• آخرین بروزرسانی های وضعیت


    مهمان

    مهمان


  • ارسالی های جدید

    • تبلیغات شهری با رشد و توسعه شهرهای کلان و نیاز مبرم به اطلاع رسانی و همچنین درآمدسازی به یک امر ضروری تبدیل گشته است . امروزه تبلیغات به گونه های متفاوتی در نمای شهرها ، ساختمان ، سردر مغازه ها به چشم می خورد و با وجود اینکه ممکن است برخی افراد با نگاه به گذشته ، مولفه های اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی که در شهرهای توسعه یافته وجود دارد را نادیده بگیرند و صرفا آنها را درآمد زا و اقتصادی تلقی کنند اما با این وجود برخی از تبلیغات همچون تابلو چلنیوم ، تابلو برجسته و بیلبورد می تواند به عنوان یک اثر هنری در ذهن ها نقش ببندد .
      نقاط مناسب برای نصب تابلوهای تبلیغاتی :     انتخاب مکانهای بسیار مناسب جهت نصب تبلیغات : مهمترین فاکتور اساسی برای نصب تابلو یا بنر و یا بیلبورد زاویه دید مناسب می باشد . تبلیغات می بایست در جاهایی نصب شود که میزان تردد خودروها و عبور و مرور افراد پیاده در آن مکان ها بیشتر باشد . تابلو تبلیغاتی باید در مکان هایی دور از درختان و ساختمان های بلند نصب شود زیرا در صورت وجود درختان و ساختمان های بلند ، مجبور می شویم ابزار تبلیغاتی را در فاصله ای بیشتر از سطح زمین و در ارتفاع بالاتری نصب کنیم که در چنین شرایطی یک تبلیغ در یک نقطه کور ایجاد کرده ایم که بی فایده می باشد. بزرگراهها  نقاطی بسیار عالی برای نصب تابلوهای تبلیغاتی و بیلبورد می باشد چون در بین مسیر هیچ فضایی برای سرگرمی سرنشینان خودروها وجود ندارد دیدن یک تابلوی تبلیغاتی یا بیلبورد به راحتی ذهن را درگیر می کند و هر فرد حتی شده نیم نگاهی به آن تبلیغ نصب شده می اندازد و آن محصول یا کالا برای او معرفی می شود  که هر چقدر این ابزار تبلیغاتی بزرگتر باشد و امکان دید آن  از تمام قسمت های بزرگراه فراهم باشد تاثیرگذارتر خواهد بود .
          ساخت تابلو های متحرک و نورانی : شکل و ظاهر تابلو نقش بسزایی در جلب توجه افراد ایفا می کند و هرچقدر در تابلوسازی از رنگ ها ، برجستگی حروف ، اشکال سه بعدی و نورهای رنگی استفاده شود قطعا در نمایش هدفی که برای آن ساخته شده است موثرتر واقع خواهد شد.     گوناگونی تبلیغات و ایده پردازی جدید: اکنون دیگر تبلیغات مانند گذشته به یک نوشته ختم نمی شود بلکه ساخت تابلو های تبلیغاتی تنوع زیادی پیدا کرده است و با اسامی و شیوه های متفاوتی ساخته و احداث می گردد حال اگر فردی از خود خلاقیت به خرج دهد و این روشها را با هم ادغام نماید و از همان ابزار موجود یک شکل متفاوت بزرگ و یا کوچک بسازد و یا ایده جدیدی پیاده کند که در هیج جای کشور به آن شیوه تبلیغ نشده باشد تبلیغ او ، یک تبلیغ خاص و ایده آل خواهد بود که نظر همگان را به خود جلب خواهد نمود.     استفاده از مکان نامناسب برای تبلیغات: گاهی ممکن است از مکانی گذر نمایید که تابلوهای تبلیغاتی در شکلها ، طرح ها و رنگهای مختلف به طور همزمان در یک مکان نصب شده اند در چنین شرایطی است که افراد دچار سردرگمی می شوند و نمی توانند آن تبلیغات را از یکدیگر تفکیک کنند و تمرکز فکری آنها به هم می ریزد و آنها را نادیده می گیرند . پس همیشه برای تبلیغات خود مکان مناسب را انتخاب کنید.
      اصلاح نقاط منفی تبلیغات شهری :     توجه به اندازه : بی قاعده بودن تابلو ها در اندازه های متفاوت باعث می شود نقش تابلو های دیگر مخدوش شود بنابراین به جای بزرگی تابلو در یک مکانی که شامل ازدحام  تابلوی تبلیغاتی  است از یک طرح جامع و مناسب با شرایط آن محیط به جلب توجه بپردازید.     اهمیت به خوانایی تابلوهای تبلیغاتی : هر چقدر تابلوها خواناتر باشند پیام مندرج بر روی آن سریع تر و بهتر به گیرنده منتقل می شود .     داشتن نورپردازی مناسب : نورپردازی مناسب در جلوه و زیبایی تابلو نقش مهمی ایفا می کند و وجود رنگهای متنوع و نحوه ترکیب آنها با یکدیگر در یک تابلو با کاربری و ارائه پیامی که به مخاطب القاء می کند یک رابطه منطقی دارد . توجه به کیفیت مصالح مورد استفاده درساخت تابلوهای تبلیغاتی : تابلوسازی  با کیفیت مناسب مانند عدم نفوذ آب به داخل تابلو ، جنس ورق رویه و زیرکار آن ، جنس حروف ساخته شده و تعبیه شده بر روی تابلو ، مقاوم بودن تابلو در برابر سرما و گرما و اشعه خورشید و عدم تغییر حالت آن ، تکیه گاه مقاوم برای نصب تابلو و عدم شکستگی ، اینها همه مواردی هستند که می بایست رعایت شوند تا تابلوهای نصب شده در اقصی نقاط شهر چشم انداز نامناسبی ایجاد نکنند .     تراکم و توزیع نامناسب تبلیغات : اگر تراکم تبلیغاتی مغایر با استانداردهای بین المللی نباشد و تابلوها جذابیت کافی از لحاظ ساختار یا کیفیت طراحی نداشته باشند و همچنین به طور نامناسب در فضا متراکم شده باشند با گذشت زمان باعث دلزدگی و کاهش تعداد مخاطبان خواهد شد و اثر بخشی بازاریابی خود را ازدست خواهند داد.
      رتبه بندی شرکتهای تبلیغاتی : نخستین گامی که در اجرای طرح جامع تبلیغات شهری انجام می شود رتبه بندی شرکتهای تبلیغاتی است که طبق اجرای این طرح فعالیت شرکتهای تبلیغاتی رتبه بندی و ساماندهی می گردد . ساماندهی تبلیغات مغازه ها و واحدهای تجاری می تواند یاری رسان باشد تا تبلیغات موجود در شهرها ، نما و اثرگذاری واقعی خود را داشته باشد و هر چه تبلیغات اصولی و ساماندهی شده باشد در افزایش آرامش روحی شهروندان و میزان بازاریابی موثرتر واقع خواهد شد.
      نتیجه گیری : در یک جمع بندی کلی می توان گفت که هیچ روش تایید شده ای در زمینه ساخت و احداث تابلوهای تبلیغاتی موجود نیست و با توسعه دامنه تبلیغات و و نیاز به اطلاع رسانی و پیچیده تر شدن روشهای ساخت تابلوهای شهری و با روی کار آمدن تکنیک های جدید تبلیغاتی محیطی ، نیاز به متخصصان ، مهندسان و مشاوران در جهت ارتقای سطح آموزشی بیش از پیش احساس می گردد. منبع : گروه تولیدی ایمن نورتاب
    • دوستان عزیز سلام! امروز میخام یه اپلیکیشن خوب و ساده و کم حجم در باره والپیپر و بک گراند بهتون معرفی کنم! متاسفانه این اپلیکیشن فقط روی اندروید جواب میده و فقط و فقط در گوگل پلی گذاشته شده. این یک برنامه ایرانیه که میتونه واقعا موبایل شمارو منحصر به فرد کنه ! ینی به نظر من نمیشه عکس ها و بک گراند هاشو جای دیگه پیدا کرد. این اپلیکیشن حتا قابلیت انتخاب کردن کیفیت والپیپرتونم بهتون میده!از هر کیفیتی والپیپر داره! این برنامه توسط یه گروه بسیار حرفه ای ساخته شده و براش تلاش خیلی زیادی شده.. یه جورایی به نظر مصداق این جملست که میگه زیبایی در سادگیه خیلی خوشحال میشم دوستانی که استفاده کردند یا خواهند کرد هم نظرشونو درمیون بزارن4k surprising wallpapers  
    • نقش تابلو تبلیغاتی در تغییر شکل ظاهری شهرها : شکل ظاهری شهرها دستخوش اجزای تشکیل دهنده آن است که یکی از اجزای غیرقابل انکار تابلوهای تبلیغاتی و علایم هستند که این تابلوهای تبلیغاتی ضمن ایفای نقش موثر خود که همان معرفی کالا یا خدمتی که بدان منظور طراحی و احداث شده است موجب افزایش پویایی و سرزندگی فضا یا اغتشاش و سردرگمی نیز می شوند . این بدان سبب است که شهرها مملو از تابلوهای رنگارنگ و در طرح ها و شیوه های مختلف همچون تابلو استیل ، تابلو برجسته ، تابلو چلنیوم ، بیلبورد ، LED  و غیره می باشد اما ازدیاد این تابلوها در برخی از نقاط باعث آلودگی و آشفتگی بصری گشته اند
      به طور کلی می توان تابلوها و علایم را به دو دسته کلی تقسیم بندی نمود :
      تابلوی معرف کاربری  : این تابلوها شامل حروف ، اعداد ، اشکال ، تصاویر ، تزئینات ، نمادها و غیره می باشد که اهداف آن پیام رسانی و راهنمایی افراد است و در معابر عمومی نصب می شود .
      تابلوهای تبلیغاتی : این تابلوها معرف محصول یا خدمات است که در محل های مختلف نصب می شود تا موجب جذب مشتری بیشتر شود . هر تابلوی تبلیغاتی جنبه های مختلفی دارند که عبارتند از : 1) جنبه زیباشناختی : رنگ ها ، خطوط متن روی تابلو ، شکل ، اندازه ، نحوه قرارگیری و موقعیت ، اینها همه و همه دست در دست هم می دهند تا یک تابلوی تبلیغاتی جلوه زیباتری داشته باشد و بتواند در ذهن بیننده رسوخ نماید و او را در خرید کالا یا دریافت خدمت ترغیب نماید . 2) جنبه عملکردی : اینکه چه چیزی روی تابلو درج شود تا بتواند توجه مخاطب را جلب نماید و عملکرد بهتری داشته باشد . 3) جنبه پایداری : بعضی از تابلوها طوری در ذهن نقش می بندد که به بودن آن تابلو در آن محیط عادت می کنیم و نبود آن کاملا احساس می شود پس تابلو باید طوری طراحی شود که متن روی آن در ذهن ثبت شود .
      نقش تابلوهای تبلیغاتی در فضای شهری : کالن معتقد است تبلیغات بیرون از ساختمان با ارزشترین نوع مشارکت در تجلی هنر منظر شهری قرن بیستم هستند  .  با توجه به نظریات مختلف در مورد نقش تابلوها در فضای شهری می توان  گفت که تابلوهای تبلیغاتی باعث ارتقاء کیفی فضای شهری می شوند و این کیفیت می تواند در بر گیرنده تنوع ، رنگ ، پیچیدگی ، نظم ، وحدت ، معنا ، خوانایی ، سرزندگی و پویایی باشد اما در برخی مواقع تنوع بیش از حد تابلوها ، فاصله کم ، تعداد معدد آنها  در یک فضا باعث عدم هماهنگی و بی نظمی آنها می شود و گاها رنگهای تند تابلوها که فضا را دچار پویایی می نمایند باعث از بین رفتن معنا و هویت یک مکان می گردد برای حل این مساله نیاز به مدیریت نصب تابلوها شهری و طراحی مناسب با توجه به زمینه های فرهنگی و اجتماعی می باشد . کشورهای متفاوت در طراحی تابلوهای تبلیغاتی سه رویکرد مختلف ارائه نموده اند که عبارتند از : 1)طرح یکسان سازی تابلوها با تکیه بر قواعد زیباشناختی عینی و ارائه قوانین و ضوابط کاملا محدود با ارائه یک نمود و الگو که با استفاده از این رویکرد یک نظم خشک بین تابلوهای تبلیغاتی ایجاد شده و از فعالیت و پویایی خیابانها کاسته می شود و این عمل باعث یکسان شدن تمام بافت شهر و فضای خیابان ها می شود و جلوه ی زیبا و یکسانی به فضا می بخشد که دیدن آن چشم را خسته نمی کند بلکه یک فضای کاملا یکسان و منظم نظر افراد را به خود جلب می کند . 2) در این نوع روش تابلوها طبق یک چهارچوب کلی که دارای ضوابط و انعطاف پذیری کم است طراحی و پیاده سازی میشود در این روش هر کس به شیوه ای ، طبق سلیقه شخصی خود تابلو را در مکان مدنظر نصب می نماید که در چنین شرایطی در بعضی از فضاها اغتشاش و آلودگی بصری ایجاد می گردد . 3) در این روش الگوها و نمونه های بهینه ای برای هدایت و تشویق مردم تدوین می گردد  . با استفاده از این رویکرد و رعایت قوانین عام کیفی و کمی و نظارت دقیق و مدیریت ، مردم را به سوی الگو برداری مناسب از نمونه ها هدایت و تشویق می نمایند . با توجه به پژوهش ها و بررسی های صورت گرفته می توان گفت که رویکرد سوم یکی از بهترین روشهای تبلیغاتی است که پیاده سازی به این روش مزایای زیر را در بر خواهد داشت : 1) الهام گرفتن از الگوها و معانی موجود در گذشته و طراحی منطبق با نیاز و سلیقه روز 2) استفاده از خود محصولات به صورت گرافیکی در تلفیق با معماری بنا 3) استفاده از رنگ های مکمل با زمینه و ایجاد سرزندگی و جذابیت نقش 4) ایجاد تنوع و گوناگونی و پیوستگی زمینه و بدنه به طوری که کل تابلو به صورت واحد به نظر می رسد 5) استفاده از هماهنگی های مدولاری در معماری و جزئیات بناهای شاخص موجود در خیابان منبع : گروه تولیدی ایمن نورتاب
    • امروزه روشهای زیادی برای تبلیغ محصول و خدمات وجود دارد که یکی از این روشهای موثر تابلوسازی است . تابلوسازی به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغاتی در بین آهاد مردم به طرز چشم گیری توسعه و رواج یافته است به گونه ای که دیگر یک هزینه محسوب نمی شود بلکه به عنوان یک سرمایه گذاری برای کسب وکار به شمار می آید . تابلوها یا به صورت بیلبورد در میادین و گذرگاهها وبزرگراهها و یا در، سردر محل کسب وکار ، یا پشت بام ها نصب می گردد و در معرض دید عموم قرار می گیرد . تابلو هر چقدر کیفیت و زیبایی و نورپردازی بهتری داشته باشد تاثیرگذاری بیشتری در جذب مشتری خواهد داشت .تابلو سازی در انواع مختلفی نظیر تابلوسازی چلنیوم ، فلکسی ، ال ای دی ، فلز ، نئون پلاستیک ، لایت باکس و تلویزیون های شهری طراحی و پیاده سازی می شود هر کدام از آنها روند طراحی و پیاده سازی خاص خود را دارند .تابلو برجسته چلنیوم به دلیل داشتن نورپردازی با رنگهای متفاوت و زیبا این روزها طرفداران بیشتری نسبت به دیگر نوع ها پیدا کرده است . مزایای ساخت تابلو : تابلوسازی ماندگاری بیشتری نسبت به سایر ابزارهای تبلیغاتی دارد و در برابر سرما و گرما و تابش خورشید و گرد و غبار مقاوم است و خراب نمی شود و اگر شرایطی فراهم شود که مجبور به جابه جایی  و نقل مکان شوید می توان به راحتی آن را در مناطق مختلف جغرافیایی جابجا نمود . تابلوسازی به این دلیل نسبت به ابزارهای تبلیغاتی دیگر نظیر تراکت ارجحیت دارد که اکثر مردم وقتی تراکتی را دریافت می کنند خیلی کم به آن توجه می نمایند و ممکن است حتی بدون نگاهی آن  را دور بیندازند اما تابلو وقتی در محل کسب و کار یا در میادین و گذرگاهها و بزرگراه ها نصب می شوند به مدت طولانی در معرض دید عموم قرار می گیرند و خواه ناخواه هرفردی حتی شده یکبار هم به آن توجه می کند و زمانی که مورد نیاز وی بود به مکان مورد نظر مراجعه می نماید و ممکن است به مشتری همیشگی تبدیل شود. در تابلوسازی چیزهایی که می بایست مدنظرقرار داده شود تا بیشتر مورد توجه عموم مردم قرار گیرد به شرح زیر می باشد : ۱) استفاده از افکت های زیبای نور دررنگهای متنوع : نور در تابلوسازی و نمای تابلو تاثیر فراوانی دارد به خصوص اگر تابلو از نوع تابلو چلنیوم ، نئون ، LED  ، فلکسی و لایت باکس باشد ، نور پردازی حرف اول را می زند . ۲) برجسته سازی تابلو و استفاده از طرح ها و زمینه های خاص و مدرن در تابلو: ساخت تابلوهایی با حروف برجسته جلوه زیبایی به تابلو می بخشد ۳) رنگ آمیزی مناسب : برای انتخاب رنگ مناسب و موثر در ساخت تابلو نیاز به آشنایی کمی با رنگها و روانشناسی رنگ داریم اگر رنگها و نحوه ترکیب آنها را به خوبی بشناسیم و آنها را درتابلوسازی به درستی پیاده سازی نماییم قطعا تاثیربسزایی در فکر و ذهن عموم خواهد داشت .   منبع : گروه تولیدی ایمن نورتاب
    • در دنیای امروزی هر فرد در هر رشته و شاخه ای که مشغول فعالیت است می بایست علاو بر شاخه خود ، دیگر شاخه ها و فنونی که شاید در گذشته با شغل وی ارتباطی نداشته اند اما امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی و ادغام رشته ها و فنون متعدد جزء شاخه ای ضروری از شغل وی تبدیل گشته اند ، را بیاموزد تا بتواند در عرصه شغلی خود به طور تمام و کمال فعالیت نماید و پاسخگوی نیاز مشتریان خود باشد . یکی از این مشاغل تابلوسازی است که در گذشته فقط به صورت چاپ یک نوشته برروی کاغذ یا پارچه بوده است اما با پیشرفت تکنولوژی ،  امروزه نیازمند استفاده از شاخه هایی همچون گرافیک ، کامپیوتر ، طراحی سه بعدی ، علوم الکترونیک ، روانشناسی رنگ ها و شخصیت شناسی و … شده است . راهکارهای روانشناسی فنون تبلیغات : یکی از مهمترین هدف های تابلوسازی نحوه برقراری ارتباط با جامعه و شناخت روابط بین افراد ، روانشناسی رنگ ها و همچنین شناخت ماهیت هایی همچون مختصات روانی ، اجتماعی ، فرهنگی جامعه ، ماهیت زبان ، ساختارهای رسمی و اجتماعی ، رویه های ارتباطی نظیر صحبت کردن ، نوشتن و سایر روشهای انتقال مطلب مورد نظر به کمک تابلوسازی می باشد . در دنیای پراز رقابت امروز ، شرکتها برای فروش کالا و محصولات یا ارائه خدمات خود ، مجبور به استفاده از تبلیغات به شیوه های متعدد همچون تابلوسازی که خود شامل ساخت تابلو به روشهای مختلف مانند تابلو استیل ، تابلو چلنیوم ، تابلو برجسته ، تابلو کامپوزیت ، تابلو لترمکس ، نئون پلاستیک ، چاپ بنر ، بیلبورد و یا تبلیغات در رادیو و تلویزیون هستند . شاخه های مرتبط با ساخت تابلو : صنعت : حکاکی و برش لیزری دو مشخصه اصلی از کاربرد صنعت در تابلوسازی می باشد . تابلوساز برای ساخت حروف برجسته تابلو چلنیوم و یا حروف برجسته پلاستیک نیازمند استفاده از دستگاه برش لیزری است بنابراین تابلوساز باید با نحوه استفاده از دستگاه برش لیزری آشنایی کامل داشته باشد . الکترونیک : چیدمان ماژول های تابلوهای  LED و مداربندی آنها و یا سیم کشی لامپ های SMD   در تابلو چلنیوم یا لترمکس تابلوساز را به  یادگیری و اموزش علم الکترونیک ملزم می نماید . رایانه : علم رایانه یکی از اساسی ترین رشته های مورد نیاز در صنعت تابلوسازی است زیرا تمام طرح ها توسط کامپیوتر و برنامه های نرم افزاری مانند کرل دراو ، فتوشاپ ، اتوکد ، گرافیک  و… اجرا می شود که بهتر است یک تابلوساز ماهر در این موارد هم سررشته داشته باشد البته تمام این کارها توسط متخصصین مربوط به همان رشته صورت می گیرد و همه این تخصص ها را به طور همزمان یک تابلوساز نمی تواند فرا گیرد اما بازهم داشتن یک زمینه کافی در هر یک از این شاخه ها برای توجیه مشتری لازم و ضروری است زیرا طراحی تابلو چلنیوم ، تابلو لترمکس ، تابلو فلکسی فیس و مدیریت افکت های تابلو های LED  و بسیاری از موارد دیگر نیازمند کار با این نرم افزارهاست . حال برای اینکه پیام تبلیغاتی از نظر روانشناسی بتواند در ذهن مخاطب رسوخ نماید نیاز به پیاده سازی چند راهکار می باشد : ۱) الگوهای ذهنی مخاطب را در هم شکنید : ذهن مخاطب را با بحث ها و واقعیت های اجتماعی تحریک نمایید و زمینه سازی کنید و همین که ذهن اوا آماده پذیرش حرف های جدید شد ، شروع به صحبت کردن در زمینه کاری خود و معرفی محصولات و خدمات نمایید . ۲) بیشتر روی مشکل مشتریان تمرکز نمایید تا معرفی محصول خود : افراد تا زمانی که به مشکلاتی که مرتبط با حیطه کاری شما هستند برخورد نکنند به شما مراجعه نخواهند کرد ممکن است فردی اصلا قصد خرید یا دریافت خدمت ارائه شده توسط شما را نداشته باشد زیرا به مشکلاتی که دارد واقف نیست و به آنها توجهی ندارد پس هنگام مراجعه حضوری قبل از اینکه راه حل خود را مطرح و روی آن پافشاری نمایید باید اطمینان حاصل کنید که مخاطب شما مسئله و مشکل خود را که مرتبط با خدمات شماست درک کرده و با آن درگیر شده است . پس از اینکه ، از این مسئله اطمینان حاصل نمودید خیلی با حوصله راهکارهای خود را برای از بین بردن مشکلات مطرح نمایید در این صورت است که مخاطب برای دریافت آن خدمات بهتر توجیه می شود . ۳) تصویر ذهنی از محصولات و یا خدمات برای مشتری ایجاد نمایید : برای معرفی کالا و خدمات خود بهتر است ذهن مخاطب را با نام افراد مشهور و معروف در استفاده از خدمات شما درگیر نمایید زیرا تصاویر ، آرم ها و برندهای معروف بهتر در ذهن نقش می بندند برای همین است که اکثر تبلیغات تلویزیونی توسط افراد سرشناسی همچون فوتبالیست ها و بازیگران انجام می شود تا بر روی ذهن مخاطب تاثیرگذارتر شود. اصول ارتباط و نحوه بهره گیری از آن در شغل تابلوسازی : حس ادراکی : دید و درک افراد از یک صحنه ، منظره ، تابلو ، چهره و… کاملا متفاوت است و هر کس بر حسب زمینه فرهنگی ، اجتماعی ، روحی و روانی ، درک مختص خود را از اطراف دارد . بنابراین تابلوکاران می بایست هنگام ساخت تابلو همه این نکات را در نظر بگیرند تا چیزی که خلق می کنند بتواند در ذهن همه افراد با ویژگیهای متفاوت تاثیری که می خواهد را ایفا کند. نقش اجتماعی : افراد با نقش خود در سازمانها و محل فعالیت خود عجین شده اند بنابراین مجموعه لغات ، اصطلاحات و تصاویر مندرج برروی تابلوها ، بیلبوردها و بنرهای تبلیغاتی باید به گونه ای باشد که بر خلق و خو و نیازهای اجتماعی متفاوت افراد موثر بوده و نقش و جایگاه افراد در اجتماع در نظر گرفته شود . ارزشهای فرهنگی : هر قشراز جامعه خصوصیات فرهنگی خود را دارا می باشد که می بایست تمام این خصوصیات در ساخت تابلو در نظر گرفته شود تا بر ذهن تمام اقشار جامعه نقش ببندد.
  • Who Was Online

    0 Users were Online in the Last 1 Hours

    There is no users online

  • برترین مشارکت کنندگان

    کسی تا کنون امتیازی در این هفته دریافت نکرده است.

به انجمن وب سایت آپدیت کده خوش آمدید لطفا برای استفاده از تمامی امکانات و ارسال پست ثبت نام کنید

Forums

  1. بخش عمومی

    1. قوانین

       

      لطفا قبل از ثبت نام و دادن پست و ایجاد تاپیک و دادن هر اطلاعاتی به دیگران لطفا اینجا را مطالعه نمایید

      1
      post
    2. آخرین اخبار و اطلاعیه های سایت و انجمن گفتگو

      آخرین اخبار و اطلاعیه های سایت و انجمن اینجا قرار داده خواهد شد

      4
      posts
    3. نظرات و پیشنهادات

      نظرات، پيشنهادات و همچنين مشکلاتی‌ که در سایت و انجمن ها و مسائل پیرامون آنها وجود دارد را در این بخش مطرح کنید

      1
      post
  2. حل مشکلات

    1. مشکلات سخت افزاری

      انجمنی برای حل مشکلات سخت افزاری کاربران

      14
      posts
    2. مشکلات نرم افزاری

      انجمنی برای حل مشکلات نرم افزاری 

      3
      posts
    3. مشکلات مربوط به موبایل و تبلت ها

      انجمنی برای حل مشکلات مربوط به انواع موبایل و تبلت ها

      7
      posts
    4. مشکلات مربوط به لپ تاپ ها

      انجمنی برای رفع مشکلات مربوط به لپ تاپ ها

      5
      posts
    5. مشکلات مربوط به شبکه های اجتماعی

      انجمنی برای حل مشکلات مربوط به انواع شبکه های اجتماعی و انواع مسنجرها 

      5
      posts
    6. سایر دستگاهای دیجیتالی

      انجمنی برای حل مشکلات سایر دستگاه های دیجتالی

      • No posts here yet
    7. مشکلات مربوط به اینترنت

      حل مشکلات مربوط به اینترنت

      7
      posts
    8. مشکلات متفرقه

      انجمن حل مشکلات متفرقه شما کاربران

      8
      posts
  3. معرفی و تبادل نظر

    1. کامپیوتر و لپ تاپ ها

      بحث و تبادل نظر در مورد انواع کامپیوتر و لپ تاپ

      14
      posts
    2. نرم افزارهای کامپیوتری

      معرفی وبحث در مورد نرم افزارهای کامپیوتری در این انجمن

      3
      posts
    3. بازی های کامپیوتری

      معرفی وبحث در مورد بازی های  کامپیوتری در این انجمن

      1
      post
    4. انواع موبایل و تبلت ها

      معرفی و بحث در مورد انواع موبایل و تبلت ها

      9
      posts
    5. اپلیکیشن های موبایل

      معرفی  وبحث در مورد انواع اپلیکیشن های موبایل 

      14
      posts
    6. شبکه های اجتماعی

      بحث و تبادل نظر در مورد انواع شبکه های اجتماعی و مسنجرها

      22
      posts
    7. بخش متفرقه

      بحث و تبادل نظر در مورد مسائلی که انجمنی ندارند

      26
      posts
  4. برنامه نویسی

    1. زبان VB

      انجمنی برای علاقه مندان به ویژوال بیسیک 

      2
      posts
    2. زبان #C

      انجمنی برای علاقه مندان به برنامه نویسی به زبان #C

      • No posts here yet
    3. زبان جاوا java

      انجمنی برای علاقه مندان به زبان برنامه نویسی جاوا

      3
      posts
  5. موضوعات عمومی

    1. گفتگوی آزاد

      بحث و گفتگو و تبادل اطلاعات در مورد مسائل مختلفی که برای آن انجمن تخصصی در نظر گرفته نشده است

      26
      posts
    2. مسائل عمومی وب و اینترنت

      انجمنی برای بحثو گفتگو در مورد وب و اینترنت و سایتهای پشتیبانی و کلیه مسائل مربوط به اینترنت

      32
      posts
    3. مقالات و مطالب عمومی

      محلی برای مقالات متفرقه ( مقالاتی که کپی نیست و توسط کاربران ساخته و یا جمع آوری شده است )

      19
      posts
  • چه کسانی در حال بازدید هستند؟   0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

  • آمارهای کاربران

    128
    کل کاربران
    44
    بیشترین آنلاین
    reyhaneh
    جدیدترین کاربر
    reyhaneh
    تاریخ عضویت
  • Forum Statistics

    117
    Total Topics
    223
    Total Posts