• آخرین بروزرسانی های وضعیت

    بروز رسانی وضعیت ای وجود ندارد

    مهمان

    مهمان


  • ارسالی های جدید

    • علت اهمیت رنگ بندی طراحی سایت چیست   علت اهمیت رنگ بندی طراحی سایت چیست : زیبایی یک طراحی سایت به کاراکتر های گوناگونی وابسته می باشد . یکی از با اهمیت ترین کاراکتر ها در این زمینه رنگ بندی زیبا و متناسب با نوع فعالیت وب سایت طراحی شده می باشد . اگر در انتخاب رنگ طراحی سایت تان به درستی عمل کنید یکی از مهم ترین و تاثیر گذار ترین عوامل در جذب کاربران را در دست خواهید داشت ، در واقع کاربران فضای مجازی در ابتدای ورود به یک وب سایت به رنگ بندی آن توجه می کنند ، البته نا گفته نماند رنگ بندی طراحی سایت یکی از تاثیر گذارترین عوامل در علایق بازدیدکنندگان کشور می باشد چراکه ممکن است رنگ بندی وب سایت تان در یک کشور جذاب و در کشوری دیگر جالب نباشد . رنگ های گرم : در دنیای طراحی سایت یکی از اصلی ترین مجموعه های رنگ بندی ، رنگ های گرم می باشند . رنگ های گرم عبارت اند از رنگ زرد ، نارنجی ، قرمز و دیگر رنگ هایی که از ترکیب این سه رنگ به  وجود می آیند . یکی از خصوصیات رنگ های گرم انرژی و شادابی آن ها می باشد و بهتر است از این رنگ ها در کنار رنگ های هم خانواده استفاده نمایید . به طور مثال در طراحی بنر ها بهتر است از این دسته از رنگ ها استفاده نمایید اما در این امر زیاده روی نکنید چرا که ممکن است باعث اذیت شدن چشم افراد شود . رنگ های سرد : این مجموعه شامل رنگ هایی از قبیل بنفش ، آبی ، سبز و تمامی رنگ هایی که از ترکیب این رنگ ها به وجود می آیند می باشد . بر اساس آمار های به دست آمده رنگ های سرد ، آرامش بخش تر از رنگ های گروه گرم می باشند . یکی از جذاب ترین رنگ های سرد رنگ سبز می باشد که همیشه یاد آور طبیعت می باشد . رنگ سبز به کاربران حس تازگی می بخشد و موجب به وجود آمدن تعادل و هماهنگی در مخاطبین یک طراحی سایت می گردد . لازم به ذکر ایت بدانید به کار گیری این رنگ در طراحی سایت هایی که در حوزه ی طبیعت و نوسازی مشغول به فعالیت می باشند بسیار مناسب می باشد .
    • طراحی سایت ریسپانسیو
      طراحی سایت ریسپانسیو : امروزه با توجه به رشد استفاده از اینترنت و فضای مجازی توسط افراد ، ساخت و طراحی سایت به یکی از الزامات  برای هر کسب و کاری مبدل شده است . البته می بایست این نکته را در نظر داشته باشید که هر نوع وب سایتی برای کسب و کار شما موفقیت آمیز نخواهد بود . همان طور که می دانید امروزه رایانه های شخصی و کامپیوتر ها تنها دستگاه های دسترسی به فضای اینترنت نمی باشند و دستگاه های هوشمند بسیاری نظیر تبلت ها و تلفن های همراه هوشمند وارد بازار شده اند . این دستگاه ها به شدت مورد استقبال افراد قرار گرفته اند چرا که دسترسی به اینترنت به وسیله ی آن ها بسیار آسان تر و سریع تر می باشد . در گذشته از طراحی سایت موبایل محور برای نمایش وب سایت ها در تلفن های همراه استفاده می شد . این نوع طراحی سایت به این صورت بود که سرور بر اساس شناسه ی مرورگر مخاطب ، تشخیص می داد که مخاطب از موبایل برای بازدید از وب سایت استفاده نموده است . 
      طراحی سایت ریسپانسیو روشی است که با استفاده از آن می توانید وب سایتی متناسب با هر دستگاه هوشمند با هر اندازه ی صفحه نمایش داشته باشید . شرکت طراحی سایت نونگار به عنوان بزرگ ترین و قدیمی ترین شرکت طراحی سایت بهترین و کاربردیترین وب سایت ها را  در حوزه ی ریسپانسیو یا واکنش گرا ارائه می نماید . با سپردن پروژه طراحی سایت تان به " شرکت نونگار " موفقیت چشم گیری برای کسب و کارتان رقم خواهید زد چراکه با تمامی مراحل ساخت و راه اندازی وب سایت تان متناسب با اصول و قوانین طراحی سایت و سئو انجام می شود . در واقع با طراحی سایت ریسپانسیو می توانید نرخ فروش خدمات و محصولات تان را افزایش دهید ، ترافیک وب سایت تان را بهبود بخشید ، در زمان و هزینه های توسعه ی وب سایت برای دستگاه های هوشمند صرفه جویی نمایید ، سرعت بارگذاری صفحات طراحی سایت تان را افزایش دهید ، از رقبای خود پیشی گرفته و شاهد رشد بازاریابی اینترنتی و افزایش مشتری باشید .
    • انجام اقدامات مربوط به تعیین وقت سفارت خود را به کارشناسان ما بسپارید. ما قادر به اخذ وقت سفارت انگلستان در کلیه ی کشورها خواهیم بود
       
      مراحل اخذ وقت سفارت انگلستان
      مرحله اول: پر کردن فرم درخواست ویزا (که بسته به نوع ویزای درخواستی متفاوت است). بنابراین پیدا کردن و پر کردن فرم مناسب برای هر فرد از اهمیت بسیاری برخوردار است که شما می توانید این امر را به همکاران ما در آنامهرپرواز بسپارید که در این زمینه تجربه ی کافی کسب کرده اند. توجه داشته باشید که در صورت پر کردن فرم اشتباه و مراجعه به سفارت، درخواست شما رد شده و این مسئله در پرونده ی شما ثبت می شود
      مرحله ی دوم: انتخاب کشور برای انجام انگشت نگاری ( و در صورت نیاز،مانجام مصاحبه)
      از آنجایی که سفارت انگلستان در حال حاضر در ایران فعالیت نمی کند، هموطنان عزیزی که مایل به اخذ ویزا انگلستان هستند می بایست پس از پر کردن و ارسال فرم درخواست ویزا، شخصا به سفارت انگلستان و یا یکی از مراکز صدور ویزا در کشورهای همسایه:مثل ترکیه یا امارات مراجعه کنند. که این مستلزم گرفتن وقت از سفارت مربوطه می باشد و همکاران ما همچنان در این مرحله نیز در کنار شما خواهند بود و در بازه ی زمانی مناسب اقدام به اخذ وقت سفارت برای شما عزیزان خواهند کرد

      مرحله ی سوم: پرداخت وجه ویزا
      سفارت انگلستان بسته به نوع و مدت ویزای درخواستی، وجهی را برای آن تعیین کرده که باید قبل از مراجعه به سفارت پرداخت شود. لازم به ذکر است که این وجه - حتی در صورت رد درخواست ویزا - قابل استرداد نمی باشد

      مرحله ی چهارم: سفر به کشورانتخاب شده جهت مراجعه به VAC و انجام انگشت نگاری
      در این مرحله فرد درخواست کننده ی ویزا باید شخصا در تاریخ و ساعت تعیین شده در سفارت حضور یابد. چنانچه چند نفر از اعضای یک خانواده درخواست ویزا داده باشند باید برای تک تک افراد جداگانه وقت گرفته شود.و همه ی افراد در سفارت حضور یابند. از زمان انگشت نگاری تا زمان صدور ویزا بین 4 تا 6 هفته زمان نیاز است.(برای 1٪ افراد حتی ممکن است این پروسه تا 4 ماه به طول بیانجامد). بنابراین باید ترتیب سفر و اقامت در کشور محل انگشت نگاری داده شود. که همکاران ما میتوانند این خدمات را در غالب تورهای مسافرتی چند روزه به شما هم وطن عزیز ارائه دهند

      چنانچه در هریک از این مراحل نیاز به مشاوره داشتید همکاران ما همه روزه در ساعات اداری پاسخگوی شما عزیزان هستند: 88313826
      همچنین میتوانید برای اطلاعات بیشتر و به روز، از دیدن کنید
      مدارک مورد نیاز برای گرفتن وقت سفارت انگلستان
      • اسکن صفحه اول پاسپورت متقاضی .
      • تکمیل شدۀ فرم فارسی درخواست وقت سفارت.
      • در صورت داشتن دعوتنامه ،اسکن دعوتنامه و مدارک اقامتی دعوت کننده.
      مدارک مورد نیاز جهت اخذ ویزای توریستی انگلستان :
      • اصل پاسپورت فعلی با حداقل 6 ماه اعتبار از تاریخ مسافرت به انگلستان و اصل پاسپورت های قبلی.
      • یک نسخه تکمیل شدۀ فرم آنلاین درخواست روادید به همراه برگۀ تاییدیه وقت و تاییدیه واریزی وجه سفارتکه توسط این مرکز انجامپذیر است.
      • 2 قطعه عکس 4.5*3.5 .
      • اصل و یا کپی دعوتنامۀ معتبر و در صورت نداشتن رزرو هتل در انگلستان .
      • بیمه مسافرتی . 
      • اصل و ترجمه رسمی سند ازدواج .
      • اصل و ترجمه رسمی شناسنامه.
      • اصل و ترجمه رسمی مدارک شغلی مربوطه وقت سفارت انگلیس از قبیل ( گواهی اشتغال به کار که در آن در مورد تاریخ درخواست مرخصی ذکر شده باشد و اینکه آیا این مرخصی با حقوق میباشد یا خیر ، جواز کسب ، پروانه فعا لیت ، کارت بازرگانی ، لیست بیمه 6 ماهه گذشته ، گواهی تاییدیه بیمه ، روزنامه رسمی تآسیس و آخرین تغییرات ، فیش حقوقی 6 ماه آخر ، برگه مالیاتی پرداخت شده ، کارت پرسنلی ، حکم کارگزینی ، حکم بازنشستگی ، کارت بازنشستگی ، پروانه مطب ، کارت مهندسی ، کارت دانشجویی و ... ).
      • مدارک میزبان در انگلستان ( دعوتنامه به همراه کپی پاسپورت و مدارک اقامتی دعوت کننده ، پرینت حساب بانکی ، مدارک شغلی و گواهی اشتغال به کار با ذکر درآمد ، فیش حقوقی ، سند ملکی ملک محل اقامت در انگلستان یا اجاره نامه ، آخرین برگ مالیاتی پرداخت شده ، قبوض پرداختی از قبیل آب ، برق ، گاز و ... ).
      • اصل ریز پرینت حساب شخصی و جاری به زبان لاتین برای 6 ماه گذشته ، سپرده های بانکی و...
      • برای مدیران و سهامداران اصل ریز پرینت حساب شرکت و شخصی به زبان لاتین برای 6 ماه گذشته الزامیست.
      • اصل و ترجمه رسمی سند ملکی ، در صورت اجاره دادن، اصل و ترجمه اجاره نامه .

      ** ترجمه رسمی ( دارالترجمه ) برای تمامی مدارک فوق کافیست و ترجمه با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه به اعتبار این مدارک برای سفارت انگلستان می افزاید.

      **به علت اینکه در روز تحویل مدارک ، مصاحبه ای از متقاضی انجام نمیگیرد تمامی مدارک فوق صرف نظر از اینکه قبلآ به انگلستان سفر کرده اند و یا خیر ، باید کامل و دقیق باشد ، خصوصآ مدارک بانکی اعم از درآمد و مخارج ماهیانه که در فرم درخواست روادید باید دقیق بیان شود.
    • هنگامی که کسب و کاری را شروع می*کنید، فهرست کارها ممکن است به نظر بی پایان برسد. شما نه تنها به ایجاد یک تیم کاری قوی، یافتن یک محل، تولید محصول خود و شروع بازاریابی روی مخاطبان هدف خود نیاز خواهید داشت، بلکه تصمیم گیری های نامشهودی هم دارید که برای سلامت طولانی مدت کسب و کارتان ضروری خواهد بود.
      برای مثال، بسیاری از کارآفرینان تازمانی که بعنوان یک حسابدار کسب تجربه نکرده اند کسب و کار خود را شروع نمی*کنند. باید بدانید، مدیریت پول برای بقای کسب و کارتان بسیار مهم است.
      اگر سیستم حسابداری فعلی شما صرفا شامل جعبه*ای پر از رسید و فاکتور باشد، حرکت به سمت یک ابزار حسابداری مبتنی بر نرم افزار به کسب و کارتان به اشکال ضروری بسیاری کمک خواهد کرد.

      ۱. بدانید از لحاظ مالی کجا ایستاده*اید
      مدیریت ضعیف جریان نقدینگی می*تواند یک کسب و کار را نابود کند و وقتی کسب و کارتان رشد می*کند نمی*توانید صرفابه مغزتان برای پیگیری امور مالی تان و داشتن تصویری دقیق از سلامت کسب و کارتان تکیه کنید.
      بیشتر گزینه*های نرم*افزار حسابداری به راحتی می*توانند این تصویر را بر اساس داده*هایی که وارد می*کنید به شما بدهند، تا بتوانید درک بهتری از پول ورودی در مقابل پولی که بیرون می رود داشته باشید و مهمتر از آن بدانید با چه سرعتی این پول در گردش است.
      ۲. بحران*های زمانی کمتر
      به عنوان مالک یک کسب و کار کوچک نقش*های بسیاری به خود می*گیرید و وقت تان با ارزش است.
      نرم افزار حسابداری، به ویژه هنگامی که تحت وب اجرا *شود و* بتوان بر روی هر دستگاه متصل به اینترنتی به آن دسترسی داشت، به ساده*سازی وظایف مالی و خودکار کردن فرآیندهای بسیاری کمک می*کند.
      برای مثال، هنگامی که می*توانید صورت حساب ها را بطور خودکار تولید و ارسال کنید و لازم نیست برای ایجاد هر فاکتور برای مشتری وقت هدر بدهید، می*توانید به جای آن وقت تان را به کارهای سازنده*تر و رشد*گرا مانند بازاریابی یا حفظ کارمند اختصاص بدهید.
      ۳. دیگر حدس و گمان در بین نیست
      لازم نیست یک حسابدار (یا حتی یک کارمند تمام وقت) داشته باشید تا از بسیاری از وظایف اساسی حسابداری در کسب و کارتان مراقبت کنید. با ابزارهای مناسب، مدیریت دفاتر و پر کردن فرم های مالیاتی تان می تواند بسیار ساده*تر شود.
      بسیاری از امکانات موجود در نرم افزار حسابداری در واقع صاحبان کسب و کار را قدم به قدم در این وظایف همراهی می*کند تا به ساده شدن آنها کمک کند، که می*تواند به ویژه زمانی که فصل مالیات در پیش است بسیار مفید باشد.
      ۴. حجم کار به اشتراک گذاشته شده
      هنگامی که یک سیستم حسابداری رسمی در محل کار ندارید، محول کردن وظایف مربوط به حسابداری به تیم*تان می*تواند بسیار چالش برانگیز شود.
      بسته*های نرم افزار حسابداری اغلب امکان چند کاربری دارند، بنابراین می*توانید اجازه دهید اعضای دیگر تیم* وارد سیستم شده و وظایف حسابداری روزانه را انجام دهند و در نتیجه وقت تان را به جای کار بر روی آن به توسعه کسب و کارتان اختصاص بدهید.
      برخورد کردن با کسب و کارتان مثل یک کسب و کار باشد
      در حالی که مدیریت کسب و کار روش*های حسابداری خود را دارد که ممکن است در روز*های اول کسب و کار*تان جواب بدهد، در نهایت اگر می*خواهید کسب و کارتان رشد کند، به استفاده کردن از یک سیستم حسابداری رسمی تر نیاز پیدا می*کنید.
      همین که نیازهای تان را تحلیل کردید و تصمیم گرفتید یک نرم افزار حسابداری به مدیریت کردن امور مالی کسب و کارتان کمک کند، احتمالا تعجب خواهید کرد چطور بدون آن کارها را مدیریت می*کردید!.
    • این روزها نرم افزارهای حسابداری زیادی در دسترس کاربران هستند. تعدد و تنوع زیاد نرم افزارها، مشتریان را در انتخابشان سردرگم میکند.هر نرم افزار حسابداری مدعی است که بیشترین امکانات را برای بهبود اوضاع کسب و کارتان دارد. قیمت نرم افزارها هم به طرز شگفت انگیزی متفاوت است. از نرم افزار حسابداری پنجاه هزار تومانی که ادعای محاسبه بهای تمام شده و سود و زیانتان را دارد تا نرم افزارهای جامع مالی چند ده میلیونی با خصوصیات و امکاناتی منحصربفرد اما به راستی یک نرم افزار حسابداری مناسب برای کسب و کار شما چه معیارهایی دارد ؟

      هنگام انتخاب، یک نکته اساسی را در نظر بگیرید. اینکه برای چه کسی نرم افزار حسابداری میخرید؟

      خیلی مهم است بدانید کاربر یا کاربرانی که قرار است اطلاعات مالی کسب و کار شما را بوسیله این نرم افزار حسابداری مدیریت کنند، چقدر با اصول و مفاهیم مالی و دفترداری قانونی آشنا هستند. میزان مهارتشان برای کار با انواع مختلف نرم افزارهای حسابداری چقدر است.
      سپس متناسب با مهارت و تخصصشان نرم افزار تهیه کنید.
      درست است که نرم افزارهای حسابداری هر کدام نام، قیمت و ظاهری متفاوت دارند، اما میتوان همه آنها را در دو دسته کلی جای داد.
        نرم افزار حسابداری مناسب برای غیرحسابداران نرم افزار حسابداری مناسب برای حسابداران
      این دسته بندی بر اساس نوع کاربران تعیین شده است که در ادامه به خصوصیات هر کدام به تفصیل خواهیم پرداخت.
      حتما مقاله بهترین نرم افزار حسابداری چه ویژگیهایی دارد؟ مطالعه کنید.
      ۱- نرم افزار حسابداری مناسب برای غیرحسابداران

      دسته اول، برای کاربرانی طراحی شده است که مسئول نگهداری حساب و کتاب یک کسب و کار کوچک اند، ولی حسابدار حرفه ای نیستند. یعنی نه رشته تحصیلی اشان حسابداری بوده، نه تجربه کاملی در حسابداری به شکل تخصصی دارند.
      آنها میتوانند به خوبی فاکتور فروش بزنند، پرداخت نقد و چک مشتری را ثبت و مانده مشتری را حساب کنند، ولی حسابداری با آن چارچوب استانداردش را نمیشناسند. با تعریف کدینگ حسابداری و تهیه گزارشها، منطبق با قوانین و مقررات حسابداری شرکتها آشنایی زیادی ندارند.
      اگر برای یک فروشگاه یا یک کسب و کار خارج از ساختار شرکتی رسمی، نرم افزار حسابداری میخواهید و قرار است یک غیرحسابدار با این نرم افزار کار کند، به دنبال نرم افزارهای ساده باشید.
      نرم افزاری که سریعترین و ساده ترین راه برای ثبت فاکتورهای فروش، دریافت نقد و چک و محاسبه مانده مشتری را داشته باشد.
      در این دسته از نرم افزارهای حسابداری، نیازی نیست کاربر به تعریف کدینگ حسابداری تسلط داشته باشد. معمولا کدینگ از پیش تعریف شده ای وجود دارد و ثبت حسابداری اسناد فروش و دریافت و پرداخت به طور خودکار اتفاق می افتد. مسلما محدویتهای زیادی وجود خواهد داشت که شاید برای یک حسابدار حرفه ای قابل قبول نباشد اما کار یک فروشگاه یا کسب وکار خیلی کوچک را راه می اندازد.

      ۲- نرم افزار حسابداری مناسب برای حسابداران

      اگر هدف شما تهیه نرم افزار حسابداری برای یک شرکت است و باید گزارشهای استاندارد به سازمانهای دولتی و ذینفعان داخلی و خارجی ارائه دهید، حتما حضور یک حسابدار حرفه ای و یک نرم افزار حسابداری شرکتی که بر اساس قوانین و مقررات روز طراحی شده باشد، لازم و ضروری است. نرم افزار حسابداری کاملی که قادر باشد انواع گزارش های تراز، دفاتر کل، معین و همینطور گزارش های آماری و مقایسه ای حسابها را ارائه دهد.
      در این نوع نرم افزارهای حسابداری، حسابدار باید کاملا در تعریف و پیاده سازی کدینگ حسابداری آزاد باشد. پیاده سازی مفهوم حسابهای نفصیلی شناور در این نوع نرم افزارهای حسابداری، انعطاف پذیری و سودمندی نرم افزار را افزایش میدهد.
      مهم است که گردش کار فروش و انبار بر اساس نیاز خریدار قابل پیاده سازی باشد و امکان طراحی گزارشهای جدید بر اساس نیاز کاربر وجود داشته باشد.
      همچنین امکانی لازم است تا حسابدار تعیین کند، ثبت حسابداری معادل اسناد فروش، انبار و دریافت و پرداخت به چه صورت و در چه زمانی در سیستم حسابداری اتفاق بیفتد. علاوه بر آن، نرم افزار حقوق و دستمزد برای محاسبه حقوق پرسنل، محاسبات بیمه و مالیات و تهیه فایلهای اطلاعاتی برای ارسال به سازمانهای مرتبط الزامی است.
      به طور خلاصه باید گفت برای آنکه در انتخاب یک نرم افزار حسابداری نتیجه خوبی بدست آورید، ابتدا نوع کاربری نرم افزار را مشخص کنید، سپس در نرم افزارهای حسابداری همان سطح دنبال گزینه مناسب باشید. ممکن است نرم افزارهایی را ببینید که امکانات زیادی دارند، اما دقت کنید که این امکانات کار حسابداری شما را ساده تر میکند یا پیچیده تر.
  • Who Was Online

    0 Users were Online in the Last 1 Hours

    There is no users online

  • برترین مشارکت کنندگان

    1. 1
      masin
      masin
      34

Forums

  1. بخش عمومی

    1. قوانین

       

      لطفا قبل از ثبت نام و دادن پست و ایجاد تاپیک و دادن هر اطلاعاتی به دیگران لطفا اینجا را مطالعه نمایید

      1
      post
    2. آخرین اخبار و اطلاعیه های سایت و انجمن گفتگو

      آخرین اخبار و اطلاعیه های سایت و انجمن اینجا قرار داده خواهد شد

      3
      posts
    3. نظرات و پیشنهادات

      نظرات، پيشنهادات و همچنين مشکلاتی‌ که در سایت و انجمن ها و مسائل پیرامون آنها وجود دارد را در این بخش مطرح کنید

      1
      post
  2. حل مشکلات

    1. مشکلات سخت افزاری

      انجمنی برای حل مشکلات سخت افزاری کاربران

      4
      posts
    2. مشکلات نرم افزاری

      انجمنی برای حل مشکلات نرم افزاری 

      3
      posts
    3. مشکلات مربوط به موبایل و تبلت ها

      انجمنی برای حل مشکلات مربوط به انواع موبایل و تبلت ها

      7
      posts
    4. مشکلات مربوط به لپ تاپ ها

      انجمنی برای رفع مشکلات مربوط به لپ تاپ ها

      4
      posts
    5. مشکلات مربوط به شبکه های اجتماعی

      انجمنی برای حل مشکلات مربوط به انواع شبکه های اجتماعی و انواع مسنجرها 

      1
      post
    6. سایر دستگاهای دیجیتالی

      انجمنی برای حل مشکلات سایر دستگاه های دیجتالی

      • No posts here yet
    7. مشکلات مربوط به اینترنت

      حل مشکلات مربوط به اینترنت

      4
      posts
    8. مشکلات متفرقه

      انجمن حل مشکلات متفرقه شما کاربران

      5
      posts
  3. معرفی و تبادل نظر

    1. کامپیوتر و لپ تاپ ها

      بحث و تبادل نظر در مورد انواع کامپیوتر و لپ تاپ

      9
      posts
    2. نرم افزارهای کامپیوتری

      معرفی وبحث در مورد نرم افزارهای کامپیوتری در این انجمن

      3
      posts
    3. انواع موبایل و تبلت ها

      معرفی و بحث در مورد انواع موبایل و تبلت ها

      9
      posts
    4. اپلیکیشن های موبایل

      معرفی  وبحث در مورد انواع اپلیکیشن های موبایل 

      12
      posts
    5. شبکه های اجتماعی

      بحث و تبادل نظر در مورد انواع شبکه های اجتماعی و مسنجرها

      11
      posts
    6. بخش متفرقه

      بحث و تبادل نظر در مورد مسائلی که انجمنی ندارند

      19
      posts
  4. برنامه نویسی

    1. زبان VB

      انجمنی برای علاقه مندان به ویژوال بیسیک 

      2
      posts
    2. زبان #C

      انجمنی برای علاقه مندان به برنامه نویسی به زبان #C

      • No posts here yet
    3. زبان جاوا java

      انجمنی برای علاقه مندان به زبان برنامه نویسی جاوا

      2
      posts
  5. موضوعات عمومی

    1. گفتگوی آزاد

      بحث و گفتگو و تبادل اطلاعات در مورد مسائل مختلفی که برای آن انجمن تخصصی در نظر گرفته نشده است

      5
      posts
    2. مسائل عمومی وب و اینترنت

      انجمنی برای بحثو گفتگو در مورد وب و اینترنت و سایتهای پشتیبانی و کلیه مسائل مربوط به اینترنت

      8
      posts
    3. مقالات و مطالب عمومی

      محلی برای مقالات متفرقه ( مقالاتی که کپی نیست و توسط کاربران ساخته و یا جمع آوری شده است )

      1
      post
  • چه کسانی در حال بازدید هستند؟   0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.

  • آمارهای کاربران

    46
    کل کاربران
    44
    بیشترین آنلاین
    sitecode1
    جدیدترین کاربر
    sitecode1
    تاریخ عضویت
  • Forum Statistics

    56
    Total Topics
    111
    Total Posts