتفاق سایت شما باید یک ساختار و ارسال پیام روشن داشته باشد. رنگارنگی بیشتر محصولات شما، برنامه ریزی طراحی فروشگاه اگر چه این اصل برای تلفن های موبایل به ظاهر غیر منطقی است، اما توسط بسیاری از خرده فروشان بزرگ مد دنبال می شود. تمرکز روی عکس های محصول به طور منظم ما را به اشتباه می اندازد و یک رویکرد مناسب استفاده از یک از طراحی اطراف است، که اغلب به طور کامل سیاه و سفید نگه داشته می شود. در نتیجه این، چشم مشتری است که مستقیما به محصولات کشیده می شود – در حالی که با یک پس زمینه رنگارنگ به سادگی می توان توجه مشتری را جلب نمود. در ضمن، در فروشگاه ها از تکنیک مشابه آجر و ملات استفاده می شود ، به طوری که به ندرت لباس های رنگارنگ در یک صفحه نمایش رنگی گذاشته خواهد شد. برای اقلام با تکنولوژی بالا و محصولات ساده موارد گفته شده اعمال می شود. در این موارد، شما باید با رنگ ها در طراحی فروشگاه خود کار کنید بطوری که فروشگاهتان با وجود کمبود کالای رنگارنگ ، احساس وسوسه آمیز گرمی بوجود آورد. استفاده کمتر از تصاویر متحرک در یک یا دو سال گذشته، تقریبا هر سایتی که سر می زدید شامل محتوای چرخشی و متحرک بود. با این حال تحقیقات اخیر نشان داده اند که محتوای متحرک می تواند واقعا یک اثر منفی روی نسبت های تبدیل داشته باشند. بیشتر اینکه، آنها می توانند تا پایان ساخت محتوای مغازه کمتر قابل مشاهده باشند، و مشتری های شما در صفحات فروشگاه (خرید هاست و دامنه) سه یا چهار صفحه را جستجو می کنند. بنابر این شما باید تکیه بیشتری بر عکس های ثابت با یک دکمه روشن call-to-action داشته باشید که شما بتوانید جداگانه آن را بصورت هفتگی تغییر دهید. چهار عکس در مدت چهار هفته نسبت به چهار هفته با همان محتوای اسلاید، پر بارتر و بهتر است. به عنوان مثال، برای یک کمپین خاص، به جای استفاده از یک جمله متحرک به سادگی می توان از یک هدر گرافیکی ثابت برای تخفیف و یا بزرگ نشان دادن محصولات استفاده کرد. برد با محتوای واضح و شفاف است. “محتوا پادشاه است” – هر چند این عبارت به یک کلیشه بازاریابی تبدیل شده است، اما هنوز هم به طور کلی درست است. بنابراین شما باید دقت کنید که به سادگی مشتریان خود را با کپی کردن بیش از اندازه از دست ندهید. در عوض،سعی کنید یک تعادل آرامش بخش بین تصاویر و متن ایجاد کنید و یک ارائه مطمئن در مورد همه چیز در یک فرم که دارای پردازش سریع است بوجود آورید. مهمترین چیز این است که یک پیام شفاف داشته باشید که به مشتری اجازه می دهد آنچه را شما از راه دور ارائه می کنید ببیند. سپس آنها می توانند تصمیم گیری کنند که بقیه شرح تصاویر و متن شما را بخوانند و یا از آن بگذرند. مگا منوها اجازه به هدایت fab می دهند. فکر کنید فروشگاه آنلاین (خرید هاست ارزان) شما مانند راهرو یک سوپر مارکت است. مشتریان با حرکت کردن به عقب و جلو زمان خود را از دست می دهند و این باعث می شود به برند شما صدمه وارد شود. هدایت سریع و آسان هر بازدید کننده به جایی که شما مایل هستید آنها بروند ، “مگا منو” می تواند یک ابزار ناوبری بسیار موثر باشد. هر زمانی که کاربران با موس بر یک آیتم خاص در یک منوی بزرگ شناور می شوند، زیر شاخه های تمام آیتم ها به وضوح نمایش داده می شود. سود آن برای مشتری های شما چیست؟ در یک منوی کرکره ای سنتی، کاربران کار دقیق و پر زحمتی در مسیر از یک زیر منو به زیر منوی دیگر دارند. این می تواند به نوبه خود یک بازی آزار دهنده از مهارت ها برای بازدید کنندگان باشد. با یک مگا منو آنها می توانند دسته هایی که شبیه آنها هستند بلافاصله پیدا کنند. البته هر چه سریعتر مشتریان بتوانند آنچه را می خواهند دریافت کنند احتمال خرید آنها از شما بیشتر خواهد بود. با این همه، اگر محصول مورد نظرتان به اندازه کافی بزرگ است و شما به یک دسته ساختار در حداقل سه سطح نیاز دارید ،تنها یک مگا منو توصیه می شود. منبع: وبلاگ پویاسازان