• آخرین بروزرسانی های وضعیت


    مهمان

    مهمان


  • ارسالی های جدید

    • درگذشته تبلیغات دلار در درجه اول در روزنامه، مجله، رادیو و تلویزیون انجام می شد. اما در طول چند سال گذشته، استراتژیهای تبلیغات و بازاریابی به طور چشمگیری تغییر کرده اند که شامل تاکتیک هایی هستند که یا کاملا دیجیتال و یا ترکیبی از تبلیغات دیجیتال و سنتی می باشند. اینترنت و پیشرفت در فن آوری باعث ایجاد این نوع تبلیغات شده است. گروه های موفق تبلیغات و بازاریابی نسبت به بازار هدف خود، منافع آنها و روش مورد علاقه ی آنها برای دریافت این تبلیغات، شناخت کامل دارند. 31 روش تبلیغاتی برای جذب مشتری تبلیغات چاپی
      این تبلیغات هنوز به طور کامل از رده خارج نشده اند اما در نوع ارائه و کاربرد تغییراتی را داشته اند. گرافیک ها و طراحی های استفاده شده در این تبلیغات می تواند باعث تحت تاثیر قرار دادن خواننده و ترغیب وی برای بهره گیری از این تبلیغات شود. اگر مخاطبان شما هنوز از نشریات چاپی استفاده می کنند، پس بهتر است از این نوع تبلیغات استفاده کنید. • روزنامه ها - ملی، محلی، اجتماعی، ضد فرهنگی، تجاری
      • مجلات - ملی، محلی، تجاری، صنعتی، منافع خاص،
      • کتابهای راهنما - صفحات زرد، صنعت، محلی
      • ایمیل – نامه به طور مستقیم به مشتری فرستاده می شود.
      • کارت های اتوبوس و تاکسی – تبلیغ به صورت متن ساده در عقب اتوبوس یا تاکسی قرار داده می شود.
      • بیلبوردها - تبلیغات بزرگ - و "بله" این نوع تبلیغات هنوز هم می تواند موثر باشد.
      تبلیغات آنلاین
      بسیاری از نشریات در حال حاضر دارای نسخه های آنلاین می باشند و نسل جدیدی از تبلیغات را به بینندگان آنلاین خود ارائه می کنند. تبلیغات آنلاین، فرصت های متنوع تبلیغاتی و استراتژی های همراه آن را فراهم می کند که مبنای مناسبی برای تجزیه و تحلیل میزان اثربخشی گروه های تبلیغاتی محسوب می شود. 
      • روزنامه ها آنلاین - ملی، محلی، اجتماعی، ضد فرهنگی، تجاری
      • مجلات - محلی، منطقه ای، ملی و بین المللی
      • وبلاگهای قدرتمند- جذب مشتریان مورد نظر. تبلیغات در این وبلاگ ها می تواند شما را برای جذب مخاطبان مورد نظر خود کمک کند. 
      • گوگل – بهترین نمونه برای پرداخت آنلاین به ازای هر کلیک بر روی تبلیغات.
      • آگهی های متنی – آگهی های نوشته شده در نزدیکی یک موضوع مرتبط 
      • تبلیغات بومی
      • هدف یابی مجدد - تبلیغاتی که کاربرانی که قبلا از وب سایت شما بازدید کرده اند را مورد هدف قرار می دهد. 31 روش تبلیغاتی برای جذب مشتری شبکه های اجتماعی
      تبلیغات در شبکه های اجتماعی با سایر استراتژی های بازاریابی ادغام می شود و اغلب شامل کمپین ها و گروه های بازاریابی می شود. کمپینهای شبکه های اجتماعی درصورتی که به درستی ایجاد شوند، می تواند بسیار موثر واقع شوند. اما لازم است که پیش از آن مطالعات اولیه انجام شود.
      • فیس بوک – ساید بار، پستهای منتشر شده و فیدهای تبلیغاتی، قرعه کشی ها، تبلیغات تلفن همراه
      • توییتر - کمپین های تبلیغاتی
      • لینکداین - کمپین های تبلیغاتی
      • پینترست – پستهای منتشر شده 
      تلفن همراه
      تبلیغات تلفن همراه معمولا با یک کمپین بازاریابی وسیع تر در ارتباط است. رشد تبلیغات تلفن همراه در حوزه ی کسب و کار و بازاریابی غیر قابل انکار است. • تبلیغات موبایل از طریق شبکه های اجتماعی
      تلویزیون
      تبلیغات تلویزیون همچنان تاثیر گذار و مورد استفاده است اما این نوع تبلیغات نیز به علت گرایش خریداران به سوی سرگرمی ها و اخبار های موجود در فضاهای مجازی، در حال تغییر است. • برنامه نویسی شبکه – شبکه تلویزیون ملی یا محلی
      • برنامه نویسی شبکه های ماهواره ای و کابلی - تبلیغات ملی و یا محلی برای مخاطبان خاص بر اساس میزان تماشاگران برنامه ها
      • برنامه نویسی محلی- این نوع تبلیغات با توجه به نوع برنامه تلویزیونی، می تواند موثر باشد.
      • شبکه های تلویزیونی ایندی - شبکه های تلویزیونی محلی و کوچک که تبلیغات ارزانی را برای جذب مخاطبان خود ارائه می کنند.
      • شبکه های بازپخش برنامه های تلویزیون – شبکه هایی که برنامه ها و فیلم های تلویزیونی قدیمی را نشان می دهند که مخاطبان آنها اغلب افراد مسن هستند.
      • پخش عمومی – حمایت مالی برخی از شرکت ها از شبکه های تلویزیونی بیش از آنکه بعد تبلیغاتی داشته باشند به منظور بهبود روابط عمومی صورت می گیرند. 
      رادیو
      تبلیغات رادیویی، یک فضای تبلیغاتی معتبر برای کسب و کار و مخاطبان خاص آنها است. بازار هدف خود را شناسایی کرده و شبکه ی رادیویی خود را انتخاب کنید و سپس متناسب با میزان مخاطبان خود، اقدام به برنامه نویسی کنید. 
      • برنامه نویسی همزمان - ملی یا محلی
      • برنامه های خبری و گفتگو - ملی یا محلی
      • موسیقی - انتخاب مخاطبان
      • برنامه نویسی محلی خرید دوربین های مداربسته جامعه / جمع آوری کمک
      تبلیغات حمایتی بدون سود که می تواند به صورت های مختلف انجام شود. این تبلیغات معمولاً در ابعاد بزرگتر، به منظور کمک های مالی انجام می شود. کمک های مالی می تواند به صورت جمع آوری پول، کالا یا ارائه خدمات باشد. 
      • حمایت های مالی
      • آگهی بازرگانی
      • پوسترها و میلرهای تبلیغاتی
      فرصت های تبلیغاتی همیشه در حال تغییرو گسترش است. بازار هدف خود را به خوبی بشناسید. کمپین های تبلیغاتی خود را ایجاد کنید به نحوی که مخاطبان شما به راحتی بتوانند به محصولات و خدمات شما دسترسی داشته باشند.
      در نهایت، یک کمپین تبلیغاتی خوب، یک مشتری را از یک کانال تبلیغاتی به کانال تبلیغاتی دیگر سوق می دهد و از این طریق شناخت نسبت به برند شما نیز افزایش می یابد. مشتریان را نسبت به کسب و کار خود آشنا کنید و از این طریق به فروش مجموعه خود کمک کنید.
    • احتمالا شما هم پیش از این به فکر سفر به یک کشور اروپایی برای گردشگری و سفر و یا حتی مهاجرت افتاده اید و طبیعتا بزرگ ترین مشکل شما در این راه نحوه اخذ راحت ویزای شینگن بوده است. گرفتن ویزا امری بسیار زمان بر و مهم است که قبل از هر کاری شما باید به دنبال آن باشید. این پرسه به شدت زمان بر است و شما باید برای صرفه جویی در زمان خود در ابتدا راهکار های اصلی گرفتن ویزا را بدانید و تا بتوانید به سوال چگونه راحت ویزای شینگن بگیریم پاسخ بدهید. در این پست به تمامی این موارد برای گرفتن ویزای شینگن میپردازیم. چگونه راحت ویزای شینگن بگیریم مهاجرت به کشورهای خارجی به دلایل مختلف همواره توسط مردم ملل گوناگون انجام می‌شده است. همانطور که می دانید مهاجرت ممکن است به دلایل مختلف صورت گیرد؛ ممکن است جهت ادامه تحصیل در دانشگاه های برتر خارج از کشور مبدا باشد یا تنها دلیل تجاری و راه اندازی کسب و کار باشد؛ البته گاهی هم ممکن است بدلایلی مثل ناراضی بودن افراد از وضعیت جامعه خود باشد که آن نیز ممکن است به دلایل نابسامان اقتصادی و اجتماعی و یا سیاسی باشد. بطور مثال پس از وقایع فجیعی که در کشور سوریه رخ داد شمار زیادی از مردم این کشور به کشورهای گوناگون اروپایی بخصوص آلمان مهاجرت کردند. در مقاله امروز ما می‌توانید هرآنچه درباره ویزای شینگن باید بدانید را فرا بگیرید و راحت‌تر و بی دردسرتر برای دریافت این نوع ویزا اقدام کنید. اما همانطور که می دانید مهاجرت و اقامت در کشورهای بیگانه مستلزم گرفتن ویزا برای ورود به آن کشور و در ادامه دریافت کردن اقامت است؛ البته این مورد در شرایط خاص همچون آوارگان سوری صدق نمی کند. کشورهای اروپایی در سراسر جهان همواره از محبوب ترین کشورها برای مهاجرت و اقامت بوده اند. از آنجایی که احتمالا می دانید اکثر کشورهای اروپایی عضو اتحادیه اروپا هستند و بجز چند کشور عضو اتحادیه بقیه کشورها از قانون ویزای شینگن تبعیت می کنند؛ بدین معنا که شما با برخورداری از ویزای شینگن می توانید بدون هیچ مشکلی بین تمامی کشورهای این اتحادیه (بغیر چند کشور) سفر کرده و نقل مکان کنید. البته باید بگوییم که از آن طرف هم استثناء وجود دارد! کشورهایی همچون ایسلند و نروژ با وجود پذیرفتن ویزای شینگن اما عضو اتحادیه اروپا نیستند. بطور کلی ۲۷ کشور عضو اتحادیه اروپا هستند که چند مورد از آنها همچون ایرلند از قانون ویزای شینگن (Schengen) تبعیت نمی کنند. گفتنی است ۲۴ کشور از جمله آلمان، هلند، فنلاند، اسپانیا، لوکزامبورگ و… نیز عضو اتحادیه اروپا هستند. بد نیست این نکته را هم بدانید که برخورداری از ویزا به معنای ورود به محدوده شینگن نیست! در حقیقت باید بدانید که داشتن یک ویزای شینگن تنها به معنای رسیدن تا مرزهای یک کشور عضو محدوده شینگن است؛ لذا مقامات کشور مرزی عضو شینگن می توانند در صورت عدم وجود مشکل به شما اجازه ورود دهند، همچنین می توانند این اجازه را نیز به شما ندهند! این کار به این دلیل است که ممکن است هر کسی با جعل مدارک و داشتن تنها یک ویزای شینگن به هر کشوری که دلش بخواهد سفر کند و اگر از این حیث به ماجرا نگاه کنیم می توان تا حدودی این حق را به مقامات مرزی کشورهای شینگن داد. چگونه راحت ویزای شینگن بگیریم
      انواع ویزای شینگن ویزای شینگن خود نیز دارای انواع مختلفی هستند که عبارت‌اند از:     ویزای معتبر در منطقه ی محدود (LTV) فقط در کشور صادر کننده عضو شینگن و کشورهایی که نام‌شان در ویزای مربوطه ذکر  شده باشد اعتبار دارد.     ویزای عادی شینگن (USV) حداکثر تا ۹۰ روز عتبار دارد که در هر دوره ۶ ماهه صادر می شود. گفتنی است این ویزا برای سه دسته از افراد A تا C صادر می گردد.     ویزای ملی برای کسانی صادر می شود که قصد اقامت دائم، ادامه تحصیل و یا بیزینس و تجارت را دارند. این ویزا مختص افراد دسته D است. چگونه راحت ویزای شینگن بگیریم
      چه دسته از افرادی به ترتیب عضو گروه های A تا D قرار می گیرند؟     گروه A: مختص ویزای ترانزیت است و مسافری که این ویزا را در دست دارد، حق خروج از فرودگاه را ندارد و فقط اجازه تعویض پرواز را به وی می دهند.
          گروه B: مسافرانی که این نوع ویزا را در دست دارند می توانند از فرودگاه ها خارج شده و از طریق زمینی وارد دیگر کشورهای عضو شینگن شوند.
          گروه C: این ویزا مختص افراد گردشگر می باشد؛ اکثر ایرانی هایی که به اروپا سفر می کنند از این نوع ویزا استفاده می کنند.
          گروه D: این نوع ویزا که بلند مدت نیز هست، مخصوص افرادی می باشد که قصد تجارت و کسب و کار را دارند. شروط دریافت ویزای شینگن در پایان باید به سه شرط اصلی برای دریافت ویزای شینگن اشاره کنیم که عبارت‌اند از:     ارائه پرینت حساب بانکی و گردش مالی
          ارائه مستندات ملکی
          ارائه مدارک مستند شغلی و کاری  
    • بازاریابی اینترنتی تنها به صفحه نتایج جستجو محدود نمی شود. بلکه این نوع بازاریابی همیشه به دنبال کانال های جدید و ابزارهای مفید برای بازاریابی آنلاین است. در حال حاضر شبکه های اجتماعی هر روز تعداد بیشتری کاربر را به خود جذب می کنند. بنابراین خیلی هم عجیب نیست که هر کمپین تبلیغاتی و بازاریابی حساب کاربری و فعالیت های مرتبط با یکی یا همه شبکه های اجتماعی را از قبیل تلگرام، اینستاگرام، لینکدین، توئیتر و غیره را دنبال می کند. اما بخاطر تعداد زیاد تبلیغات، پست ها، کمپین های اسپانر شده که هدف افزایش شهرت برند و ترافیک وب سایت را دارند رقابت بیش از پیش دشوار شده است. برای همین افراد به دنبال جایگزین های جدید برای خواندن محتوای مورد نظر خود هستند. بسیاری از آن ها فرصت را در پیام رسان ها که بیش از شبکه های اجتماعی در حال رشد هستند می یابند. تلگرام یکی از آن پیام رسان هایی است که به طور بسیار سریعی در حال جذب مخاطب و به دست آوردن جایگاه برتر در این میان است. در این مقاله از دارکوب من می خواهم درباره بازاریابی تلگرام و تاثیر آن بر سئو صحبت کنم. روند های بازاریابی، چه اینترنتی و چه غیر آن هر روز در حال توسعه هست اما همه آنها نتوانسته اند که مفید بودن خود را ثابت کنند. پیام رسان تلگرام برای این طراحی شده است که برقراری ارتباط را با مخاطب، اشتراک محتوا، ایجاد کمپین های تبلیغاتی را آسان کند و در عین حال این پیام رسان هنوز مانند شبکه های اجتماعی به حداکثر ظرفیت و رقابت نرسیده است. برای همین این موضوع ارزش صحبت و بررسی را دارد. تلگرام یک اپلیکیشن برای دستگاه های موبایل و دسکتاپ است. که بیش از 100 میلیون کاربر فعال بطور ماهانه دارد و روزانه 350 هزار کاربر جدید عضو آن می شوند. این پیام رسان روزانه 15 میلیارد پیام را به مخاطبان انتقال می دهد. همچنین این برنامه رایگان بوده و نیاز مالی اصلی خود را از طریق خیریه یا Donation به دست می آورد.    شناسایی فواید تلگرام امروز بسیاری از کسب و کارهای محلی از پیام رسان ها برای ارتباط با مشتریان، قبول سفارش، پاسخ به سوالات، نظرات و شکایات استفاده می کنند. یکی از فواید مهم این ابزار ارتباطی این است که نیاز به یک متخصص برای انجام فعالیت های آن نیست Bot ها هر کاری را سریعا و بدون هیچ تلاش زیادی برای شما انجام می دهند. Bot ها می توانند با کمک کوئری ها اطلاعات را برای کاربر فراهم کنند، ویدئو، عکس، مستندات را ارسال کنند، دریافت و پرداخت مالی انجام دهند و تماس های شما را پردازش نمایند. فرصت هایی که با این برنامه کاربردی فراهم شده بسیار وسیع و تنوع است و کمپانی هایی که از تلگرام استفاده می کنند می توانند خدمات فراوانی را به مشتریان خود ارائه دهند. مزیت های کلیدی تلگرام عبارتند از: سئو و فراهم کردن ترافیک وب سایت خدمات عادی روزانه سفارش آنلاین پشتیبانی بلافاصله دستیار شخصی پردازش بازخورد مشتریان هماهنگی و ارتباط با گروه به روز رسانی اطلاعات اطلاعات محصول افزایش شهرت برند فراهم کردن کانال پرداخت علاوه بر این اگر می خواهید از تلگرام برای منبع اطلاعات درباره برند و سرویس های فراهم شده استفاده کنید، این پیام رسان می تواند کارهای زیر را با ابزارها خود برای شما انجام دهد: خبرنامه کانال رویداد های بازاریابی عملیات خدمات و پشتیبانی جمع آوری کننده بازخورد ها کانال تخفیف گفتگوی دوستانه با مشتریان درباره کالا و یا خدمات کانال انتقال اخبار محصولات و یا به روز رسانی ها و غیره از خوبی های تلگرام این است که از آنجاییکه این یک برنامه پردازش ابری است به حداقل حافظه برای کارکردن نیاز دارد. شما می توانید به راحتی این برنامه را بر روی تلفن همراه و یا دستگاه های دسکتاپ نسب کنید و در صورت نیاز آن را حذف نمایید. علاوه بر این تلگرام توسط کمپانی های بزرگ تصاحب نشده است و از سیاست غیر قابل فروش بودن پیروی می کند. و کاربران با استفاده رایگان از این ابزار با خیال راحت می دانند که مانند فیسبوک در آینده دچار تغییرات اساسی عملکرد و سیاست هایش نخواهد شد. و کاربران مجبور نیستند برای استفاده حرفه ایی تر از آن هزینه ایی را پرداخت کنند. قابل توجه آنکه امروز در کشورهایی مانند برزیل و روسیه شما می توانید پرداخت های خود را از طریق تلگرام انجام دهید.   برنامه ریزی برای اقدام اول از همه باید بدانید که تلگرام خود دارای سیستم تبلیغات نمی باشد. همین سیاست رسمی تلگرام و ایجاد کنندگان آن است که باعث شده است که تعداد زیادی افراد به این پیام رسان مهاجرت کنند. و این به شما امکان دسترسی به کاربران فعال و به روز با روند تکنولوژی را ذر کنار روش سنتی تبلیغات را ارائه می دهد. این کاربران همان مشتریان رقبای شما هستند که از طریق سایر روش های گران قیمت بازاریابی و تبلیغات جذب آنها شده اند و حال شما فرصت برقراری ارتباط با این مشتریان را دارید. بهترین گزینه شما ایجاد یک کانال برای کسب و کارتان است که به شما این امکان را می دهد که پیام و انواع محتوای خود را با اعضای کانال به اشتراک بگذارید. شما می توانید به تعداد زیادی مخاطب بدون محدودیت در تعداد پیام دسترسی پیدا کنید. در کانال تنها Administrator است که مدیریت می کند. اما در صورتی که شما به کمک نیاز داشته باشید می توانید چند نفر دیگر را با این نقش تعریف کنید. وقتی که یک کانال بشکل خوبی مدیریت شود کانال تبدیل به یک منبع ایده آل برای تبلیغ، ترویج محصول و پیشنهاد های ویژه می شود. و این سریع ترین راه برای با خبر سازی افراد است. ویژگی دیگری که تلگرام دارد امکان خصوصی یا عمومی سازی کانال می باشد. شما با ویژگی کانال می توانید که تعیین کنید که چه کسانی پست های شما را ببیند. در این حالت است که شما می توانید کانالی از افراد خاص داشته باشید که پیشنهاد ویژه خود را به آنها اراده بدهید. و کانال عمومی نیز می تواند به شناخته شدن برند شما به طور عمومی و بدون مرز کمک کند، مطالب شما را به اشتراک بگذارند و تعداد افراد عضو کانال را افزایش دهند. البته توجه داشته باشید که تمام اعضای کانال شما با قدرت تمام کسب و کار شما را دنبال نمی کنند و تنها عده ایی از آنها قصد و تصمیم برای کار کردن با شما و حتی خواندن مطالب شما را دارند. Bot کمی نیاز به تجربه و برنامه نویسی دارد. اما بهینه سازی های آن کمک بسیار بزرگی به کانال می باشد و نتایج آن چشمگیر است. این ویژگی می تواند به ارتباط شما با اعضا و حل مشکلات مختلف کمک کند. Bot به شما امکان می دهد که عملیاتی هایی را بدون کار انسانی انجام دهید. Bot های تلگرام دارای چندین امکان منحصر به فرد هستند: آموزش بازی جستجو در وب ارتباط با سایر کاربران تعامل سرویس ها پخش برنامه زمانبندی ارسال دستور در شبکه بنابراین با پیاده سازی Bot ها در کانال خود علاوه بر اینکه خطاهای انسانی را کاهش می دهید نیاز به مدیریت و کارهای انسانی برای کانال کسب و کار را نیز کمتر می کنید. اگر می خواهید خودتان یک ربات ایجاد کنید باید بگویم که تلگرام کار را برای شما آسان کرده و همچنین راهنماهای خوبی در اینترنت وجود دارد که مرحله به مرحله فرآیند ساخت آن را به شما آموزش می دهد.   تلگرام و سئو این قسمت را با این سوال شروع می کنم آیا تلگرام برای بک لینک سازی مفید است؟ خیر. آیا تلگرام برای سئو مفید است؟ بله. شبکه تلگرام مانند سایر شبکه های اجتماعی نیست، بلکه یک پیام رسان است که محتوای آن تنها با لاگین کردن برای کاربران در دسترس است. توجه داشته باشید که وقتی مثلا یک نام خاص را در گوگل جستجو می کنید گوگل به شما محتویات صفحات شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، لینکدین و غیره را در این باره برای شما نمایش می دهد، اما این امکان برای محتویات کانال های تلگرام وجود ندارد. بنابراین شما نمی توانید روی لینک های پست های تلگرام به عنوان بک لینک سایت حساب باز کنید و از سوی دیگر امید داشته باشید که محتویات کانال های تلگرام در صفحات نتایج جستجو نمایان شوند، چون امکان فهرست سازی این مطالب از سوی تلگرام برای موتورهای جستجو فراهم نشده است. اما اینکه چطور تلگرام می تواند برای سئوی وب سایت شما مفید باشد؟ تقریبا هیچ شکی وجود ندارد که تلگرام از نظر بازاریابی محتوا حداقل در کشور ما به شکل فوق العاده خوبی عمل می کند. از این جهت با تهیه محتوای جذاب، منحصر به فرد، جدید و با کیفیت در وب سایت و اشتراک گذاشتن آن ها در تلگرام و لینک دهی آن به وب سایت فرصت بسیار خوبی برای فراهم کردن ترافیک برای وب سایت وجود دارد. توجه داشته باشید که ترافیک وب سایت سیگنال بسیار مهمی است که به موتورهای جستجو می گوید که یک سایت مورد علاقه کاربران است بنابراین ارزش رتبه دهی بالا تر را دارد. توجه داشته باشید اگر می خواهید با کمک تبلیغات در کانال کسب و کار خود و یا سایر کانال های تلگرام به سئوی وب سایت تان کمک کنید، باید حتما با قرار دادن لینک وب سایت خود کاربران را برای ورود به سایت تان تشویق کنید.   کلام آخر علیرغم رونق پیام رسان تلگرام در ایران و وجود کاربران و شاغلان موفق در این حوزه هنوز پتانسیل ها و راه استفاده بهینه از آن ها برای بسیاری از صاحبان کسب و کار روشن نیست. در اینجا من تنها به دو نکته اشاره می کنم. همانطور که گفته شد تلگرام در بازاریابی محتوا دارای امکانات مناسبی بوده و می تواند بسیار خوب عمل کند اما لزوم موفقیت شما در این حوزه داشتن برنامه و استراتژی روشن در تهیه و بازاریابی محتوا می باشد. مسئله دیگر هدف گرفتن مخاطب و یا همان مشتری بالقوه است. در این نوع بازاریابی همانطور که در تهیه محتوا دیده می شود، هدف به خوبی و درستی انتخاب نمی شود در نتیجه در این راه سرمایه گذاری های زیادی به هدر می رود. مثلا در تهیه محتوا کانال های متعددی تمایل به تقلید در فراهم کردن محتوای سرگرمی دارند. و از جانب هدف گرفتن مخاطب هر گونه تبلیغاتی در این صفحات سرگرمی با توجه به هزینه آن ها، بازدهی مناسب را نداشته و با مخاطبان هدف ارتباط لازم را بر قرار نمی کنند. با این حال پیشنهاد ما این است که از هر راهی به افزایش ترافیک سایت و یا بازاریابی اطلاعات می پردازید ضروری است که بر روی کانال رسمی تلگرام خود به گونه ایی خاص و ویژه با استفاده از روش های متنوع و موثر بازاریابی کار کنید. چون با شهرت برند و تبلیغات در سایر کانال ها و شبکه های اجتماعی تعداد اعضای کانال کسب و کار شما افزایش پیدا می کند و این سرمایه نیاز حیاتی به نگهداری برای بقا و بازدهی را دارد. sitedar.com
    • چرا صفحه کابینتMDF  باد می کند؟ با توجه به این که امروزه کابینت نقش به سزایی در آشپزخانه دارد و صفحه کابینت به عنوان یکی از مواردی است که مشکلاتی را برای کاربر به وجود آورده و عمده مشکل در صفحه کابینت باد کردن است. مخصوصا صفحه کابینت های ام دی اف که با توجه به قیمت آن اکثر کاربران این نوع صفحه را برای کابینت خود انتخاب می کنند و مشکلات زیادی برایشان به وجود می آورد. به عنوان مثال برخی از تولید کنندگان برای پایین آوردن قیمت صفحه کابینت از دو لایه ورق استفاده می کنند و با چسباندن آنها و یک لایه  pvc روی لبه ورق آن را به عنوان یک صفحه در کابینت استفاده می کنند که مطمئنا مشکلاتی را در پی خواهد داشت که به مرورو زمان خود را نشان می دهند و کاربران را با مشکلاتی مواجه می کند. چه کاری انجام بدیم که صفحه کابینت باد نکند؟ یکی از مهم ترین دلایل باد کردن صفحه رطوبت و آب است که عمدتا در اطراف سینک ظرف شویی این مشکل به وجود می آید تنها کاری که میتوان انجام داد استفاده از چسب های زد آب و عایق کاری حرفه ای اطراف سینک است. از این طریق میتوان تا مقدار زیادی از باد کردن ام دی اف جلوگیری کرد اما باد کردن صفحه مشکلات دیگری را نیز به وجود می آورد. محیط مرطوب به وجود آمده از باد کردن صفحه محل مناسبی برای رشد باکتری ها و قارچ ها می باشد که خطرناک و بیماری زا هستند و میتوان گفت صفحه کابینت چوبی همواره این مشکلات را دارد و هیچگونه راه حلی برای این مسئله وجود ندارد و فقط میتوان با مقداری مراقبت از بروز این گونه مشکلات جلوگیر ی کرد. از چه صفحه کابینتی استفاده کنیم که با این گونه مشکلات مواجه نشویم؟ بهترین گزینه ها در این مورد استفاده از صفحه کابینت هایی با سنگ طبیعی و یا مصنوعی می باشد البته امروزه محصولات مدرنی نیز به این صنعت اضافه شده که میتوان مرغوب ترین و به صرفه ترین آن را صفحه های بتنی (صفحه های سیمانی )نام برد که هر کدام از این محصولات ویژگی های خاص خود را دارند که در ادامه مختصر در مورد آنها توضیح خواهیم داد: صفحه کابینت سنگ طبیعی سنگ طبیعی از زیبایی منحصر به فردی برخوردار است و میتوان عمده ترین دلیل انتخاب این صفحه کابینت را سازگاری با طبیعت دانست و استحکام بالایی که در این محصول وجود دارد موجب می شود سنگ طبیعی از عمر طولانی و مفید برخوردار شود و وجود رنگ ها و ساختار های متفاوت سنگ طبیعی کاربران زیادی را مجذوب خود کند.   صفحه کابینت سنگ مصنوعی سنگ مصنوعی انواع مختلفی دارد که هر کدام دارای ویژگی های خاصی هستند به عنوان مثال کورین و کوارتز  که هر کدام از این محصولات میتواند یک انتخاب مناسب برای صفحه کابینت ما باشد. یکی از مزیت های که کورین دارد وجود چسب مخصوص کورین است  که  در هنگام نصب صفحه کورین میتوان درز کار را با استفاده از چسب کورین پوشاند و یک صفحه یک دست و بدون درز و شکاف ایجاد کرد که زیبایی منحصر به فردی به کابینت آشپزخانه ما می دهد و سنگ کوارتز به دلیل زبر بودن سطح این محصول علاقمندان خاص خود را دارد و از ویژگی های زیادی برخوردار است که هر کدام از این محصولات میتواند انتخابی مناسب، مفید و پاسخگوی نیاز های شما باشد.   صفحه کابینت بتنی این نوع صفحه که به تازگی وارد بازار صفحه کابینت شده و  انتخاب بسیار مناسبی برای صفحه روی کابینت می باشد. در تولید این محصول از چوب استفاده می شود و یک لایه بتن سیمانی روی چوب کار می شود و تبدیل به یک صفحه سیمانی زیبا و مناسب می شود. شاید این سوال ذهن برخی از کاربران را درگیر کند که آیا صفحه بتنی زد آب است؟ بله این محصول کاملا زد آب است و یک عایق بسیار مناسب برای هر وسیله ای میتواند باشد و یک انتخاب عالی با هزینه های نگهداری پایین برای صفحه روی کابینت ما باشد که انتخاب هر کدام از این محصولات بستگی به نوع سلیقه کاربر دارد. لیست قیمت مهم ترین عنوان خرید صفحه کابینت بحث قیمت است که در انواع سنگ های کورین، کوارتز و... متفاوت است. برای اطلاع دقیق از لیست قیمت انواع سنگ مصنوعی(Solid Surface) و سنگ طبیعی کلیک کنید. منبع: خزلی،فرشاد (صفحه کابینت)،کانتریال
  • Who Was Online

    0 Users were Online in the Last 1 Hours

    There is no users online

  • برترین مشارکت کنندگان

    کسی تا کنون امتیازی در این هفته دریافت نکرده است.

به انجمن وب سایت آپدیت کده خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات و ارسال پست ثبت نام کنید

Forums

  1. بخش عمومی

    1. قوانین

       

      لطفا قبل از ثبت نام و دادن پست و ایجاد تاپیک و دادن هر اطلاعاتی به دیگران لطفا اینجا را مطالعه نمایید

      1
      post
    2. آخرین اخبار و اطلاعیه های سایت و انجمن گفتگو

      آخرین اخبار و اطلاعیه های سایت و انجمن اینجا قرار داده خواهد شد

      4
      posts
    3. نظرات و پیشنهادات

      نظرات، پيشنهادات و همچنين مشکلاتی‌ که در سایت و انجمن ها و مسائل پیرامون آنها وجود دارد را در این بخش مطرح کنید

      1
      post
  2. حل مشکلات

    1. مشکلات سخت افزاری

      انجمنی برای حل مشکلات سخت افزاری کاربران

      14
      posts
    2. مشکلات نرم افزاری

      انجمنی برای حل مشکلات نرم افزاری 

      3
      posts
    3. مشکلات مربوط به موبایل و تبلت ها

      انجمنی برای حل مشکلات مربوط به انواع موبایل و تبلت ها

      7
      posts
    4. مشکلات مربوط به لپ تاپ ها

      انجمنی برای رفع مشکلات مربوط به لپ تاپ ها

      5
      posts
    5. مشکلات مربوط به شبکه های اجتماعی

      انجمنی برای حل مشکلات مربوط به انواع شبکه های اجتماعی و انواع مسنجرها 

      3
      posts
    6. سایر دستگاهای دیجیتالی

      انجمنی برای حل مشکلات سایر دستگاه های دیجتالی

      • No posts here yet
    7. مشکلات مربوط به اینترنت

      حل مشکلات مربوط به اینترنت

      7
      posts
    8. مشکلات متفرقه

      انجمن حل مشکلات متفرقه شما کاربران

      8
      posts
  3. معرفی و تبادل نظر

    1. کامپیوتر و لپ تاپ ها

      بحث و تبادل نظر در مورد انواع کامپیوتر و لپ تاپ

      14
      posts
    2. نرم افزارهای کامپیوتری

      معرفی وبحث در مورد نرم افزارهای کامپیوتری در این انجمن

      3
      posts
    3. بازی های کامپیوتری

      معرفی وبحث در مورد بازی های  کامپیوتری در این انجمن

      1
      post
    4. انواع موبایل و تبلت ها

      معرفی و بحث در مورد انواع موبایل و تبلت ها

      9
      posts
    5. اپلیکیشن های موبایل

      معرفی  وبحث در مورد انواع اپلیکیشن های موبایل 

      13
      posts
    6. شبکه های اجتماعی

      بحث و تبادل نظر در مورد انواع شبکه های اجتماعی و مسنجرها

      22
      posts
    7. بخش متفرقه

      بحث و تبادل نظر در مورد مسائلی که انجمنی ندارند

      26
      posts
  4. برنامه نویسی

    1. زبان VB

      انجمنی برای علاقه مندان به ویژوال بیسیک 

      2
      posts
    2. زبان #C

      انجمنی برای علاقه مندان به برنامه نویسی به زبان #C

      • No posts here yet
    3. زبان جاوا java

      انجمنی برای علاقه مندان به زبان برنامه نویسی جاوا

      3
      posts
  5. موضوعات عمومی

    1. گفتگوی آزاد

      بحث و گفتگو و تبادل اطلاعات در مورد مسائل مختلفی که برای آن انجمن تخصصی در نظر گرفته نشده است

      23
      posts
    2. مسائل عمومی وب و اینترنت

      انجمنی برای بحثو گفتگو در مورد وب و اینترنت و سایتهای پشتیبانی و کلیه مسائل مربوط به اینترنت

      31
      posts
    3. مقالات و مطالب عمومی

      محلی برای مقالات متفرقه ( مقالاتی که کپی نیست و توسط کاربران ساخته و یا جمع آوری شده است )

      9
      posts
  • چه کسانی در حال بازدید هستند؟   0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

  • آمارهای کاربران

    120
    کل کاربران
    44
    بیشترین آنلاین
    cafitt13
    جدیدترین کاربر
    cafitt13
    تاریخ عضویت
  • Forum Statistics

    101
    Total Topics
    206
    Total Posts