• آخرین بروزرسانی های وضعیت

    بروز رسانی وضعیت ای وجود ندارد

    مهمان

    مهمان


  • ارسالی های جدید




    • چاپ فوری در چاپخانهیکی از مشکلات و مسائلی که همیشه تمام چاپخانه ها با آن درگیر بوده اند زمان چاپ و امکان آماده سازی انواع سفارشات در زمان کم و به صورت فوری است. در عصر جدید، زمان حکم طلا را دارد و باید کیفیت و کمیّت با هم رعایت شود تا اعتماد مشتریان را جذب کرد.زمان تحویل فوری سفارشات چاپی به چند عامل بستگی دارد که به اختصار به حضورتان اعلام می شود:1. تبحر افرادی که دست اندرکار چاپ این سفارشات هستند از قبیل اپراتور، لیتوگرافی، فرم بند و چاپچی که با ماشین چاپ کار می کنند بسیار مهم است تا حتی در صورتی که کار چاپی نیاز به صحافی داشت بتوانن کار را با سرعت صحافی کنند.2. امکانات و ماشین آلات خود از مهم ترین عامل در چاپ فوری به حساب می آیند، اگر چاپخانه ای امکانات و تجهیزات مناسب جهت چاپ فوری را نداشته باشد امکان ندارد بتواند فوری و بدون مشکل سفارش چاپی را به سرانجام برساند. اینکه تمام این تجهیزات در یک مکان نصب باشند، در انجام فوری سفارش چاپی بسیار مهم است که خوشبختانه چاپخانه نقش هنر با نصب امکانات متعدد و مدرن چاپی امکان تحویل فوری و با کیفیت سفارشات را فراهم نموده است.3. زمان بندی و محاسبه دقیق زمان تحویل و موقعیت چاپخانه که در واحد فروش می بایست به طور دقیق و لحظه به لحظه مانیتور شود تا از نظر زمانی کارها سر وقت، بدون مشکل و فوری چاپ و به دست مشتریان رسیده باشد. بسته بندی زیبا و بی نقص نیز در عین فوری بودن چاپ برای مخاطبان بسیار مهم است، زیرا سرعت عمل و ظرافت در کار برای مشتریان موضوعی جدی برای مقایسه است.در خواست چاپ فوری در دیجیتال بیشتر از افست است زیرا: 1- زیرا از ضایعات کمتری برخوردار است و دقت در چاپ آن بیشتر می باشد. حتی میتوان جزئیات آن را در هر سری از چاپ تصحیح و ویرایش کرد.2- تمامی روند چاپ فوری دیجیتال به شکل خودکار بوده و کار اپراتور بسیار کم است در نتیجه خطای دستی در آن به صفر می رسد.3- یکی دیگر از فواید چاپ فوری دیجیتال چاپ با تیراژ کم می باشد، زیرا بیشتر مشتریان به علت های متفاوت مثل تست کار، چا پ اول، هزینه کم و ... درخواست تعداد محدودی برای چاپ می کنند. البته این ویژگی کار را برای چاپخانه به منظوره ی تسلط و دقت بیشتر آسان می کند.4- زمان چاپ فوری در دیجیتال شاید کمتر از 10 ساعت باشد (البته بستگی به تعداد و جنس کار چاپی دارد) ولی در افست شما یک هفته را باید در نظر بگیرید . همچنین می توان کار چاپی را در چاپخانه به صورت اختصاصی بسته که به صرفه نیز هست زیرا دیگر به پلیت نیازی نیست.5- دستگاه های چاپ دیجیتال می توانند در دفتر های اداری یا آتلیه های طراحی قرار بگیرند زیرا جای زیادی نمیگیرند و از سروصدای کمتری برخوردارند برای همین دسترسی مشتریان به چاپخانه دیجیتال راحت تر است.نکته : چاپ فوری دیجیتال به علت بهره نبردن از دستگاه های واسطه و همچنین تولید ضایعات کم به نفع محیط زیست می باشد.

    • چاپ ديجيتال نوعي چاپ است که در آن بجاي بهره گيري از دستگاه ها و ماشين آلات دستي و نيمه اتوماتيک افست از دستگاه ها و ماشين آلات ديجيتال و تمام اتوماتيک استفاده مي شود و موجب کاهش بسيار زياد در زمان چاپ و همچنين بالا رفتن کيفيت چاپ مي شود گفتني است که در روش چاپ ديجيتال کيفيت بدست آمده به مراتب بالاتر از چاپ افست مي باشد.چاپ ديجيتالدستگاه های چاپ دیجیتال که امروزه در صنعت چاپخانه تحول بزرگی بشمار می آیند می توانند تعداد کم و یا زیاد سفارشات چاپخانه را با سرعت بسیار بالا و در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت چاپ نمایند از جمله خدمات چاپ دیجیتال میتوان به موارد زیر اشاره کرد:


      » کارت ویزیت فوری لمینت مات
      » کارت ویزیت فوری لمینت پلاس مات
      » کارت ویزیت فوری لمینت براق
      » کارت ویزیت فوری لمینت پلاس براق
      » کارت ویزیت فوری متالایز صدفی
      » کارت ویزیت فوری طلایی
      » کارت ویزیت فوری شیری
      -----------------------------------------
      » کارت ویزیت فوری کــــتان آلـمان
      » کارت ویزیت فوری کتان پلاستیک
      » کارت ویزیت فوری مقوای کارتی
      » کارت ویزیت فوری صدفی دولا
      -----------------------------------------
      » کارت ویزیت فوری شیشه ای مات و براق
      -----------------------------------------
      » انواع کارتهای سریال دار و بارکد دار به صورت فوری (کارت اطلاعات متغیر)
      » انواع کارتهای سریال دار و بارکد دار با اسکرچ به صورت فوری (کارت اطلاعات متغیر اسکرچ دار).

    • امیر: می خواستم بدونم در حال حاضر که من بک لینک معتبری تقریبا اصلا ندارم آیا شروع کردن با این سایت ها واسم بهترین کار هست؟‌ یا بهتر هست اول با سایت های معمولی تر شروع کنم و بعد از دیدن نتیجه با سایت های قوی تر این کار رو جلو ببرم؟من قطعا میخوام هر دو کار رو انجام بدم. ولی اگر بدونم اون کار تاثیر بهتری میگذاره، که اول گوگل با توجه به اون سایت ها معمولی تر یه اعتبار اولیه به سایتم بده. بعد دوباره با سایت های قوی تر این کار رو ادامه بدم و دوباره از مزایاش بهره بگیرم، ترجیح میدم اون کار رو بکنم.شما از اول قوی کار کنی بهتره عزیز، چون سایت های خیلی سطح پایین بعدا مشکل ساز میشن! البته اگر میخوای سفید کار کنی!امیر: اگر در هر سایت یک مقاله جدید بزاریم بهتره یا یک مقاله ثابت رو در چندین سایت؟شریفی: پیشنهاد بنده این هست که در هر سایت یه مقاله جدید بزارید که بازخوردش خیلی خیلی بهتره مقالات هم حتما تالیفی باشه.یاسر: سلام. هر رپورتاژ حداکثر چند کلمه می تونه باشه؟ چند لینک فالو می شه داخلش قرار داد؟رضا: دامین آتوریتی رپورتاژ حتما بايد تو سايتي گذاشته بشه كهبالاتر از سايت خودمون داره تا تاثير گذار باشه؟سیامک: البته در سئو خسته نشید ها ، مداوم ادامه دهید ان شاءالله نتیجه خوب زود میگیریدشغل من آژانس مسافرتی هست در کار ما رقابت به شدت بالاستو هر روز در حال جنگ هستیم برای سئوبرای همین عرض میکنم که مداوم ادامه دهید ، یکی از فاکتورهای مهم گوگل زنده بودن سایت هست که میشه مداوم و منظم کار کردن روی سایت، لینکها و مطالب و مقاله هاشریفی: دوستان توضیحی در مورد رپورتاژ آگهی بدم خدمتتون رپورتاژاگهی باعث افزایش اعتبار وب سایتتان در موتور های جستمو میشه البته این تاثیر هر اندازه تعداد سایت ها بیشتر باشه بیشتر خواهد بودسیامک: اکثر دوستان و بخصوص من برای افزایش رتبه سایت که لینک میدهد به وب پرسش و پاسخ مردم از سئو سایت از رپورتاژ استفاده میکنیم (بک لینک مناسب)و هرچه سایت با ارزش تر و مهم تر باشد بک لینک برگشتی از نظر گوگل معتبر تر و با امتیاز بیشتر برای سایت آگهی دهنده در نظر گرفته میشودولی برای و رفتن بالاتر در سرچ گوگل باید تعداد بالایی از این نوع کارها انجام شود و مثلا با 10 یا 15 تا برای رسیدن به صفحه اول گوگل کافی نیستروی این حساب گفتمولی اگر هدف شما در رپورتاژ تبلیغات کارتان و برند سازی باشد خوب مسلما یکیش هم جواب میدهدآرمان: من هم با شما کاملا موافقمآرمان: محتوا از بک لینک خیلی مهمتر هست. یه وبلاگ ساده گاهی اوقات یک سایت با کلی بک لینک رو شکست میدهزاواش خانی: همه چی بستگی به مجموع فاکتور ها کیفیت لینک ها مرتبط بودن صفحه و.... دارهکلماتی مثل طراحی سایت و سئو و یا تور هیچ وقت با محتوا و لینک ضعیف بالا نمیانمهران: آيا نيازه موضوع سايت آگهي دهنده با سايتي كه تقاضاي آگهي داده مرتبط باشه تو سئو تاثيري داره ؟سامان: اگر تعداد بک لینک های با موضوع نا مرتبط زیاد بشن سایت پنالتی می گیره که باید کارهای زیادی از جمله حذف لینک و بی اعتبار کردنشون رو انجام بدید.وگرنه کلا اعتبار فاکتور بک لینم برای وبسایتتون پایین میاد.من تا یکی دو صفحه افت رتبه هم دیدم در این موردمهران: مثلا چندتا ؟ يعني تا يه تعدادي تاثير مثبت داره و از اونجا به بعد تاثير منفي ؟سامان: بیشتر از تعداد ٬ روند رشد تعداد برای گوگل مهمه.نباید یکباره تعداد زیادی مثلا ۱۰۰۰۰۰ تا بک لینک در یکی دو ماه دریافت کنیدمهران: نمیشه تعداد گفت ، سئو حدود 200 فاکتور دارد که خیلی ها شم هنوز حتی اساتید ایران نمیدانند و برخی هم هنوز در سایتهای ایرانی فعال نشده از طرف گوگلمن سایتهایی رو دیدم که با چیزهایی که باید انجام نشود وگرنه جریمه دارد ، انجام میدهند و سالهاست که بالاهستندو سایتهایی را هم دیدم که با رعایت همه مسایل هم بالا هستنددر واقع رسیدن به سه لینک اول فوت و فن عجیبی داره...ولی با دوستانی که فرمودند محتوا و لینک سازی مناسب کاملا موافقمو البته یکسری ریزه کاریهایی که من وقتی از همکارانم که در لینکهای بالا هستند انجام دادند در تعجبم که مهرآرا چه خوب عمل کردهسیامک: ولی یکی از بهترین راههای تحقیق این هست که در گوگل کلمات کلیدی رقباتون در صنف خودتون که بالا هستند رو سرچ کنید و از کار آنها الگو بگیرید ، از طراحی و استراتژیشون تا جاهایی که لینک دارندشریفی: اگر لینک ها از سایت هایی با قدرت کمتر باشه مطمئنا تاثیر سوئی میزارند اما اغلب سئو کار ها برای اینکه لینکهاتون ارزشمند باشه رپورتاژ رو پیشنهاد میکنن البته رپورتاژ در سایت های ارزشمند نه بی ارزش که هم ماندگاریش مادام العمره و اینکه ارزش لینک ها بالاست.

    • سئوی داخلی از مقدمات سئوی یک سایت میباشد یا همان بیس و ریشه سئو برای استارت زدن میباشد وسئوی خارجی نیز تحت الشعاع آن میباشد حتما میبایست دقت لازمه را داشته باشیم چون همانند پی یا فونداسیون یک ساختمان میباشد و جالب است که بدانید سئو داخلی 40%سئو نیز میباشد.1.محتوای یونیک.2.قانون 40%سئو داخلی-40%خارجی-20%آتوریتی لینک گرفتن از شبکه های اجتماعی.3.صفحه 404(دیگه این صفحه را ندارم).4.(in bond marketing) لینک گرفتن از محتوا.5.سایت مپ robot.txt.6.ساختار سایت(معماری) زیر ساخت و شاخه ها(لینک های در نتایج جستجو).7.براد کرامپ(brand cramp) کمک به روبوت ها که دسته بندی به کجا منتهی میشود.8.مهمترین چیز برای گوگل تیتر(تایتل).9.دسکو پیشین کاراکتر استاندارد255-توضیح مختصر جذاب.10.تایتل و توضیحات مناسب باعث کلیک شدن خواهد شد در هر جایگاهی.11.دسته بندی url(product).12.گذاشتن تگ تصویر alt دربین محتوا برای پاندا.13.چگالی کلمات استاندارد2/4% استفاده از کلمه.14.استفاده از آدرس فنگلیش(به خاطر لینک بیلدینگ).15.xml با نقشه سایت یا rss به وبمستر تولز معرفی شود.16.حداقل ماندن در سایت باید 25-15 ثانیه باشد.17.برند در انتهای تایتل.18.تایتل باید بین 60-50 کاراکتر-دسکو پیشین بین 160-120-وکیورو 10-8 کلمه باشد.19.تگ های h1-h2-h3 به ترتیب برای سئو سایت مهم هستند و بقیه توصیه میشود استفاده نشود.20.آلینوان سئو پک نصب شود.21.نمایش کد 503 به جای 404 در صورت تعمیر قرار دادن(hd acces).22.کد relcanonical برای url که آدرس اصلی مطلب این صفحه هست و دیگر صفحات که مطلب اونجاهم هست را در نظر نگیرید.23.استفاده از کد انتقال 301 ازدامنه قبلی به دامنه جدید(ridirect).24.یک کلمه در چند محتوای غیر کپی لینک کنیم به مقاله سایت دیگه رتبه خوبی به اون صفحه میده.25.page aturity:(اعتبار صفحه) محتوای با کیفیت با لینک های دریافتی.26.anchor text: همون متن لینک دار -سوشیال مدیا اومده داره کمرنگ میشه (برای صفحه داخلی استفاده بشه)در سایتمون.27.ساختار لینک های داخلی سایتمون.28.اعتبار دامنه از ملدینه moz بار.29.اشاره به آدرس صفحه : عجیبه صفحه ای ازسایت داره از سایت های دیگه با کلمه ای خاص لینک میگیره(به صفحه اصلی هم اشاره شود-به گوگل-برند لینک شود-آموزش)30.مرتبط بودن محتوا و لینک در شبکه ها.31.به کار بردن ادامه مطلب در شبکه ها و انجمن و سایت و استفاده از باز شدن tab- استفاده از تیتر مناسب برای مطلب و کانتنت گذاری در سایت.32.محتواگذاری:روبات تشنه محتوا همچنین محتوا باید غیرکپی باشد و کپی با منبع مجاز است.33.بستگی به ترافیک کلمه(سختی کلمه): کلمه مورد نظر چقدر سرچ میشه و چند نفر سئو کار رقیب هستند؟مثل تور آنتالیا محتوا گذاری شود.34.محتواگذاری در سیلابس زمانی گذاشته شود(مثال:اگر دوتا مطلب 10 الی 15 خطی بخواهیم بذاریم بهتر است در هفته دو بخش کنیم مثال:یکشنبه و چهارشنبه در ساعت 12 تا 1دو مطلب گذاشته شود) روبات اگر تا چندهفته ببیند درساعت و روز مشخصی مطلب گذاشته میشود هرهفته در همان روز و ساعت آن صفحه را چک میکند =پایین آمدن چک تایم گوگل=پیش رفتن سرعت کار سئو =امتیاز عالی برای کل سایت=ارتقا در رتبه بندی گوگل و سایر موتورهای جستجو.



    • قسمت اول : ایده پردازی و طراحیاولین قدم جمع آوری اطلاعات، توضیحات و تصاویر در مورد محصول و خدمات مورد نظر می باشد که این خود به دو قسمت تقسیم می شود . در بعضی طراحی ها از عکس ها و توضیحات با بیش ترین تعداد ممکن استفاده می شود که محدودیتی برای ایده پردازی طراح ایجاد می کند و اصطلاحاً طراحی بازار پسند به حساب می آید زیرا محصولات، قالب بر طراحی هستند ولی بعضی طراحی ها نیزهستند که مشتری با ارائه تعدادی عکس و متن، ایده پردازی طراحی را بر عهده ی خود گرافیست قرار می دهد که به آن اصطلاحاً طراحی لوکس چاپخانه می گویند، زیرا طراحی قالب بر محصولات است.ایده پردازی و طراحی اولیه نیز باید متناسب با نوع چاپ باشد زیرا دستگاه های چاپی (که در قسمت بعدی درباره آن توضیح میدهیم) اصول و قوانین خاص خود را دارند. برای مثال در نوعی از مدل چاپ (افست) حتماً باید کدهای رنگی را در فایل چاپی رعایت کرده در غیر این صورت رنگ های فایل چاپ شده در چاپخانه با رنگ های فایل طراحی شده در آتلیه طراحی تطابق ندارند. پس از جمع آوری داده های فوق مرحله بعدی انتخاب نوع تبلیغات چاپی از طرف سازمان یا موسسه جهت آشنایی یا ارتباط برقرار کردن با مخاطبان خود می باشد. در این قسمت باید نوع کار چاپی خود را مشخص نموده تا سایز و اندازه طراحی کار نیز مشخص شود و چاپخانه با توجه به مشخصات ارائه شده توسط طراح، نسبت به اقدام نماید که این نمونه کارهای چاپی عبارتند از: لیبل، کارت ویزیت، تراکت، بروشور، کاتالوگ، پوستر، بنر، بیلبورد و ...نکاتی مهم برای ارسال فایل چاپی به چاپخانه :به عنوان مثال کار چاپی شما کاتالوگ تک برگ A3 می باشد. کاتالوگ مورد نظرتان باید در کانال رنگی CMYK طراحی شده و کیفیت کاتالوگ نیز باید متناسب با سایز چاپی آن باشد. در نهایت برای رعایت مارجین برش استاندارد حد فاصلی را برای کاتالوگ تعیین نموده تا کاتالوگ مناسبی چاپ شود. در آخر خروجی فایل برای ارسال به چاپخانه باید به صورت TIF باشد . با پیروی کردن این اصول شما یک کاتالوگ با رعایت تمام قوانین چاپ به چاپخانه ارائه داده اید و خروجی مناسبی خواهید داشت. طراحی و چاپ ملزم به دقت و صبر می باشد .
  • Who Was Online

    0 Users were Online in the Last 1 Hours

    There is no users online

  • برترین مشارکت کنندگان

    1. 1

به انجمن وب سایت آپدیت کده خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات و ارسال پست ثبت نام کنید

Forums

  1. بخش عمومی

    1. قوانین

       

      لطفا قبل از ثبت نام و دادن پست و ایجاد تاپیک و دادن هر اطلاعاتی به دیگران لطفا اینجا را مطالعه نمایید

      1
      post
    2. آخرین اخبار و اطلاعیه های سایت و انجمن گفتگو

      آخرین اخبار و اطلاعیه های سایت و انجمن اینجا قرار داده خواهد شد

      4
      posts
    3. نظرات و پیشنهادات

      نظرات، پيشنهادات و همچنين مشکلاتی‌ که در سایت و انجمن ها و مسائل پیرامون آنها وجود دارد را در این بخش مطرح کنید

      1
      post
  2. حل مشکلات

    1. مشکلات سخت افزاری

      انجمنی برای حل مشکلات سخت افزاری کاربران

      10
      posts
    2. مشکلات نرم افزاری

      انجمنی برای حل مشکلات نرم افزاری 

      3
      posts
    3. مشکلات مربوط به موبایل و تبلت ها

      انجمنی برای حل مشکلات مربوط به انواع موبایل و تبلت ها

      7
      posts
    4. مشکلات مربوط به لپ تاپ ها

      انجمنی برای رفع مشکلات مربوط به لپ تاپ ها

      5
      posts
    5. مشکلات مربوط به شبکه های اجتماعی

      انجمنی برای حل مشکلات مربوط به انواع شبکه های اجتماعی و انواع مسنجرها 

      3
      posts
    6. سایر دستگاهای دیجیتالی

      انجمنی برای حل مشکلات سایر دستگاه های دیجتالی

      3
      posts
    7. مشکلات مربوط به اینترنت

      حل مشکلات مربوط به اینترنت

      7
      posts
    8. مشکلات متفرقه

      انجمن حل مشکلات متفرقه شما کاربران

      8
      posts
  3. معرفی و تبادل نظر

    1. کامپیوتر و لپ تاپ ها

      بحث و تبادل نظر در مورد انواع کامپیوتر و لپ تاپ

      12
      posts
    2. نرم افزارهای کامپیوتری

      معرفی وبحث در مورد نرم افزارهای کامپیوتری در این انجمن

      3
      posts
    3. انواع موبایل و تبلت ها

      معرفی و بحث در مورد انواع موبایل و تبلت ها

      9
      posts
    4. اپلیکیشن های موبایل

      معرفی  وبحث در مورد انواع اپلیکیشن های موبایل 

      13
      posts
    5. شبکه های اجتماعی

      بحث و تبادل نظر در مورد انواع شبکه های اجتماعی و مسنجرها

      17
      posts
    6. بخش متفرقه

      بحث و تبادل نظر در مورد مسائلی که انجمنی ندارند

      29
      posts
  4. برنامه نویسی

    1. زبان VB

      انجمنی برای علاقه مندان به ویژوال بیسیک 

      2
      posts
    2. زبان #C

      انجمنی برای علاقه مندان به برنامه نویسی به زبان #C

      • No posts here yet
    3. زبان جاوا java

      انجمنی برای علاقه مندان به زبان برنامه نویسی جاوا

      2
      posts
  5. موضوعات عمومی

    1. گفتگوی آزاد

      بحث و گفتگو و تبادل اطلاعات در مورد مسائل مختلفی که برای آن انجمن تخصصی در نظر گرفته نشده است

      23
      posts
    2. مسائل عمومی وب و اینترنت

      انجمنی برای بحثو گفتگو در مورد وب و اینترنت و سایتهای پشتیبانی و کلیه مسائل مربوط به اینترنت

      27
      posts
    3. مقالات و مطالب عمومی

      محلی برای مقالات متفرقه ( مقالاتی که کپی نیست و توسط کاربران ساخته و یا جمع آوری شده است )

      6
      posts
  • چه کسانی در حال بازدید هستند؟   0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

  • آمارهای کاربران

    77
    کل کاربران
    44
    بیشترین آنلاین
    pariol
    جدیدترین کاربر
    pariol
    تاریخ عضویت
  • Forum Statistics

    101
    Total Topics
    191
    Total Posts