به انجمن وب سایت آپدیت کده خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات و ارسال پست ثبت نام کنید

تمامی فعالیت ها

این جریان به طور خودکار بروز می شود   

  1. دیروز
  2. تشکر......
  3. تشکر......
  4. تشکر......
  5. تشکر......
  6. خاستید میتونم کمک کنم
  7. مرسی........
  8. تشکر بابت اطلاعات
  9. هفته گذشته
  10. جدیدا
  11. جشنواره تخفیف 50 درصدی تبلیغ با چیکا در صدها کانال تلگرام به مناسبت ولادت امام رضا(ع) از مورخ 13 ام مرداد لغایت 13 شهریور ماه 1396 آغاز گردید به مدت یک ماه جشنواره تخفیف 50 درصدی برگزار می شود. در این جشنواره با پرداخت هر مبلغی به میزان دو برابر می توانید کلیک تبلیغ در تلگرام خریداری نمایید. صدها کانال برتر تلگرام کالا و خدمات شما را معرفی خواهند کرد. آدرس سایت چیکا: www.cheeka.ir http://d20.ir/14/Images/82/Other/82_g50e29c963fe63/cheeka_300-75.gif
  12. در این پست آموزشی قصد دریم در مورد تاثیر ux در سئو سایت و بهینه سازی سایت صحبت کنیم برای بسیاری از افراد این سوال پیش می آید که آیا تجربه کاربری میتواند در سئو سایت تاثیر گذار باشد در پاسخ به این سوال ما سعی کرده ایم از چندین وب سایت خارجی برای رسیدن به سوال استفاده کنیم در ادامه با این نظرات در مورد تاثیر تجربه کاربری در سئو سایت آشنا خواهید شد . ایجاد محتوا برای کاربر: در سئو و تجربه کاربری این مهم است که محتوای ایجاد شده برای کاربر باشد ایجاد کلمات کلیدی و تعداد آنها و همچنین تعداد کاراکتر ها میتواند به عنوان بخشی از سئو سایت باشد اما در کنار این موارد باید به تجربه کاربر نیز بنگریم ایجاد محتوایی که باعث شود کاربر زمان بیشتری در وب سایت بماند بسیار مهم می باشد سعی کنید از کلمات کلیدی به اندازه کافی استفاده کنید و هدف از ایجاد محتوا فقط سئو نباشد محتوا را به گونه ای ایجاد کنید که برای کاربر تازگی داشته باشد و شوق این را داشته باشد تا انتها مقاله را بخواند و از سایر مقالات نیز استفاده نماید تاثیر محتوای بصری در ux : از عوامل دیگری که میتواند به ux وب سایت شما کمک کند می توان به محتوای بصری اشاره کرد محتوای بصری علاوه بر تاثیر در ux سایت به سئو سایت نیز تاثیر می گذارد چرا که با اضافه کردن تصاویر و فیلم میتوانید کلمات کلیدی خود را با استفاده از ترفند های مشخص در این گونه محتوای بصری قرار دهید همچنین تجربه نشان داده است کاربران محتوای بصری را بیشتر از محتوای متنی می پسندند و حاضر هستند زمان بیشتری را صرف آن کنند. طراحی سایت علاوه بر سئو سایت در تجربه کاربری نیز تاثیر گذار می باشد : زمانی که وب سایت شما به درستی ساخته شود مثلا مبتنی بر موبایل باشد یا ساختار منو ها ،نقشه سایت ،برچسب ها و... به درستی و زیبایی ساخته شود قطعا میتواند برای کاربر جالب باشد و کاربر را متقاعد کند زمان بیشتری را در وب سایت شما صرف نمایند. رو به روز به محبویت ux برای رسیدن به نتیجه برتر (سئو سایت) افزوده می شود و این یک نیاز است در صورتی که وب سایت شما برای کاربران به هر دلیل ناخوشاند می باشد سعی کنید آن را برطرف کنید و با ایجاد ساختار مناسب ترجبه مناسب برای حضور کاربر در وب سایت خود را فراهم کنید برای رسیدن به تجربه بالای کاربری در وب سایت خود میتوانید نکات زیر را در وب سایت خود ایجاد کنید استفاده از محتوای بصری استفاده از محتوای با کیفیت و به قصد کاربر ایجاد منوها و برچسب ها مناسب ایجاد طراحی سایت مناسب سئو کرکره برقی درب اتوماتیک پنجره دوجداره ترخیص کالا طراحی سایت تهران کرکره برقی
  13. جالب بود تشکر
  14. [align=justify]در طراحی سایت همواره مؤلفه های زیادی هستند که می توانند بر کاربران و تعدد آنها و نیز رضایت آنها تأثیر مثبت و یا منفی بگذارند. یکی از این موارد که اهمیت بسیار زیادی دارد در طراحی سایت ظاهر سایت می باشد. ظاهر سایت می تواند باعث شود عده ای از کاربران از سایت شما استقبال کنند و عده دیگری خیر. اما چرا برخی از سایت ها نمی توانند کاربران هدف خود را جذب کنند نیز می تواند دلایل متفاوتی داشته باشد که یکی از این دلایل عدم تناسب ظاهر سایت با موضوع کلی طراحی وب سایت شما می باشد و دیگری در نظر نگرفتن سلایق و طیف کاربران هدف طراحی سایت شما. برای مثال اگر شما سایتی را طراحی کنید که در آن از رنگ های بسیار شاد و کاراکترهای فانتزی بهره ببرید هر میزان هم زیبا باشد برای یک سایت دولتی و یا یا سایت حقوقی مناسب نیست و آن را حالت جدی بیرون خواهد آورد. در مقاله بعدی و ادامه این نوشتار چند دسته بندی از انواع سایت بر اساس رابط کاربری-گرافیک ارائه می دهیم تا قبل از اقدام به طراحی وب سایت تصور بهتر و کامل تری از کار خود داشته باشید.[/align] طراحی سایت بر اساس رابط کاربری ، طراحی سایت ، طراحی وب سایت ، طراحی سایت تهران، طراحی سایت فروشگاهی، طراحی اپلیکیشن [align=left]تور آنتالیا ، بلیط چارتر ، بلیط هواپیما ، طراحی سایت مشهد ، طراحی اپلیکیشن مشهد ، تور لهستان ، تور آلاچاتی ، تور کیش ، تور خارجی ، تور داخلی[/align]
  15. آن چیزی که وجود دارد خانواده جزء لاینفک زندگی شماست و همواره همراه شما است .شما می توانید این شانس را داشته باشید که یک وب سایت (خرید هاست و دامنه) با پسوند دامین family. داشته باشید ، و تمام جزئیات اعضای خانواده ی خود را در آن به نمایش بگذارید . خانواده بزرگترین حامی و پشتیبان است در زمانی که پیمودن یک مسیر برای شما سخت است و هم چنین بزرگترین مشوق برای زمانی که شما می خواهید به چیزهای بزرگ دست پیدا کنید. خانواده نوعی از یک رابطه ی واقعی و بزرگ است. به همین دلیل ما در مورد پسوند جدید family. هیجان زده هستیم. ثبت این پسوند در دسترس عموم است ،که با ثبت این دامین می توانید عکس های خانوادگی خود را به اشتراک بگذارید ، شماره ی تماس ها را ذخیره کنید و برای هر کدام از اعضای خانواده تحت نام خودشان آدرس ایمیل داشته باشید و … famiy. برای همه است. نام دامین با پسوند family. مناسب برای خانواده هایی است که می خواهند آیین خود را در خانواده ی خود حفظ کنند . دامین های ثبت شده با پسوند famiy تاریخچه ی خانواده را به اشتراک میگذارد ، جزییات تمام اعضای خانواده ، عموزاده ها ، خاله ، عمه ، عمو و … را حفظ می کند و جزییات بهم پیوستن خانواده را نشان می دهد. اما family. فقط منحصر برای خانواده و بستگان نیست ، خانواده بخشی از نزدیکان ما هستند ، دوستان شما هم می توانند جزیی از خانواده ی شما باشند یا همکارانتان که هر روز آنها را می بینید و اجتماعی از افراد با علاقه ی مشترک. برای هر کدام از این دسته ها که نام برده شد ، می توانید یک وب سایت (خرید هاست) با پسوند دامین family. داشته باشید و تمام جزییات و برنامه ی کاربردی دیگر را در آن داشته باشید. شرکت ها ، سازمان ها و حوزه ای از دوستان می توانند با داشتن دامین .family پیوستگی نزدیکشان را نشان دهند. .Famiy بیش از یک وب سایت است. معمولا زمانی که ما به نام دامین فکر میکنیم ذهن ما به سرعت به یک سمت میرود ; “وب سایت” ایجاد یک وب سایت جدید تنها راه استفاده از نام دامین جدید نیست ، اگر شما یک وب سایت (ثبت دامنه) در اختیار دارید که تم خانواده دارد می توانید دامین جدید خود را به آن وب سایت فوروارد کنید و به عنوان یک نام دامنه مکمل استفاده کنید. یا شما یک صفحه ی موجود در فیس بوک دارید که خانواده ی شما در ان با یکدیگر در ارتباط هستند ، که در دامنه ی .family با استفاده از url forwarding به طور مستقیم می توانید به اعضای خانواده ی خود به راحتی دسترسی داشته باشید . منبع: وبلاگ پویاسازان
  16. هدف سئو کمک به وب سايت‌ها در بدست آوردن محل بالا در نتايج جستجوي طبيعي و افزايش ارتباط بين صفحات و کلمات کليدي وارد شده توسط کاربران است. نمايش دادن بيشترين صفحات مرتبط با پرس‌و‌جوي جستجوي وارد شده داراي مزاياي زيادي هم براي کاربر و هم براي موتور جستجو است که در آن کاربر بيشترين نتايج مرتبط جستجو شده را پيدا مي‌کند و موتور جستجو قابل اعتماد مي‌شود چرا که الگوريتم آن بيشترين صفحات مرتبط را نشان مي‌دهد. بعد از اينکه سئوبراي بهبود رتبه‌بندي سايت‌ها در نتايج جستجوي طبيعي کار خود را شروع کرد، اين فرآيند نيازمند دانش و زمان براي پياده‌سازي روش‌هاي خود شد. زمان، بزرگ‌ترين سرمايه‌گذاري اوليه براي بهينه شدن سايت و يا يک صفحه است. بسته به اينکه چگونه کلمات کليدي رقابتي در بهينه سازي مورد استفاده قرار مي‌گيرند، سئو هفته‌ها يا ماه‌ها طول مي‌کشد تا به نتيجه برسد. اگر چه ممکن است نتايج بهينه‌سازي جستجو به سرعت ديده نشود ولي در دراز مدت مزاياي سئو باعث افزايش رتبه‌بندي سايت و افزايش بازديدکنندگان است. براي وب سايت‌ها خيلي مهم است که در صفحه اول نتايج جستجو گوگل به خصوص جزو سه تا نتيجه طبيعي اول که 58.4 درصد کليک‌ها را شامل مي‌شود، قرار گيرند. اين جاي تعجب نيست که وب سايت‌ها با محصولات و خدماتي که بفروش مي‌رسانند بر سر رسيدن به رتبه يک نتايج جستجو رقابت کنند. به عنوان مثال کلمه کليدي رقابتي "بيمه خودکار" 1.5 ميليون جستجوي گوگل را در ماه به خود اختصاص مي‌دهد، اين بدين معني است که 3 جايگاه اول 58.4 درصد بازديدکنندگان و خود جايگاه اول 36.4 درصد بازديدکنندگان را به خود اختصاص مي‌دهد. اين مسئله براي خيلي از سايت‌ها سودمند است که در بالاي نتايج جستجو قرار گيرند به خصوص آنهايي که با افزايش ترافيک سايت به تعداد مشتريانشان اضافه مي‌شود. يک مطالعه ديگر نشان مي‌دهد جستجو کنندگان خيلي دوست دارند روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو کليک کنند؛ اين مطالعه مشخص مي‌کند 72.3 درصد کاربران گوگل روي پيوندهاي طبيعي نتايج جستجو کليک مي‌کنند و تنها 27.3 درصد کاربران روي پيوندهاي ليستهاي پرداخت شده کليک مي‌کنند. اين يکي ديگر از دلايلي است که شرکت‌ها تاثير سئو را دانسته و حاضر هستند براي آن زمان و هزينه صرف کنند. بطور کلی اهداف سئو را می توان بصورت زیر خلاصه نمود: 1- در بازدید وب سایت تاثیر بسزایی دارد. 2- باعث ایجاد برند می شود. 3- باعث افزایش ترافیک سایت خواهد شد. 4- باعث شده وب سایت در صفحه نتایج موتور جستجو از رتبه بهتری برخوردار شد. 5- باعث افزایش فروش محصولات خواهد شد. 6- بهترین ابزار برای تبلیغات است. جایگاه کلمه کلیدی | رتبه کلمات کلیدی در گوگل | بررسی موقعیت کلمات کلیدی
  17. مهم ترین اصل برای شما در خدمت رسانی به مشتری چیست؟ برای ۴۴% از مشتریان آنلاین، یک سوال و جواب زنده در حالی که آنها در بین یک خرید آنلاین بوده اند، اتفاق افتاده است. تحقیقات نشان داده است مشتریان حاضرند اگر شرکت خدمات بیشتری به مشتری ارائه کند، هزینه ی بیشتری برای محصولات پرداخت کنند. پس چرا یک گفتگوی زنده در وب سایت خود برای بهبود رضایت مشتری فراهم نمی کنید؟ به این وسیله مشتریان میتوانند دریافت کمک کنند، در لحظه ای که به آن نیاز دارند. تصور کنید یک مشتری برای اولین بار از وب سایت شما بازدید می کند. او ممکن است از طریق سایت خود کلیک کند و واقعا نداند به دنبال چه چیزی است. اگر شما متوجه چنین موردی در وب سایت (خرید هاست لینوکس) خود شدید، گفتگوی زنده این کمک را به شما می دهد. شما می توانید با بازدید کننده تماس بگیرید و در پنجره گفتگوی خود مشاوره ارائه دهید، برای مثال آنها درباره تفاوت بین محصولاتتان سوال می کنند یا کمک به تصمیم گیری برای خرید، ویا اینکه چه خدماتی مشتری نیاز دارد. این یک مزیت واقعی گفتگوی زنده در برابر دیگر کانال های ارتباطی است. این به شما اجازه می دهد با مشتریان در ارتباط باشید در حالی که هنوز در وب سایت، آماده برای خرید هستند. نه اینکه پس از ساعتها مشتریان آنجا را ترک کنند. مشتریان خوشحال از گرفتن مشاوره از شما در لحظه ی سردرگمی هستند. همچنین شما لازم نیست درباره بسیاری از سوالات نگرانی داشته باشید. بوسیله گفتگو کردن با چند مشتری در یک زمان شما اجازه ندهید آنها برای کمک منتظر بمانند. شما در دسترس باشید در لحظه ای که آنها نیاز به کمک یا مشاوره دارند، که این امر قدردانی بیشتر از آنها می باشد. ارتباطات در مقایسه با ایمیل بسیار کارآمدتر است. از طریق گفتگو، مشتریان اطلاعات مناسب و بیشتری را دریافت می کنند تا در مقابل ایمیل. سرویس گفتگوی یک مشتری از طریق ایمیل بسیار طولانی است و کمتر شخصی هست که این گفتگو را به گفتگوی آنلاین ترجیح دهد. این گفتگو بیشتر شبیه یک گفتگوی واقعی چهره به چهره است. این بسیار سریعتر و بسیار کارآمد تر است. برای شما به عنوان صاحب وب سایت چشم پوشی از یک ایمیل مهم از سمت یکی از مشتریان، غیر ممکن است. اگر آنها سوالی دارند، پنجره گفتگو باز می شود و شما می توانید بطور مستقیم به آنها پاسخ دهید. مشتری ها دوست دارند حق انتخاب داشته باشند. وقتی پای اینگونه ارتباطات به میان می آیند، مشتریان دوست دارند برای انتخاب کانالی برای ارتباط با شما، حق انتخاب داشته باشند. به همین دلیل است که گفتگوی زنده به عنوان یک گزینه مستقل، نه به عنوان بخشی از استراتژی خدمات به مشتریان چند کاناله، به طور کلی دیده نمی شود. بسیاری از مردم دوست ندارند مشکلاتشان را با تلفن حل کنند. آنها احساس عدم امنیت می کنند، زیرا آنها نیاز به دریافت پاسخ سریع دارند. وقتی آنها لازم دارند چیزی را بپرسند، ترجیح می دهند این کار را پشت نمایشگر خودشان انجام دهند. آنها خوشحال هستند که می بینند گفتگوی زنده یک گزینه هست و آنها مایل به بازگشت به وب سایت شما، در آینده هستند. مشتریان دائمی دوست دارند شناخته شوند. هنگامی که یک مشتری از وب سایت شما بطور منظم بازدید می کند این خوب است که اطلاعاتی درباره آنها داشته باشید. این باعث به وجود آمدن احساس خوبی در آنها می شود. با یکپارچه سازی چت زنده با یک سیستم CRM، برای مثال شرکت پویاسازان، شما باید تمام اطلاعات در مورد بازدید کنندگان خود را در یک مکان داشته باشید. این بدان معنی است که لازم نیست خودشان را معرفی کنند یا موضوعی را که در گذشته بوده مطرح کنند. شما آنها را با اسم صدا می زنید و حتی شما می توانید اگر آنها رازی از محصولات خرید هاست یا خدمات شما دارند، بپرسید. رضایت تضمین شده تحقیقات نشان داده که ۹۱ درصد مشتریانی که از گفتگو استفاده می کنند، در حالی که این توانایی به آنها کمک خواهد کرد در تصمیم گیری برای آنلاین خرید هاست و دامنه ، برطرف کردن مسائل خدمات به مشتریان و پاسخگویی به سوالات در رابطه با محصولات در یک زمان به موقع، راضی هستند . مشتریان کمک می خواهند، اما آنها نمی خواهند به هر روشی برای پاسخ و گفتگو با دیگران اطمینان کنند. تلفن، (در انتظار نگه داشتن)،مرور شاخه های تلفن- همه بطور بالقوه باعث سرخوردگی مشتری می باشد. دانستن اینکه گفتگوی زنده یک گزینه هست که آنها هر زمانی که می خواهند از آن استفاده کنند و یک پاسخ سریع دریافت کنند ،به آنها احساس آرامش می دهد. وهر زمان آنها گفتگو می کنند و یک پاسخ سریع دریافت می کنند، شما به آنها کمک کرده اید زمان و پول خود را، ذخیره کنند و همچنین آنها از خدمات شما راضی و خوشحال هستند. منبع: وبلاگ پویاسازان
  18. با www یا بدون www : در تنظیمات وردپرس بخش همگانی کادر نشانی سایت وجود دارد که می‌توانید در آن مشخص کنید وب‌سایت شما با www باز شود یا بدون www اما پرسش اینجاست که چرا این کار را انجام دهیم؟ علی‌رغم پیشرفت هوش مصنوعی الگوریتم‌های گوگل، هنوز تشخیص آدرس با www و بدون www یک وب‌سایت برای الگوریتم‌ها شناخته شده نیست و آنها را دو دامنه و آدرس جداگانه می‌شناسند و بخاطر اینکه duplicate content پیش نیاید، باید یکی از این دو وضعیت را انتخاب کرده و یکی از انها را بروی دیگری ریدایرکت کرد. دو‌نوع ریدایرکت داریم: 301 و 302 در ریدایرکت 301 پاسخ سرور انتقال دائمی وبسایت به آدرس دیگر است و در ریدایرکت 302 پاسخ سرور انتقال موقتی سرور است. حذف پلاگین‌های اضافی: وجود پلاگین‌های غیر ضروری و بدون‌استفاده، جدا از اینکه از منابع هاست وردپرس استفاده می‌کنند، سرعت وب‌سایت را تا حدودی کاهش می‌دهند. پلاگین‌های اضافی و غیرضروری را حذف کنید. بهینه سازی و سئو تصاویر: یک تصویر سئو شده باید خاصیت ALT را داشته باشد، نام فایل (تصویر) مناسب و به زبان انگلیسی باشد، اندازه تصویر در تگ IMG مشخص شده باشد و حجم آن تا حدممکن کاهش پیدا کرده باشد. از افزونه EWWW برای کاهش حجم تصاویر خود، از افزونه Seo friendly image برای قرار دادن خاصیت ALT و از افزونه google image site map برای ایجاد نقشه سایت برای تصاویر استفاده کنید. شناسایی و حذف لینک‌های 404 یا شکسته: زمانی که سرور در پاسخ به درخواست مرورگر کد 404 را برمی‌گرداند به معنای حذف و موجود نبودن فایل مورد نظر در سرور می‌باشد و این مسئله بسیار برای گوگل ناراحت کننده است و شاید یکی از دلایل پنالتی سایت باشد. برای شناسایی آنها از افزونه broken link chekcker استفاده کنید. این افزونه به صورت خودکار لینک‌های شکسته را شناسایی و آنها را حدف بی‌پیوند می‌کند. لینک‌های داخلی: یکی مسائل مهم در لینک سازی استفاده از تکنینک لینک سازی داخلی است، در محتوای مطالب مرتبط به آنها لینک بدهید و از کلمات کلیدی در انکرتکست آنها استفاده کنید. افزونه‌هایی وجود دارند که برخی کلمات کلیدی را به صورت خودکار به صفحه مشخص شده لینک می‌دهند، استفاده از این افزونه‌ها پیشنهاد نمی‌شود بهتر است خودتان مطالب مرتبط را به یکدیگر لینک کنید. فعال سازی کش: از کش استفاده کنید تا قالب وبسایت‌تان در سیستم کاربر ذخیره شده و در بازدید‌های بعدی لود سایت سریعتر باشد. برای فعال سازی کش از افزونه‌های W3C Total Cache و یا Wp Super Cache استفاده کنید. بهینه سازی بانک اطلاعات: شاید با شنیدن بهینه سازی بانک اطلاعاتی، بفکر نرمالایز کردن آنها بیفتید اما بانک‌های وردپرس تا حد امکان و تا جایی که ممکن بود نرمالایز شده‌اند فقط باید برخی اطلاعات اضافی که نیازی به آنها نیست را از درون بانک حذف کرد برای اینکار از افزونه WP Optimize استفاده کنید. جایگاه کلمه کلیدی | رتبه کلمات کلیدی در گوگل | بررسی موقعیت کلمات کلیدی
  19. در این دوره ای که ما در آن قرار داریم، صنعت فناوری اطلاعات یکی از پولسازترین صنایع موجود در جهان است و افراد مختلف به ثروت های زیادی از این زمینه می رسند. زمانی تنها ثروتمند دنیای تکنولوژی که در لیست ثروتمندان جهان قرار می‌ گرفت بیل گیتس بود. اما حال با ورق زدن لیستافراد ثروتمند دنیا، آمارها حاکی از چیز دیگری است. ثروتمند ترین افراد جهان همگی آی تی من هستند! مروری بر لیست ۴۰۰ ثروتمند جدید جهان و آمریکا که همه ساله توسط فوربس منتشر می شود نشان می دهد از میان ۴۰۰ ثروتمند آمریکایی هم اکنون ۵۳ نفر آنان در صنعت تکنولوژی هستند و پنج نفر از ۱۰ ثروتمند بالای لیست را ثروتمندان دنیای تکنولوژی تشکیل می دهند. بیل گیتس موسس غول نرم افزاری دنیا، مایکروسافت ارزش دارایی بیل گیتس هم اکنون 87.2 میلیارد دلار است. سال ها پیش بود که در خبری جالب در مورد ثروت بیل گیتس، بیان شده بود که اگر وی هزار دلار از دستش به زمین بیفتد، مطمئنا برای برداشتن آن خم نخواهد شد، چون درآمد وی چیزی بالغ بر ثانیه ای ۲۵۰ دلار است که در مدت زمان کوتاه ۴ ثانیه ای برای خم شدن و برداشتن پول، مال از دست رفته جبران خواهد شد! بیل گیتس طبیعتاً در لیست ۱۰ ثروتمند صنعت تکنولوژی هم رتبه نخست دارد. جف بزوس با آمازون پولدار شد زمانی که آمازون سود فصل دوم مالی‌ اش را اعلام کرد نتایج اعجاب آور بود. عملکرد عالی آمازون باعث شد قیمت سهام آمازون نسبت به یک سال قبل ۶۴ درصد افزایش یابد و این ۵/ ۱۶ میلیارد دلار را به ثروت جف بزوس اضافه کرد. این میزان ثروت باعث شد که بنیان گذار آمازون بالاترین درآمد سال ۲۰۱۵ را در لیست ۴۰۰ میلیاردر جهان از آن خود کند و در جایگاه سومین ثروتمند صنعت تکنولوژی در آمریکا بایستد. افزایش سهام آمازون که در آغاز به ۲۰ درصد رسید باعث پیشی گرفتن این خرده فروش اینترنتی از بزرگ ترین فروشگاه فیزیکی آمریکا یعنی وال مارت شد. جف بزوس در همان نخستین روزهای این افزایش سهام به دلیل در اختیار داشتن ۸۳ میلیون سهم از این شرکت ۸ میلیارد دلار به ثروتش اضافه شد که برای قراردادن او در لیست ۲۰۰ ثروتمند اول جهان کافی بود. موفقیت آمازون بسیار بالاتر از پیش بینی تحلیل گرانی چون تامسون رویترز بود و بسیاری آن را نتیجه توجه به سرویس های رایانش ابری می دانند که درآمد آن در این فصل به ۸۲/۱ میلیارد دلار رسید. این یعنی ۸۱ درصد رشد نسبت به سال قبل. اعلام حضور در بازارهای جدیدی چون هند نیز به افزایش خوش بینی ها نسبت به این خرده فروش آنلاین کمک کرد. فروش آمازون تنها در آمریکای شمالی ۲۶ درصد نسبت به سال قبل رشد نشان داد و به ۷۹/۱۳ میلیارد دلار رسید. البته رشد فروش شرکت در جهان ۳ درصد اعلام شده است. آمازون پیش‌ بینی کرده که فروش این شرکت در فصل مالی بعدی بین ۵/۲۳ تا ۵/۲۵ میلیارد دلار خواهد بود. چنین موفقیتی جف بزوس را از نظر ثروت بالاتر از مارک زوکربرگ، مدیرعامل فیس‌ بوک و سرگی برین و لری پیج قرار داد. لری الیسون، پولدار پسرفت کرده لری الیسون بدشانس تر از بیل گیتس بود. وی در ماه مارس ۲۰۱۵ (حدود اردیبهشت ۹۴) چیزی در حد ۵۴ میلیارد دلار ثروت داشت اما ثروت او الان با افت ۵/۶ میلیارد دلار به ۵/۴۷ میلیارد دلار رسیده است. لری الیسون 2 سال پیش از مدیرعاملی شرکت اوراکل کنار کشید اما هنوز یکی از قوی ترین تصمیم گیران این شرکت که خودش آ‌ن را بنا گذاشته، محسوب می شود. لری الیسون در لیست ۴۰۰ ثروتمند آمریکا در رتبه سوم (پس از وارن بافت) و در جایگاه دومین ثروتمند صنعت تکنولوژی است. زاکربرگ پنجمین آمریکایی پولدار است مارک زاکربرگ ۳۱ ساله در سال ۲۰۱۱ به میزان ۱۷ میلیارد ثروت داشت اما حالا ثروت او به 62.8 میلیارد دلار رسیده است. مدیرعامل فیس بوک از سال قبل تا حالا ۳/۶ میلیارد دلار به ثروتش افزوده شده و برای نخستین بار به لیست 5 ثروتمند اول آمریکا راه پیدا کرده و در رتبه پنجم این لیست ایستاده است. زاکربرگ در دنیای تکنولوژی در رده سوم ثروت است. در ماه اوت تعداد کاربران فیس بوک به یک میلیارد نفر رسید. خرید استارت‌ آپ واقعیت افزوده OCULUS در 2 سال گذشته و اعلام اینکه هدست‌ های Rift این شرکت از اوایل ۲۰۱۶ وارد بازار شد یکی از دلایل رشد سهام و موفقیت ۳/۶ میلیارد دلاری زوکربرگ است. بیل گیتس شاید معروف ترین فردی بود که در این زمینه به دارایی خارق العاده 87 میلیارد دلاری رسید و برای همیشه نام وی ماندگار خواهد ماند، اما بجز او هنوز افرادی دیگری هستند که در این صنعت مشغول به دست آوردن سودهای فراوانی هستند، سودهایی که حتی به کمک صنعت چاپ و پول چاپ کردن نیز به دست نخواهد آمد!! منبع : قانون جذب
  20. بیل گیتس کیست؟ بیل گیتس ثروتمندترین مرد جهان است که 11 سال متوالی برنده این عنوان بوده و دارایی او در حدود 82.7 میلیارد دلار تخمین زده می‌‌ شود. گیتس در سن 43 سالگی ثروتمندترین مرد جهان بود. او از سن بیست سالگی تاکنون رئیس شرکت مایکروسافت بوده است. گیتس با دگرگونی مایکروسافت و تبدیل آن به یک بازیگر مهم در صنعت کامپیوتر و استفاده از جایگاه برتر جدید برای ایجاد بستری جهت رشد بیشتر در برنامه‌ های کاربردی فکر خود را به منصه ظهور گذاشت. گیتس از همان ابتدا و خیلی زود دریافت که اگر بخواهد فکرش را به نتیجه برساند، لازم و ضروری است که یک استاندارد صنعتی ایجاد شود. او همچنین می‌‌دانست که اگر هر کسی زودتر و قبل از همه به آنجا برسد فرصت و شانس مهم‌تری برای داشتن قدرت در صنعت کامپیوتر را خواهد داشت. ثروت گیتس به اندازه‌ ای است که خارج از درک ماست و این خود هم مایه شک ما است و هم کنجکاوی ما را بر می‌ انگیزاند اما آنچه مهم می‌‌ نماید شیوه کسب و کار گیتس است که در آن گیتس به مدیران هشدار می‌‌ دهد؛ (به همه کسب و کارها هشدار می‌‌ دهم حتی اگر تاکنون در صنعت خود بی‌‌ رقیب هستید، ممکن است به زودی مورد هجوم بازیگران داد و ستد اینترنتی قرار بگیرید!) در واقع گیتس پدیده قرن بیستم یعنی بزرگ‌ ترین غول کامپیوتری است که طلوع برق‌ آسای وی همراه با شهرت و اقبالش، مؤید ظهور یک نظم تجارت جهانی جدید است. بیوگرافی بیل گیتس در زندگی نامه بیل گیتس اینگونه آمده است که: ویلیام هنری گیتس سوم مشهور به بیل گیتس، در ۲۸ اکتبر ۱۹۵۵ در سیاتل، مرکز ایالت واشنگتن آمریکا به دنیا آمد. گیتس در خانواده‌ ای به دنیا آمد که از تاریخی غنی از تجارت و سیاست و خدمات اجتماعی سرشار بود. پدر پدربزرگش شهردار و نماینده مجلس ایالتی بود، پدربزرگش معاون رئیس کل یک بانک ملی و پدرش ویلیام هنری گیتس دوم وکیل دادگستری و یکی از سرشناسان شهر سیاتل است و مادر او آموزگار مدرسه و یکی از اعضا هیئت‌ مدیره یونایتد وی اینترنشنال (United Way International) بود که در امور خیره نیز فعالیت داشت. بیل گیتس در این خانواده و در کنار دو خواهر خود رشد کرد. گیتس در کودکی بیشتر وقت خود را در کنار مادربزرگ خود گذراند و از او تأثیر بسیار گرفت. از اول زندگی‌ اش، جاه‌ طلبی و بلندپروازی و حس رقابت از او می‌ بارید؛ همان عواملی که نیاکانش را به بالاترین مدارج حرفه‌ ای شان رسانده بود. در دبستان به سرعت از هم سن و سالانش در تمام دروس به ویژه ریاضیات و علوم جلو افتاد. والدینش که این وضعیت را دیدند او را در یک مدرسه معروف به نام لیک‌ ساید ثبت نام کردند. در همین جا بود که هسته اولیه مایکروسافت شکل گرفت. قضیه از آن جا شروع شد که در بهار ۱۹۶۸ مدرسه تصمیم گرفت که دانش آموزان را با پدیده‌ ای جدید که تازه داشت در دنیا شکل می‌ گرفت، یعنی رایانه، آشنا کند. رایانه‌ ها هنوز بزرگتر و گرانتر از آن بودند که مدرسه بتواند یکی از آنها را بخرد. برای همین مدرسه یک صندوق گذاشت و گفت که برای اجاره یک سال رایانه DECPDP -۱۰ ساخت جنرال الکتریک، کمک کنید. پول زیادی بیشتر از هزینه اجاره یک سال جمع شد. اما مدرسه، جذابیت این غول الکترونیکی را برای بچه‌ ها دست کم گرفته بود. بیل گیتس و پل آلن این بچه‌ها، بیل گیتس، پل آلن که دو سال از گیتس بزرگتر بود و چند تای دیگر از رفقا بودند که همه الان برنامه‌ نویسان ارشد مایکروسافت هستند. آنها روز و شبشان را توی اتاق رایانه مدرسه می‌ گذراندند. خیلی نگذشت که معلمان از دست آنها شاکی شدند. آنها نه درس می‌ خواندند و نه مشق می‌ نوشتند. بدتر از همه این که تمام زمان اجاره رایانه را تنها در عرض چند هفته تمام کردند. در پاییز ۱۹۶۸ شرکت مرکز رایانه (Computer Center) دفتری در سیاتل باز کرد. بچه یکی از کارمندان ارشد این شرکت در مدرسه لیک ساید درس می‌ خواند. برای همین، این شرکت، رایانه‌ ای را با زمان محدود در اختیار این مدرسه قرار داد. گیتس و بقیه بچه‌ ها به سرعت سراغ این رایانه رفتند. هکرهای جوان چند بار دزدکی وارد سیستم شدند و نرم افزارهای امنیتی آن را خراب کردند. بدتر از همه این که فایل‌ هایی را که زمان استفاده آنها از رایانه در آن ثبت شده بود، دستکاری می‌ کردند. اما گند قضیه درآمد و شرکت هم آنها را از استفاده از رایانه محروم کرد. اما مغز صاحبان این شرکت کار می‌ کرد. آنها گیتس و آلن را استخدام کردند. اواخر ۱۹۶۸ بود که بیل گیتس، پل آلن و دو نفر دیگر، گروه برنامه نویسان لیک ساید را تشکیل دادند. آنها که حالا سرشان به سنگ خورده بود، تصمیم گرفتند به جای هک، یک کار درست و حسابی بکنند. شرکت مرکز رایانه هم از آنها خواست که حالا که به اشکالات امنیتی رایانه ما پی بردید، آنها را درست کنید. در عوض، آنها وقت نامحدودی را می‌ توانستند با این رایانه سر کنند. برای آنها واقعاً اغواکننده بود. اواخر سال ۱۹۶۹ شرکت مرکز رایانه دچار مشکل مالی شد و بچه‌ های گروه برنامه نویسی لیک ساید باید جل و پلاسشان را جمع می‌‌ کردند. آنها با هر تقلایی بود، یک کامپیوتر در دانشگاه واشنگتن، جایی که پدر پل آلن کار می‌ کرد، پیدا کردند. گروه دوباره تشکیل شد و اولین سفارش‌ اش را گرفت؛ نوشتن یک برنامه برای لیست حقوق یک شرکت. پاییز سال ۱۹۷۳ گیتس توانست وارد دانشگاه هاروارد شود. اما قلبش را بیرون دانشگاه کنار رایانه‌ اش جا گذاشته بود. گیتس که شب تا صبحش کنار رایانه و با پل آلن می‌ گذشت، صبح تا شب سر کلاس در حال چرت بود. او در هاروارد با استیو بالمر که در حال حاضر رئیس قسمت اداری مایکروسافت است آشنا شد. بالاخره پل آلن، او را راضی کرد که آنها باید یک شرکت مستقل رایانه‌ ای بزنند. اما بیل گیتس مردد بود که دانشگاه را کنار بگذارد یا نه. تا این که یک روز پاییزی ۱۹۷۴، آلن طرح جلد مجله پاپیولار الکترونیکس را دید: آلتیر ۸۰۸۰، نخستین ابزار میکرو رایانه‌ ای دنیا با مدل‌ های بازرگانی دست و پنجه نرم می‌ کند. خانه بیل گیتس بعدازظهر همان روز گیتس و آلن دو جوان آس و پاس و علاف که روزشان را با رایانه می‌ گذراندند، تصمیمشان را گرفتند: ما بازار رایانه‌ های خانگی را به دست می‌ گیریم. چند روز بعد، گیتس با شرکت MITS تماس گرفت و گفت که برای رایانه آلتیر یک نرم افزار به نام بیسیک نوشته ‌است. اما فقط خودش و آلن می‌ دانستند که این لافی بیش نبوده. آنها حتی یک خط برنامه هم ننوشته بودند. آنها حتی یک آلتیر ۸۰۸۰ را هم ندیده بودند. از وقتی که شرکت چراغ سبز به آنها نشان داد تا روزی که آخرین خط برنامه بدون Error اجرا شد، فقط ۸ هفته طول کشید. فردای آن روز آلن به دفتر MITS رفت و برنامه را نشان داد. اما نکته جالب این بود که آنها این برنامه را با رایانه مدرسه لیک ساید نوشته بودند و حالا برنامه داشت روی یک آلتیر ۸۰۸۰ بدون کوچک‌ ترین اشتباهی کار می‌ کرد. آلن آن موقع برای اولین بار تازه یک آلتیر ۸۰۸۰ را از نزدیک می‌ دید! آلن حقوق برنامه Basic را به MITS فروخت و بیل گیتس هم رسماً از دانشگاه انصراف داد. آنها داشتند نخستین سنگ بنای نرم افزارهای رایانه‌ های خانگی را پی ریزی می‌ کردند. بیل گیتس در سال ۱۹۷۵ به همراه دوست دوران کودکی خود پل آلن شرکت کوچکی بنام مایکروسافت با شعار «در هر خانه یک رایانه» ایجاد کرد. مایکروسافت انواع زبان‌های برنامه‌ سازی را برای رایانه‌ های مختلف تولید می‌ کرد. در آن زمان مایکروسافت فقط ۴۰ کارمند داشت که شبانه روز به‌ شدت کار می‌ کردند و کل فروش آن فقط ۲٫۴ میلیون دلار در سال بود. در سال ۱۹۸۰ شرکت آی‌ بی‌ ام برای اینکه از بازار رایانه‌ های شخصی عقب نماند تصمیم گرفت تا رایانه خود را که PC نام گرفت و رایانه‌ های امروزی نیز مبتنی بر آن هستند بسازد و وارد بازار کند. آی‌ بی‌ ام تصمیم گرفت تا کار نرم افزار آن را به عهده شرکت دیگری بگذارد. این بود که شاهین خوشبختی بر دوش مایکروسافت نشست و آی‌ بی‌ ام قراردی با شرکت کوچک مایکروسافت بست تا نرم افزارهای سازگار با رایانه‌ های شخصی آی‌ بی‌ ام تولید کند. رایانه‌ های جدید آی‌ بی‌ ام از پردازنده‌ های ۱۶ بیتی ۸۰۸۸ شرکت اینتل استفاده می‌ کرد. بنابراین مایکروسافت برای فروش زبان‌ های برنامه سازی خود به یک سیستم عامل ۱۶ بیتی نیاز داشت. در آن زمان شخصی بنام تیم پاترسون در کارگاه خانه خود یک رایانه ۱۶ بیتی کوچک ساخته بود و برای آن یک سیستم عامل ساده ۱۶ بیتی نوشت که نام DOS ۸۶ را برای آن انتخاب کرده بود. بیل گیتس کلیه حقوق سیستم عامل DOS ۸۶ را با قیمت ۷۵ هزار دلار بدست آورد. بیل گیتس و پل آلن سیستم DOS ۸۶ را متناسب با رایانه‌ های شخصی آی‌ بی‌ ام تغییر دادند و امکانات بیشتری را به آن افزودند و از آن یک سیستم عامل قوی ۱۶ بیتی ساختند. مایکروسافت این سیستم عامل را ام‌اس-داس نامید. MS-DOS بر روی رایانه‌ های شخصی آی‌ بی‌ ام جای گرفتند و آی‌ بی‌ ام درصدی از فروش رایانه‌ های PC خود را برای استفاده از MS-DOS به مایکروسافت می‌ پرداخت. رفته رفته امپراتوری آقای بیل گیتس بر روی MS-DOS بنیان نهاده شد. بعدها مایکروسافت با تولید سیستم عامل گرافیکی ویندوز و محصولات موفق دیگر گام‌ های بزرگتری بسوی موفقیت برداشت. طبق آخرین آمار بیش از ۹۵ درصد از دارندگان رایانه‌ های شخصی در سراسر جهان از محصولات مختلف مایکروسافت استفاده می‌ کنند. درحال حاضر بیل گیتس با بیش از ۵۰ میلیارد دلار، ثروتمندترین مرد دنیا شناخته شده‌ است. او این مقام را چندین سال است که حفظ کرده است. یکی از دلایل موفقیت مایکروسافت به گفته خود گیتس استخدام افراد باهوش در این شرکت است. گیتس زمانی که فقط ۱۹ سال داشت مایکروسافت را مدیریت می‌ کرد. او بقدری کار می‌ کرد که حتی گاهی چند روز محل کار خود را ترک نمی‌ کرد و به همراه کارمندان خود به‌ سختی بر روی پروژه‌ های مختلف و سفارش مشتریان کار می‌ کرد. همسر بیل گیتس گیتس در سال ۱۹۹۴ با ملیندا فرنج گیتس ازدواج کرد که حاصل آن یک دختر (متولد سال ۱۹۹۶) و یک پسر (متولد سال ۱۹۹۹) بوده‌ است. بیل گیتس راه مادر خود را ادامه داد و به همراه همسر خود چندین مؤسسه خیره در سراسر دنیا تأسیس کرد. هم اکنون بیل گیتس همراه همسر و فرزندان خود در شهر سیاتل ساکن است. در حال حاضر مایکروسافت با بیش از چهل هزار کارمند در شصت کشور جهان و با درآمد خالص ۲۵٫۳ میلیارد دلار در پایان سال مالی ۲۰۰۱ یکی از موفق‌ ترین شرکت‌ های ایالات متحده آمریکا و یکی از راهبران صنعت رایانه است. منبع : سایت قانون جذب
  21. رپورتاژ آگهی چیست؟ قبل از هرچیزی ممکن است برای شما این سوال پیش بیاید که رپورتاژ آگهی دقیقاً به چه معناست؟ در جواب به زبان ساده باید خدمت شما بگوییم که منظور از رپورتاژ آگهی این است که تبلیغ شما در قالب یک مقاله خبری تبلیغاتی همراه با تعدادی تصاویر و لینک مناسب در یک سایت با شرایط مناسب، منتشر می شود و برای همیشه در آن سایت باقی می ماند. امروزه رپورتاژ آگهی بهترین بک لینک ممکن است . دلیل این امر این است که بک لینک های مدنظر شما برای همیشه در سایت های رپورتاژ کننده ثبت خواهند شد و هرگز حذف نمی شوند. امیر قمصری همواره به شما گفته است خرید بک لینک بد است به دلیل اینکه در صورت عدم تمدید همیشگی، روزی لینک شما از سایت مربوطه حذف خواهد شد و پس از مدتی منجر به افت رتبه شما خواهد شد که اگر تعداد این حذف ها زیاد شود مشمول جریمه قطعی گوگل خواهید شد، که در صورتی که رپورتاژ آگهی انجام دهید با توجه به اینکه شما می توانید همزمان چندین بک لینک را برای خود به صورت دائمی بسازید، تاثیر بسزایی در پیشرفت سئو سایت شما خواهد داشت. در پاسخ این سوال که رپورتاژ چیست می توان گفت رپورتاژ آگهی اصولا مزایای تبلیغات چاپی سنتی را با مقالات ویژه‌ای که توسط یک گزارشگر خبری نوشته می‌شود را ترکیب می‌کند. داستان‌های ویژه اغلب به‌ ویژگی‌های بیشتر و خاص‌تری در مورد شرکت یا محصولات شما به نسبت تبلیغات سنتی می‌پردازد. با این ‌وجود، شما نسبت به مواردی که به چاپ می‌رسد کنترل کمتری دارید. از طریق پرداخت هزینه‌ای بیشتر برای فضای اختصاص‌یافته به مطلب خودتان، شما قدرت و کنترل کلی بر کلیت پیام موردنظر دارید و این به آن معنا است که شما به ‌طور کامل قادر به اشاره کردن به مزایا محصولات و خدمات یا ارائه یک داستان یا روایت اثرگذار در این زمینه هستید. از میان سایت هایی که ارزش بالای جهت دریافت بک لینک دارند، اولیت زیر را در خرید رپورتاژ مدنظر قرار دهید : 1. سایت های سئو قوی 2. سایت های خبری قوی 3. سایت های سرگرمی قوی 4. سایت های مرتبط با موضوع فعالیت شما حال بر اساس درخواست های بیشمار شما و دوستان شما در سال گذشته، سایت نیوسئو برآن شده است که بخش رپورتاژ آگهی را برای استفاده عموم، فعال نماید که البته با توجه به سطح بالای سایت نیوسئو در موتور جستجوگر گوگل (رتبه اول گوگل در بیش از 400 عبارت کلیدی و 50 عبارت کلیدی بسیار پر کلیک) و داشتن حدود 4000 آیپی (بازدیدکننده) روزانه، قطعا هر مطلبی در این سایت منتشر نخواهد شد. یکی دیگر از نکات مهم رپورتاژ خبری در سایت نیوسئو این است که با توجه به اینکه مطالب سایت نیوسئو تنها با گذشت 24 ساعت پس از انتشار توسط ده ها سایت کپی می شوند، ممکن است بک لینک شما در سایت های دیگری هم قرار گیرد و بیش از پیش باعث برندسازی و سئو سایت شما گردد (البته به شرطی که مقاله شما ارزش کپی شدن داشته باشد …) منبع : نیوسئو
  22. سئو چیست ؟ سئو به وب سایت ها کمک می کند تا از طریق کلید واژه ها و به طور متمرکز ترافیک و در واقع مشتری بیشتری برای وبسایت ایجاد شود. معمولا این کار از طریق رتبه بالای وبسایت یا برند در نتایج موتورهای جستجو مانند گوگل، بینگ، یاهو و… انجام می شود. در ذیل تاثیرات مستقیم و غیر مستقیم سئو سایت را بر روی توسعه کسب و کار بررسی شده است : (این نتایج بر اساس تحقیقاتی در کشور هند یعنی بزرگترین مرکز فناوری اطلاعات جهان، به دست آمده است) موجب افزایش و رشد سریع نفوذ اینترنت می شود طبق گزارش های اخیردر کتاب آموزش سئو سایت، تا سال 2020 هر سال حداقل 50 میلیون نفر به کاربران اینترنت در هند اضافه می شوند. این رشد دیگر فقط از طریق کاربران اینترنتی در دستکاپ ها ایجاد نمی شود، بلکه کاربران اینترنتی تلفن همراه قسمت اعظم آن را تشکیل خواهند داد. جوانان، جمعیت اصلی به شمار می روند که بیشترین رشد را دارند و از تجربه های جدید استقبال می کنند. حدود سه چهارم کاربران آنلاین هندی، در گروه سنی 18 تا 35 قرار دارند. این نشان می دهد که در دهه های آتی، آنها مشتریان هدف شما خواهند بود. برای دسترسی به آنها، باید حضور آنلاین پررنگی داشته باشید و مهم نیست که محصولات یا خدماتی که ارائه می دهید، چیست. به «جذب» مشتریان کمک می کند در یک تحقیق آنلاین در سطح جهانی مشخص شد که وقتی صحبت از تعداد خریدارانی می شود که بطور آنلاین و از طریق موتور جستجو خرید می کنند، هند رتبه اول را کسب می کند. برخلاف رسانه ها یا رسانه اجتماعی سنتی که در آن باید به مخاطب هدف نزدیک شوید، ماهیت درونی سئو به دنبال مشتریانی می گردد که آنها در اینترنت شما را جستجو می کنند. اگر یک مشتری یک واژه جست و جوی خاص را در موتور جستجو تایپ کند و نام شما را در اولین نتایج ببیند، در واقع به او گفته شده که محصول یا خدمات شما به آنچه که جستجو کرده، بسیار مرتبط است. موجب بازگشت بهتر سرمایه می شود تبلیغات آنلاین یک صندوق پول است که باید به طور مداوم در آن پول بریزید تا مشتریان را به سمت خود جلب کنید. البته این برای یک استارت آپ ناخن خشک امکان پذیر نیست. تبلیغات شما فقط تا زمانی پخش می شود که شما پول خرج کنید. در مقابل، یک راهبرد سئو، ترافیک طبیعی ایجاد می کند و تا ماه ها پس از استفاده فعالانه، شما از مزایای آن بهره مند خواهید بود. سئو برای پیگیری نتایج از نظر ترافیک، رتبه بندی و مبادلات نیز مفید است. بنابراین، بازگشت سرمایه در سئو بیشتر از بازگشت سرمایه در سایر کانال های بازاریابی دیجیتالی است. برندسازی شما را تقویت می کند در پاسخ این سوال که سئو چیست می توان افزود سئو دیگر تنها راهبرد بازاریابی نیست؛ اکنون سئو یک قانون یکپارچه از راهبرد بازاریابی کلی یک شرکت به شمار می رود. وقتی گوگل، وبسایت استارت آپ شما را در بالای نتایج جستجو قرار میدهد، تأثیر خوبی روی مشتریان می گذارد. این امر موجب اعتمادسازی و اعتبار شما در بین مشتریان می شود. هرچه رتبه صفحات و محتوای شما بالاتر باشد، احتمال اینکه مشتریان روی محتوای شما کلیک کنند تا بیشتر درباره برند شما بدانند، بیشتر خواهد بود. تقاضای آفلاین ایجاد میکند یک نظرسنجی نشان داد که 85 درصد از مصرف کنندگان، از اینترنت برای یافتن کسب و کارهای محلی استفاده می کنند. تصور کنید که شما اخیرا یک بوتیک لباس باز کرده اید. فرض کنید یک صفحه اجتماعی یا یک وبسایت دارید (که اولین گام برای بازاریابی آنلاین شما به شمار می رود!) در این صورت سئو می تواند شما را به مشتریانی که چیزی درباره شما نمی دانند اما محصولات شما برای آنها بسیار مناسب است، وصل کند. اگر شما از سئو استفاده نکنید، مشتریان آنلاین شما را پیدا نخواهند کرد و ترغیب نمی شوند که از فروشگاه شما دیدن کنند. صنعت تجارت الکترونیک هند، روی سئو به عنوان یکی از راهبردهای بازاریابی داخلی بسیار حساب می کند. سیمیلار وب یک شرکت اطلاعات ترافیکی است که اخیرا گزارشی منتشر کرده است. طبق این گزارش مشخص شد که امسال 36 درصد ترافیک از دستکتاپ، مربوط به ترافیک مستقیم فروش اینترنتی در هند بوده است. در حالی که ترافیک جستجوی عادی 30 درصد از بازدیدهای دسکتاپی این صنعت را تشکیل داده است. موفقیت هر راهبرد سئو به نحوه اعمال آن بستگی دارد. سئو سایت به منابعی از لحاظ مالی، وقت و تلاش نیاز دارد؛ بنابراین هر استارت آپی که می خواهد از ان استفاده کند، باید بررسی کند که چه مقدار و به چه طریقی می تواند این منابع را در سئو سرمایه گذاری کند. به طور نمونه، برخی از سئوهای اولیه را می توان از طریق خود کارآفرینان و با یادگیری مراحل اولیه از طریق کارگاه های آموزشی و آموزشهای آنلاین انجام داد. سپس وقتی استارت آپ شما رشد کرد، باید یک راهبرد داشته باشید تا سئو را به عنوان یک روند مداوم و یکپارچه در بازاریابی و برندسازی خود جای دهید. در نهایت، مقدار سرمایه ای که می خواهد در سئو سرمایه گذاری کنید، فقط به بودجه شما محدود می شود و باید این موضوع را در نظر داشته باشید. منبع : نیوسئو
  23. هیچ گاه در نظرتون این نباشه که پست چه اندازه ای داشته باشه , کوتاه یا بلند … و بیشتر این مدنظرتون باشه که به چه حدی این پست مفیده , همیشه این رو هم در نظر داشته باشید که حداقل از سیصد کلمه در متن خودتون استفاده کنید ولی منظور این نیست که فقط در همین محدوده مطلب بنویسیم گاهی اوقات مطالب بسیار بلند تر میشود که نیاز هم هست , و بعضی اوقات هم مطلب مفیدی هست اما توضیح راجبش کم داریم که در اینجا با استفاده از خلاقیت خود باید مطلب را به حداقل استفاده برسانیم. جایگاه کلمه کلیدی | رتبه کلمات کلیدی گوگل | بررسی موقعیت کلمات کلیدی
  24. تقریبا به صورت هفتگی گزارشات رسانه ای درباره ی وب سایت های فلج شده توسط حملات DDOS وجود دارد. چگونه می توان با این نوع از حملات سایبری مقابله کرد؟ DOS؟ حملات DDOS ؟ تفاوت در چیست؟ قبل از پرداختن به حملات DDOS، ما نیاز به درک حملات DOS داریم. DOS مخفف “Denial of Service” می باشد که به معنای این است که یک سرویس آنلاین یا وب سایت (خرید هاست ویندوز) در حال حاضر موجود نمی باشد. این بلاک، می تواند در نتیجه ی اور لود اجزای مختلفی از زیر ساخت های آن باشد. دستگاه های شبکه، سیستم های عامل یا خدمات سرور خاص که می تواند باعث این اورلود باشند، به این صورت که آنها نتوانند به درخواست های استاندارد، همیشه یا با یک تاخیر زمانی خاص،پاسخ دهند. اگر این توسط عوامل خارجی ایجاد شود که به عمد یک سیستم را با درخواست های بیش از حدی که سیستم نتواند پردازش کند بمباران کنند، ما به آن حملات DOS گوییم. DDOS که مخفف “Distributed Denial of Service” می باشد یک فرم عادی از DOS است. در اینجا مجرمان سایبری با قرار دادن فشار بر روی یک سیستم هدفمند ، نه از یک کامپیوتر بلکه از طریق درخواست هایی از چندین کامپیوتر، به سیستم حمله می کنند که می توانند به یک شبکه گسترده، حمایت شده توسط یک شبکه کامپیوتری کل،متصل شوند. مجرمان سایبری در این وضعیت، قادر به تولید ترافیک بالاتر در مقایسه با استفاده از یک حمله ی DOS ساده هستند. در مقایسه با DOS، حملات DDOS، بر پایه ی شبکه ی پیچیده ای متشکل از کامپیوترهایی که از قبل مورد تهاجم قرار گرفته است استوار است. قربانیان عمدتا از مهاجمانشان که مجرمان اینترنتی ای هستد که از شبکه ای از نرم افزار های مخرب که بر روی کامپیوتر هایی که به اندازه ی کافی، طی چند ماهه ی قبل از حمله ی DDOS واقعی، محافظت نشده اند، استفاده می کنند، بی اطلاع هستند. این اصول آنها برای فعالیت های هک کلیدی است. هدف از چنین حملاتی چیست؟ هدف اصلی حملات DDOS، نفوذ از یک سیستم، نظیر دیگر حملات سایبری، نیست. اگر چه این می تواند بخشی از هک باشد، ولی مجرمان اینترنتی از DDOS برای اهداف متفاوتی استفاده می کنند: استفاده ی بیش از حد از پهنای باند و منابع سیستم، بهره برداری از یک نقص امنیتی و مایل بودن برای در دسترس قرار گرفتن یک وب سایت (خرید هاست) خاص. منبع: وبلاگ پویاسازان
  25. نمایش فعالیت های بیشتر